A tu bym sie tak do końca nie zgodził (podbnie jak w innych przypadkach: głowy nie dam...)Tomasz Czapik pisze:Tak samo jak inne koleje nie używały naszego typu 408S.
408Sb - Węgry
408Sc - ZSRR
408Se - Irak (i pochodne 418S)
Moderator: mod-Tabor
A tu bym sie tak do końca nie zgodził (podbnie jak w innych przypadkach: głowy nie dam...)Tomasz Czapik pisze:Tak samo jak inne koleje nie używały naszego typu 408S.
Kiedy i gdzie, puść jakiś link do źródła, bo to już zaczyna być paranoidalne UE to i UE tamto. Kiedyś to dzieci wilkiem straszono.A obecnie UE zarzuca nam, że są to wagony nieekonomiczne! I powinniśmy je wymieniac-likwidowac.
No ciekawa informacja, dziś są z pewnością nowocześniejsze wagony kiedyś te były podstawowym środkiem do masowego przewozu produktów przemysłowych. Skupmy się jednak na latach 1970-1989, na eksploatacje tych wagonów w NRD, która jak nadmienił DBv jest wątpliwa. Może ktoś jeszcze ma jakieś informacje?Mariusz pisze:A obecnie UE zarzuca nam, że są to wagony nieekonomiczne! I powinniśmy je wymieniac-likwidowac.
Czy pisząc "słynne" masz na myśli model jicinowski? Jeśli tak to odpowiedz brzmi nie.maciej_kolej pisze:Czy kolej DR eksploatowała słynne cemenciarki Uacs?
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość