Czyli wyszło, że jednak oszcędności.


Moderator: mod-Tabor
Na pewno jest to tańsze w produkcji bo raz, że produkcja nie traci czasu na włożenie blaszki a dwa, że oszczędzają na samej blaszce.
tak... zauważ, że jest już w zapowiedziach wagon kryty na tym samym podwoziu. no i gorsze własciwości toczne, bo nie ma jyż metalowych elementów w które wchodziła oś wagonu, jest plastik i smar. napewno wygląda to ładniej ale wagon stawia większy opór.
Szczerze mówiąc, miałem podobne odczucia. O ile w przypadku lokomotyw rozumiem, wagonów osobowych ze skrętopyskami również, ale węglarka która na makiecie nie będzie się wiele różnić od wcześniejszej wersji (która jakoś szczególnie siermiężnie nie wyglądała) i stać będzie wśród całego szeregu innych, niemal identycznych? I podobno formy takie drogie...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości