MAZ 516 skrzynia z plandeką
Moderator: mod-Makieta
- ArturSchŁ
 - Administrator
 - Posty: 10977
 - Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
 - Lokalizacja: Rumia
 - Kontakt:
 
Re: MAZ 516 skrzynia z plandeką
A komu by się chciało produkować dwie różne średnice kół 
  
			
			
									
																
						- golab
 - Posty: 1359
 - Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
 - Lokalizacja: Katowice
 - Kontakt:
 
Re: MAZ 516 skrzynia z plandeką
Nie wiem, czy to czasem nie złudzenie optyczne, ale czy przednie koło nie jest za duże w stosunku do reszty ?
			
			
									
																
						- 
				k3nski
 - Posty: 127
 - