
406R TT produkcja seryjna
Moderator: mod-Tabor
- Ranger
 - Posty: 3965
 - Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
Kolejna odsłona już z paroma wzmocnieniami.

			
			
													
					Ostatnio zmieniony 10 lip 2014, 22:01 przez Ranger, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- Ranger
 - Posty: 3965
 - Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
- Ranger
 - Posty: 3965
 - Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
Jerzyr pisze:Nie omieszkam zapytać, czy będzie kilka numerów inwentarzowych i jaki jest przewidywany termin sprzedaży
Wynika z tego, że 5Planujemy wypust na początek 500szt. w transzach po 100szt. w różnych malowaniach.
Warto czasem czytać uważnieProdukt wejdzie do produkcji po wakacjach, do sprzedaży może na gwiazdkę.
					Ostatnio zmieniony 12 lip 2014, 11:34 przez Ranger, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- wlodar
 - Posty: 1281
 - Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
Znikąd, tak pytam.Ranger pisze:...Koła metalowe obustronnie izolowane, skąd pomysł plastikowych?
- Jerzyr
 - Posty: 343
 - Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:02
 - Lokalizacja: Łapy
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
Nie omieszkam zapytać, czy będzie kilka numerów inwentarzowych i jaki jest przewidywany  termin sprzedaży 
			
			
									
																
						- Ranger
 - Posty: 3965
 - Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
KKS w ramie lub wózku z gniazdem NEM. Jeszcze nie postanowiliśmy. Koła metalowe obustronnie izolowane, skąd pomysł plastikowych? 
			
			
									
																
						- wlodar
 - Posty: 1281
 - Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
A jak będzie rozwiązana sprawa sprzęgów? KKS i gniazdo NEM? No i koła metalowe?
Cena wydaje się bardzo dobra. Mnie prawdopodobnie będzie interesowało ok. 10 szt. czerwonych (może ze dwa białe), ale dokładnie się określę gdy model będzie gotowy, no i zakup będę musiał rozłożyć na ok. 1-1,5 roku. W każdym razie jestem za.
			
			
									
																
						Cena wydaje się bardzo dobra. Mnie prawdopodobnie będzie interesowało ok. 10 szt. czerwonych (może ze dwa białe), ale dokładnie się określę gdy model będzie gotowy, no i zakup będę musiał rozłożyć na ok. 1-1,5 roku. W każdym razie jestem za.
- Ciora
 - Posty: 476
 - Rejestracja: 03 wrz 2013, 09:21
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
Ot i racjonalizacja produkcji! W PRL-u byłaby nagroda ministerstwa. Dzięki za dobre wieści!
Pozdr.
			
			
									
																
						Pozdr.
- Ranger
 - Posty: 3965
 - Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
Nie, belka będzie spłycona tak aby wysokie obrzeża nie dotykały jej krawędzi. Zapewni to bardzo ciasne promienie skrętu wózków. Poza tym w modelu wtryskowym zniknie problem zwarć które te ukośne belki mogły powodować bo rama będzie z ABS - tworzywo.

			
			
													
					Ostatnio zmieniony 09 lip 2014, 19:25 przez Ranger, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- Ciora
 - Posty: 476
 - Rejestracja: 03 wrz 2013, 09:21
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
Witam!
Po pierwsze to super wiadomość o seryjnej produkcji.
Moje pytanie: Na Waszej stronie była informacja nt. dotychczas produkowanego modelu: UWAGA! ABY CYSTERNY JEŹDZIŁY BEZPROBLEMOWO NA CIASNYCH ŁUKACH NALEŻY USUNĄĆ DOLNĄ WARSTWĘ UKOŚNYCH BELEK RAMY ORAZ ICH PIONOWE CZĘŚCI.
Czy w wersji seryjnej też będzie obowiazywać?
Pozdr.
Maciej
			
			
									
																
						Po pierwsze to super wiadomość o seryjnej produkcji.
Moje pytanie: Na Waszej stronie była informacja nt. dotychczas produkowanego modelu: UWAGA! ABY CYSTERNY JEŹDZIŁY BEZPROBLEMOWO NA CIASNYCH ŁUKACH NALEŻY USUNĄĆ DOLNĄ WARSTWĘ UKOŚNYCH BELEK RAMY ORAZ ICH PIONOWE CZĘŚCI.
Czy w wersji seryjnej też będzie obowiazywać?
Pozdr.
Maciej
- Ranger
 - Posty: 3965
 - Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
Otóż to. Lokomotywa SM42 jest bardzo specyficzna i jeździ tylko w Polsce poza nielicznymi przypadkami Turcji i Maroko. Nie ma co liczyć na sprzedaż jak w H0. 406R natomiast jeździ w całej Europie w dziesiątkach malowań.
Kolejne nie dla produkcji wtryskowej SM42 to rama. Musi być z cynku co podnosi koszta produkcji. W 406R wystarczy obciążnik z zbiorniku.
			
