Zapowiedzi/Nowości 2025
Moderator: mod-Tabor
- wlodar
- Posty: 1294
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
O widzisz
A na czeskiej stronie SN52 również widnieje, a więc może rzeczywiście w końcu się pojawi w "dobrych sklepach modelarskich"
Ja jestem zainteresowany.
- Misiek
- Posty: 1715
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
tymczasem czeska wersja strony?
https://mtb-model.com/pages/product_vyp ... meritko=TT
https://mtb-model.com/pages/product_vyp ... meritko=TT
- wlodar
- Posty: 1294
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
Odwiedziłem przed chwilą stronkę mtb https://www.mtb-model.pl/index.php?page ... meritko=TT i zniknęła SU45 (pewnie poprawiają geometrię czoła
), wrócił natomiast wagon spalinowy SN52. Fajnie, że firma wie czego chce, ma stabilną ofertę i można można sobie do przodu wydatki zaplanować.
A swoją drogą to fajnie by było gdyby w wąskotorówkę weszli, ale na razie to marzenie ściętej głowy.
- wlodar
- Posty: 1294
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
"Zaplątało" czyli rozumiem, że nie był to tabor spotykany powszechnie, a jedynie ciekawostka?.
Wydaje mi się, że sam (albo ktoś inny) prezentowałeś takie zdjęcie w którymś z wątków, nie pomnę jednak teraz w którym.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2220
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
Coś się w Polsce po II wojnie światowej zaplątało z grupy zespołów do ekspresowego transportu przesyłek. Czy to były dwa Dresdeny, czy Dresden+Pwg Pr14 trudno powiedzieć. Ale zdjęcia połówki takiego zespołu w roli wagonu używanego w ruchu gospodarczym można próbować sobie w sieci poszukać.wlodar pisze: ↑22 gru 2024, 19:21 Jeśli macie kontakt z Nimi to może udałoby się wypuścić w PKP ten zestaw https://haedl.de/products/leig-einheit-dr-ep-iv, choć otwarcie przyznaję że nie wiem czy te wagony występowały na PKP (chyba tak, choć pewności nie mam)?. W każdym razie inicjatywa ze wszech miar godna uznania.![]()
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
- wlodar
- Posty: 1294
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
A niech sobie będą w III - wstępnie byłbym zainteresowany.
Jak cena będzie W MIARĘ porównywalna z niemiecką to do przeżycia.
- Semafor
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 sie 2022, 13:18
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
Tak, występowały ale tylko w III epoce. Nie ma potwierdzenia i raczej nie dotrwały do epoki IV.
Co do ceny to będzie znana w styczniu. Tanie nie będą bo Hadl wysoko wycenia te wagony, co widać po cenie seryjnych odpowiednikach DR.
email: semafor.modele@gmail.com
facebook: Semafor TT - Małopolska
facebook: Semafor TT - Małopolska
- wlodar
- Posty: 1294
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
Krzysiek Koj jest dla mnie wystarczającą rekomendacją. 
- przemcol
- Posty: 448
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:25
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
https://www.dcc24.eu/node/874/79
To chyba te same wagony co u "braci większych".
To chyba te same wagony co u "braci większych".
- wlodar
- Posty: 1294
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
Czy te wagony występowały na PKP, czy to fikcja? Jeśli występowały i cena będzie "normalna" (nie "zabójcza"
) to z chęcią jeden zestaw nabędę. Mam kilka modeli Hädla (i BR55 i kilka wagonów) i spokojnie mogę wyroby tego producenta polecić. Jeśli macie kontakt z Nimi to może udałoby się wypuścić w PKP ten zestaw https://haedl.de/products/leig-einheit-dr-ep-iv, choć otwarcie przyznaję że nie wiem czy te wagony występowały na PKP (chyba tak, choć pewności nie mam)?. W każdym razie inicjatywa ze wszech miar godna uznania. 
- Semafor
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 sie 2022, 13:18
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
Na specjalne zamówienie naszej Grupy Semafor - TT Małopolska, powstał set wagonów "promowych" PKP w epoce IIIb produkcji firmy Hadl.
Wielkie podziękowania dla Kolegi Brovarka za pomoc w przygotowaniu oznaczeń.
Modele będą do nabycia w styczniu w sklepie Świat Modeli Rybnik.
Tą nowością na rok 2025, życzymy wszystkim Modelarzom i miłośnikom TTki, spełnienia marzeń w skali 1:120 oraz wielu chwil ekscytacji przy swoich makietach!
Wielkie podziękowania dla Kolegi Brovarka za pomoc w przygotowaniu oznaczeń.
Modele będą do nabycia w styczniu w sklepie Świat Modeli Rybnik.
Tą nowością na rok 2025, życzymy wszystkim Modelarzom i miłośnikom TTki, spełnienia marzeń w skali 1:120 oraz wielu chwil ekscytacji przy swoich makietach!
email: semafor.modele@gmail.com
facebook: Semafor TT - Małopolska
facebook: Semafor TT - Małopolska
-
gemol
- Posty: 1055
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
Z dużym opóźnieniem odpowiem: druk plus blaszki.
- DBv
- Administrator
- Posty: 1951
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
Trochę z innej beczki ale ciekaw jestem czy w pierwszych zapowiedziach na 2025 (bo Auhagen śladami innych od pewnego czasu "dzieli" zapowiedzi na dane sezony danego roku) pojawi się prezentowany (jeszcze jako próbne wydruki 3D) model autobusu IKARUS serii 200 - konkretniej 260... Wygląda, że są już zaawansowani w projekcie więc kto wie...
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 11053
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
elriwa-Newsletter 74/2024 (06.12.2024)
Dalsze informacje o BR 56 Bush'a Więcej w PDF.
Model będzie dostępny (na początku) w 3 wersjach:
- Busch 30001 - Dampflok BR 56 (G8.1), 56 163, DR, Ep.III, DC-Sound
- Busch 30003 - Dampflok BR 56 (G8.2), 56 2001, DR, Ep.III, DC-Sound
- Busch 30006 - Dampflok BR 56 Kohlenstaub, 56 2130, DRG, Ep.II, DC-Sound
Inne modele BUSCH'a w elriwa:
- Busch 31210 - Rollende Landstraße Saadkms 690, ÖBB, Ep.V
- Busch 31424 - Zweiseiten-Kippwagen Fakks 678 mit Schotterladung, DR, Ep.IV, gealtert
- Busch 87102 - Lada Niva Signalgelb
- Busch 87104 - Lada Niva Blau
- Busch 87110 - Lada Niva Polizei
- Busch 87202 - EMW 340 Limousine Stahlblau
- Busch 87203 - EMW 340 Limousine Hellgrün
- Busch 87211 - EMW 340 Limousine Taxi
- Busch 87251 - EMW 340 Kombi Brillantblau
- Busch 87253 - EMW 340 Kombi Tannengrün
- Busch 87256 - EMW 340 Kombi Sandgelb
- Busch 87300 - Dacia 1300/Renault 12 Weiß
- Busch 87302 - Dacia 1300/Renault 12 Türkisgrün
- Busch 87303 - Dacia/R12 Gelb
- Busch 8792 - Haltepunkt Siegelhof
- Busch 8793 - Verwittertes Nebengebäude
Więcej na stronie.
Dalsze informacje o BR 56 Bush'a Więcej w PDF.
Model będzie dostępny (na początku) w 3 wersjach:
- Busch 30001 - Dampflok BR 56 (G8.1), 56 163, DR, Ep.III, DC-Sound
- Busch 30003 - Dampflok BR 56 (G8.2), 56 2001, DR, Ep.III, DC-Sound
- Busch 30006 - Dampflok BR 56 Kohlenstaub, 56 2130, DRG, Ep.II, DC-Sound
Inne modele BUSCH'a w elriwa:
- Busch 31210 - Rollende Landstraße Saadkms 690, ÖBB, Ep.V
- Busch 31424 - Zweiseiten-Kippwagen Fakks 678 mit Schotterladung, DR, Ep.IV, gealtert
- Busch 87102 - Lada Niva Signalgelb
- Busch 87104 - Lada Niva Blau
- Busch 87110 - Lada Niva Polizei
- Busch 87202 - EMW 340 Limousine Stahlblau
- Busch 87203 - EMW 340 Limousine Hellgrün
- Busch 87211 - EMW 340 Limousine Taxi
- Busch 87251 - EMW 340 Kombi Brillantblau
- Busch 87253 - EMW 340 Kombi Tannengrün
- Busch 87256 - EMW 340 Kombi Sandgelb
- Busch 87300 - Dacia 1300/Renault 12 Weiß
- Busch 87302 - Dacia 1300/Renault 12 Türkisgrün
- Busch 87303 - Dacia/R12 Gelb
- Busch 8792 - Haltepunkt Siegelhof
- Busch 8793 - Verwittertes Nebengebäude
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2113
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2025
Najbardziej widoczna różnica to odciążki kół osi napędowej, które w wersji 2-cylindrowej są umieszczone symetrycznie względem korby, a w wersji 3-cylindrowej są przekoszone o kilkadziesiąt (ok. 40 - 60) stopni.
Poza tym przesunięcie kątowe pomiędzy lewym i prawym silnikiem w wersji 2-cylindrowej wynosi 90 stopni, a w 3-cylindrowej 120 stopni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość