Conrad dostarcza w tym zestawie także snopy iskier a i malutki spawik przydarzyć się możeGrzegorz TT pisze:Iglice można polaryzować tak samo jak krzyżownicę
Tunning wajchy EW
Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie
-
miki
- Posty: 1271
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:56
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
-
Kilkujadek
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Czyżbymiki pisze:Za to zwarcie będzie nie na razie tylko od razu!!!![]()
- winner_xp
- Posty: 394
- Rejestracja: 06 sty 2009, 20:46
- Lokalizacja: Miastko/Dzika północ
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Hebe wiem ze zwarcie będzie od razu, to tylko prowizorka jak napisałem, a izolacje elektryczna spróbuje dzisiaj zrobić tak jak to jest w realu, lub dobra imitacje 
-
miki
- Posty: 1271
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:56
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Za to zwarcie będzie nie na razie tylko od razu!!!
Zastanów się, po kiego grzyba była cała ta kombinerka z laminatem i innymi duperelami 
- winner_xp
- Posty: 394
- Rejestracja: 06 sty 2009, 20:46
- Lokalizacja: Miastko/Dzika północ
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Tak jak autor wątku tez próbuje zrobić imitacje zamknięcia suwakowego, na zdjęciach widać jak to zostało rozwiązane, na razie jest to prowizorka. Wkleję jeszcze fotki z gotowego zamknięcia jak rozjazd będzie skończony
, te sześciany po bokach z otworem są tylko na razie 
zamkniecie 1
zamkniecie 2
zamkniecie 1
zamkniecie 2
-
miki
- Posty: 1271
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:56
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Ano zobaczymy. Drut w laminat jest wklejony, takie sztywne to to nie jest. Iglica też nie jest bezpośrednio przylutowana do laminatu ale za pośrednictwem jeszcze jednej blaszki. Poza tym zostawiłem wszędzie luzy, no i Rohloffa nie żałowałem
Zastanawiam się jaki smar dać pod iglice
To akurat najmniejszy problem, gorzej jak zerwie miedź. Nieciekawie też będzie jak puści ściąg, jest już model z dodatkowym wzmocnieniem na samym spodzie... odlutowanie się laminatu od szyny...
-
twardy
- Posty: 125
- Rejestracja: 02 lip 2007, 22:15
- Lokalizacja: Wa=wa
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Jeżeli zamocowałeś na sztywno drucik do laminatu a laminat przylutowałeś do iglic
to mogą występować naprężenia .
Co po jakimś czasie może spowodować odlutowanie się laminatu od szyny .
Testowane na rozjazdach w eNce , AspenModel
to mogą występować naprężenia .
Co po jakimś czasie może spowodować odlutowanie się laminatu od szyny .
Testowane na rozjazdach w eNce , AspenModel
-
miki
- Posty: 1271
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:56
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Nie odpuściłem tematu, bo te obleśne plastikowe sztaby spokoju nie dają....
Idea by Hugwa, blachy by Fred, laminatu dwustronnego 0,4 chwilowo nie mam więc trzeba było wiercić dziurę w zwykłym i na klej. Ale docelowo będzie.
Części:

i efekty. Trochę obsmarkane tu i ówdzie tym i tamtym ale "waloryzacja" przykryje

Przy okazji wyłażą różne perełki wuja Jurgena, typu notorycznie rożne długości iglic
Idea by Hugwa, blachy by Fred, laminatu dwustronnego 0,4 chwilowo nie mam więc trzeba było wiercić dziurę w zwykłym i na klej. Ale docelowo będzie.
Części:

i efekty. Trochę obsmarkane tu i ówdzie tym i tamtym ale "waloryzacja" przykryje

Przy okazji wyłażą różne perełki wuja Jurgena, typu notorycznie rożne długości iglic
Ostatnio zmieniony 14 sty 2009, 07:21 przez miki, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10989
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Zobacz TU.wkocierz pisze:Chciałem tą blaszke od dołu zlutować żeby było trwałe, ale lekko przesadziłem z ciepłem:
-
wkocierz
- Posty: 132
- Rejestracja: 11 sty 2007, 20:41
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Chodzi o to, że podczas montażu zwrotnicy a dokładnie plastikowej prowadnicy, do której podłącza się szyne, lekko pod wplywem ciepła zdeformowałem ją. W zestawie do montażu Tillig 83426 dodają taką blaszkę, którą (tak mi sie wydaje) należy zastosować do złączenia szyny z prowadnicą. Chciałem tą blaszke od dołu zlutować żeby było trwałe, ale lekko przesadziłem z ciepłem:D Szukam jakiegoś dobrego pomysłu na zamiennik. tak sobie myśle że chyba będe musiał kupić gotową zwrotnice i podpatrzeć:)
-
miki
- Posty: 1271
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:56
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Nie idą. Bo pracuję nad czym innym, chociaż teoria już odbębniona. Laminat dustronny 0,4 będzie zastosowany, do tego ściąg z drutu itp, sprawa okazuje się całkiem prosta.wkocierz pisze:Obserwuję ten temat i chcialbym sie dowiedzieć jak idą prace?szukam jakiegoś rozwiązania właśnie w tej kwesti.
Można jaśniejwkocierz pisze:Nie mam zaufania do oryginalnej "wajchy" w zwrotnicy do montaży EW2
-
wkocierz
- Posty: 132
- Rejestracja: 11 sty 2007, 20:41
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Obserwuję ten temat i chcialbym sie dowiedzieć jak idą prace?szukam jakiegoś rozwiązania właśnie w tej kwesti. Nie mam zaufania do oryginalnej "wajchy" w zwrotnicy do montażu EW2
możecie coś podsunąć ? 
Ostatnio zmieniony 07 lis 2007, 15:26 przez wkocierz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
miki
- Posty: 1271
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:56
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Hubert jesteś genialny!!! Mordo ty moja
W związku z powyższym część rozjazdów na TRAKO będzie prawdopodobnie położona PROWIZORYCZNIE
- hugwa
- Posty: 160
- Rejestracja: 26 kwie 2007, 15:38
- Lokalizacja: mentalne zadupie
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Chyba bym popróbował w innym kierunku... teraz to góra rodzi mysz.
Może zamiast tych kloców plajzdeczanych zorganizuj sobie cieniutki laminat dwustronnie miedziowany? Najcieńszy jaki widziałem miał 0.6mm. Dwa niewielkie kawałki przylutowane pod stopkę iglicy odizolują sam ściąg a będa wyglądać duzo lepiej.
Może zamiast tych kloców plajzdeczanych zorganizuj sobie cieniutki laminat dwustronnie miedziowany? Najcieńszy jaki widziałem miał 0.6mm. Dwa niewielkie kawałki przylutowane pod stopkę iglicy odizolują sam ściąg a będa wyglądać duzo lepiej.
-
miki
- Posty: 1271
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:56
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Tunning wajchy EW
Na razie trzeba wyczyścić z kleju. Poza tym to unikat, bo nowa wersja iminacji napędu będzie gotowa wieczorem. Może bez lutowanych uszek, ale ściąg będzie....i w takim samym położeniu w zwrotnicy, po serii prób iglice zechciały się dociągać 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość