E65 Nasielsk i okolice

Dział poświęcony prawdziwej Kolei i wszystkiemu co z nią związane czyli tabor, newsy, ciekawostki, itd.

Moderator: mod-Kolej w skali 1:1

ODPOWIEDZ
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Kilkujadek »

Ciechanów:
Obrazek
Gołotczyzna:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Gąsocin:
Obrazek
Kałęczyn:
Obrazek Obrazek
Świercze:
Obrazek
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Kilkujadek »

Logika nie ma tu nic wspólnego z logistyką. Odcinek Ciechanów - Gąsocin jest najtrudniejszy ze względu na odległość między tymi stacjami wynoszącą 18km. Nie bardzo rozumiem dla czego z chwilą zamknięcia jednego toru natychmiast nie rozpoczęto prac przy dwóch mostach (Ciechanów i Gołotczyzna) których brak może uniemożliwić remont drugiego toru. Prace faktycznie trwają na jedną zmianę, czasami nawet w soboty i niedziele ale...
Zazwyczaj pracowników można zastać w pozie:
1) pracownik siedzący na szynie
2) pracownik oparty o łopatę
3) pracownik rozmawiający przez telefon
4) pracownik siedzący na podkładzie i palący papierosa
5) pracownik siedzący na podkładzie i pijący wodę mineralną
6) pracownik przyglądający się pracy maszyny
7) pracownik pozujący do zdjęcia.
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Maciej »

Zdjęć nie wklejam bo są takie jak powyżej. Niedawno wracałem sypialnym ta trasą. Moje obserwacje tego duktu trwają od ok 2 lat - wieje dramatem i przypomina to budowę dróg. Praca od 7 do 15-16 :lol: Dlaczego nie na trzy zmiany?? kto dostał w łapę albo komu na takich przetargach zależy?? Pytania można mnożyć. Tempo jak w Mogadiszu. Najbardziej mnie zaciekawił tabor budowlany kolei DB za Nieszawą. Najbardziej bawią plansze ze to na 2012 - :lol: to chyba pomyłka :lol: Odmalowany tabor z lat 70 tych :lol: ma tam udawać ICE :lol:
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Kilkujadek »

Stacja Nasielsk:
Obrazek Obrazek
Świercze i okolice:
Obrazek Obrazek
Gołotczyzna:
Obrazek Obrazek
Ciechanów:
Obrazek Obrazek Obrazek
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Kilkujadek »

Remont szlaku dotarł do Ciechanowa:
[Coś zdjęcia poleciały więc dodam jeszcze raz.]
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 08:13 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 2 razy.
miki
Posty: 1271
Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:56
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: miki »

oelka pisze:...składanej estakady kolejowej SEK-500...itd..
Może coś mi się roi ale ... jak była poprowadzona nieistniejąca dziś bocznica ze stacji Mienia (E-20) na lotnisko 1. PLM "Warszawa" ?? Na bank nie była w poziomie dzisiejszej DK 2...
Ostatnio zmieniony 22 lut 2010, 09:07 przez miki, łącznie zmieniany 1 raz.
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Kilkujadek »

Na budynku trzyma łapę konserwator zabytków. Oczywiście będzie problem z finansowaniem remontu...
Obrazek
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2215
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: oelka »

Grzegorz TT pisze:Stacja Gąsocin.
Żal ściska, gdy się spojrzy na lewą część pierwszego zdjęcia z widocznym fragmentem drewnianego budynku dworca, z czasów Kolei Nadwiślańskiej. To jego krewniak w Celestynowie ma się lepiej.
Zdemontowano jeden tor, trwają prace przy budowie przejścia podziemnego
A czynny tor nad przyszłym tunelem leży, jeśli się nie mylę, na konstrukcji zbliżonej do składanej estakady kolejowej SEK-500. Bardzo istotnego obiektu z punktu widzenia potrzeb operacyjnych Układu Warszawskiego i jego oryginalnej strategii obronnej polegającej na ataku na państwa NATO.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 22 lut 2010, 09:06 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Kilkujadek »

Stacja Ciechanów.
Na stacji wymieniono kilka słupów kratownicowych trakcji elektrycznej. Prace trwają nawet w niedzielę. Na zdjęciu załadunek fundamentów nowych słupów na drezynę:
Obrazek Obrazek

Stacja Gąsocin.
Zdemontowano jeden tor, trwają prace przy budowie przejścia podziemnego
Gromadzone są materiały do budowy szlaku (tłuczeń, podkłady).
Obrazek Obrazek
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Kilkujadek »

Stacja Nasielsk prawie wykończona:
Obrazek Obrazek

parowozownia też :?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jeden tor wymieniony, zmieniono trochę geometrię nowego torowiska:
Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 16:34 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2544
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Mariusz »

Jak jeszcze dowiecie się ile przy tej okazji zarabia się kasy...
...szkoda, że tak daleko mieszkam.
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Maciej »

Szybkość z jaką modernizuje się tą linie dogłębnie mnie wzrusza - zresztą co tu wiele mówić - karmią nas propagandowymi spotami w TV że ze środków UE modernizuje się linie kolejowe i drogi - owszem, ale prawda jest taka że Polska "nie przerabia" tych funduszy na swoją miarę!!! Buduje się powoli, drogi są coraz węższe (pseudo bezpieczne), a otwarcie kilku kilometrów linii kolejowej okrzykiwana jest cudem - proszę wybaczyć ale to jakaś farsa :lol:
Niedawno czytałem że "warszwka" szykuje się do remontów dworców: Gdański, Wschodni i Centralny - życzę powodzenia, ten ostatni jest naprawdę odzwierciedleniem stolicy 40 mnl kraju - niedawno byłem zmuszony skorzystać z wsiadania na centralnym bilans - standardowo opóźniony pociąg, widok po drodze na perony: dwa trupy i szczury jak zające pomiędzy torami - fajnie musi to wyglądać jak z gościu przyjeżdża z Berlina Głównego do W-wy Centralnej. Niech to euro 2012 sprzedadzą to może jakieś 2 km TGV zbudujemy sobie na otarcie łez z warszawki do Żyradowa :lol:
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Kilkujadek »

Takich mamy fachowców. Na CMK od dawna pociągi śmigają 160. Nasz kraj wiąże kilka umów międzynarodowych dotyczących utrzymania szlaków. Planowana jest budowa Kolei Dużych Prędkości (Kraków-Łódź, Wrocław-Łódź, Łódź-Gdynia), a tymczasem szlak E75 na odcinku od Białegostoku do granicy z Litwą, nie spełnia żadnych norm międzynarodowych.
Obawiam się, że z tych planów wyjdą Kieszenie Dużej Pojemności...
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2544
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Mariusz »

Chyba nie wiedział co mówi.
W takim razie wszystkie pociągi kursujące z prędkościami powyżej 130 łamią prawo :mrgreen:
Jak to dobrze, że ja kulam się tylko 30 :mrgreen:
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: E65 Nasielsk i okolice

Post autor: Kilkujadek »

Mariusz pisze:Chciałeś napisać 160km/h
Nie - 130. Zacytowałem wypowiedź członka zarządu ds. inwestycji Polskich Linii Kolejowych - Pawła Dziwisza. Problem prawdopodobnie polega na tym, że za dużo w tą sprawę zamieszanych jest polityków, a zbyt mało fachowców.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kolej w skali 1:1”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość