Ryflak MTB
Moderator: mod-Tabor
- wojtek_
- Posty: 519
- Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
- Lokalizacja: swidnik
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Mam 754 028 - napisy brzytwa, linie odcięcia kolorów idealne.
Ostatnie lokomotywy PKP tez dobrze pomalowane - zupełnie nie pojmuję o co chodzi z tym ryflakiem...
w_
Ostatnie lokomotywy PKP tez dobrze pomalowane - zupełnie nie pojmuję o co chodzi z tym ryflakiem...
w_
- Wąski
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 paź 2014, 15:32
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Dotarły do mnie 2 sztuki, jeden pomalowany dobrze (dach/pudło) toczy się luźno zaś drugi ma feler z malowaniem, toczy się z oporem ale przede wszystkim stoi krzywo, lewo/prawo trzeba było docisnąć podłogę do pudła. Świeci fajnie tylko na każdym świecą końcówki ( można je jakoś wyłączyć w analogu).
- oelka
- Moderator
- Posty: 2218
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Pojedyncze sztuki dotrwały w ruchu planowym do początków tego stulecia. A niektóre z nich nawet załapały się na ówczesne malowanie pudła - zielone z kremowym pasem podokiennym.T_Domagalski pisze: ↑04 lis 2025, 00:02 Szkopuł w tym, że większośc ryflaków została wycofana z planowego ruchu już w latach 90-tych, czyli na początku ep. Va.
Data rewizji z 2008 roku dotyczyć może wagonów używanych przez skanseny.
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
- Ranger
- Posty: 3966
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Zrobić kalki naprawcze na to?
- wlodar
- Posty: 1284
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Już to widzę: każda w inną stronę. 
- Scio
- Posty: 754
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2091
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
O prawie 20 lat za późna.
Ale jak pisałem wcześniej - oznaczenie Bh weszło do użycia dopiero w 1985r. W połączeniu z datą rewizji dawałoby to więc model z ep. Vb, a nie jak pisze producent - IV.
Szkopuł w tym, że większośc ryflaków została wycofana z planowego ruchu już w latach 90-tych, czyli na początku ep. Va.
Po prostu całe MTB. Tylko ręce łamać....
-
bankier
- Posty: 481
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Imitacja brezentu straszna vs ROBO. Jeśli wagon będzie w środku składu pal sześć. Ale jako ostatni aby wykorzystać światła końca składu to... Swoją drogą to myślałem, że dach malowany jest jako osobny element. Potem łączony z budą.
-
PiotrZ
- Posty: 720
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:35
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Z drugiej strony wagonu linia dachu jest równa :-). To wszystko przez pośpiech producenta ;-)
Mam inne pytanie: czy data rewizji 14.06.2008 nie jest zbyt późna dla wagonu z IV epoki?
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2091
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Przy tej cenie, to bardzo słabo wygląda.
Co mi po oświetleniu DCC, skoro nawet linii dachu nie potrafili prosto pomalować, Widać przeciągnięcia koloru. No i te napisy szare, rozmazane...
Co mi po oświetleniu DCC, skoro nawet linii dachu nie potrafili prosto pomalować, Widać przeciągnięcia koloru. No i te napisy szare, rozmazane...
-
BarTTek
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
A surowych bud nie sprzedają?
Nadal to słabo wygląda przy tej cenie 
-
PiotrZ
- Posty: 720
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:35
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Ryflak dojechał :-)
Recenzja na szybko:
- opory toczenia dość duże, ale po lekkim odgięciu blaszek zbierających prąd z kół - jeździ doskonale. Blaszki są tylko na 1 wózku
- jakość oznakowanie wagonu raczej słaba, podobna do BTTB (już ktoś to pisał)
- duży PLUS to zamontowane fabrycznie oświetlenie wnętrza.
Oświetlenie zapala się natychmiast po postawieniu na tory. Można je wyłączyć klawiszem F5.
I teraz najlepsze: po wpisaniu do CV7 wartości =17 aktywują się światła czerwone końca składu, które zmieniają się zgodnie z kierunkiem jazdy. Można je wyłączyć klawiszem F1.
Recenzja na szybko:
- opory toczenia dość duże, ale po lekkim odgięciu blaszek zbierających prąd z kół - jeździ doskonale. Blaszki są tylko na 1 wózku
- jakość oznakowanie wagonu raczej słaba, podobna do BTTB (już ktoś to pisał)
- duży PLUS to zamontowane fabrycznie oświetlenie wnętrza.
Oświetlenie zapala się natychmiast po postawieniu na tory. Można je wyłączyć klawiszem F5.
I teraz najlepsze: po wpisaniu do CV7 wartości =17 aktywują się światła czerwone końca składu, które zmieniają się zgodnie z kierunkiem jazdy. Można je wyłączyć klawiszem F1.
-
cichonęk
- Posty: 516
- Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
Kupiłem u Petra; stopnie i poręcze oraz wiele innych detali są w częściach dodatkowych.
-
manfred
- Posty: 290
- Rejestracja: 19 lis 2016, 13:23
- Lokalizacja: hamburg/gdańsk
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
To dobra wiadomość, że jest w nim płytka. Ja u p.Petra zamówiłem dwa i czekam na rachunek do zapłaty. A stopnie są do wklejenia?
- wlodar
- Posty: 1284
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Ryflak MTB
A w którym sklepie kupowałeś? Ja zamówiłem przez Modelmanię i czekam, choć zależy to pewnie od tego ile egzemplarzy wyprodukowano. Na stronie MTB ryflak świeci się na zielono, choć wątpię czy informacje od tego akurat producenta należy brać poważnie. Pożyjemy, zobaczymy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Jan501, kuzynsamozlo i 1 gość