			
									
																
						Kolejne nie dla produkcji wtryskowej SM42 to rama. Musi być z cynku co podnosi koszta produkcji. W 406R wystarczy obciążnik z zbiorniku.
- aquirlan
 - Posty: 366
 - Rejestracja: 03 lis 2011, 13:44
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
Dlatego, że stosunek sprzedaży lokomotyw do wagonów nie zbliża się nawet do 1:1. Nawet w sondzie zapotrzebowania na forum SM42 ledwie otarła się o liczbę 200 sztuk, a to tylko sonda.By1 pisze:To nasuwa sie pytanie - czemu SM42 nie w tej technologii ?
					Ostatnio zmieniony 09 lip 2014, 19:45 przez aquirlan, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- 
				By1
 - Posty: 43
 - Rejestracja: 21 lip 2009, 08:55
 - Lokalizacja: Tantow
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
To nasuwa sie pytanie - czemu SM42 nie w tej technologii ?Ranger pisze:1. Plastik a dokładnie ABS.By1 pisze:No to ja zaczne dyskusje...
2. Malowanie jak u producentów wielkosyryjnych, oznaczenie tampodrukiem.
3. Wtryskowe z plastiku
4. Opaski częściowo na zbiorniki, łączone w miejscu śrub rzymskich albo całkowicie oddzielny element z plastiku. Na zbiorniku wgłębienia zapobiegające ześlizgiwaniu się zbiornika. Decyzja jeszcze nie podjęta.
5. To chyba oczywiste jednakże będę wrzucał rendery z prac.
					Ostatnio zmieniony 09 lip 2014, 19:44 przez By1, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- Ranger
 - Posty: 3965
 - Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
1. Plastik a dokładnie ABS.By1 pisze:No to ja zaczne dyskusje![]()
1) wtrysk ciśnieniowy, ale plastiku czy żywica?
2) jaka metoda bedzie malowanie i oznakowane?
3) drabinki w wersji tanszej, nie z metalu, beda z ... ?
4) jak beda rozwiazane opaski trzymajace zbiornik - powinny byc cienkie?
4) co do ceny - trudno sie wypowiadac widzac tylko render wozka ...
2. Malowanie jak u producentów wielkoseryjnych, oznaczenie tampodrukiem.
3. Wtryskowe z plastiku
4. Opaski częściowo na zbiorniki, łączone w miejscu śrub rzymskich albo całkowicie oddzielny element z plastiku. Na zbiorniku wgłębienia zapobiegające ześlizgiwaniu się zbiornika. Decyzja jeszcze nie podjęta.
5. To chyba oczywiste jednakże będę wrzucał rendery z prac.
					Ostatnio zmieniony 09 lip 2014, 19:44 przez Ranger, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- 
				By1
 - Posty: 43
 - Rejestracja: 21 lip 2009, 08:55
 - Lokalizacja: Tantow
 - Kontakt:
 
Re: 406R TT produkcja seryjna
No to ja zaczne dyskusje  
 
1) wtrysk ciśnieniowy, ale plastiku czy żywica?
2) jaka metoda bedzie malowanie i oznakowane?
3) drabinki w wersji tanszej, nie z metalu, beda z ... ?
4) jak beda rozwiazane opaski trzymajace zbiornik - powinny byc cienkie?
4) co do ceny - trudno sie wypowiadac widzac tylko render wozka ...
Mfg
By1
			
			
									
																
						1) wtrysk ciśnieniowy, ale plastiku czy żywica?
2) jaka metoda bedzie malowanie i oznakowane?
3) drabinki w wersji tanszej, nie z metalu, beda z ... ?
4) jak beda rozwiazane opaski trzymajace zbiornik - powinny byc cienkie?
4) co do ceny - trudno sie wypowiadac widzac tylko render wozka ...
Mfg
By1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: piotrmichal62 i 2 gości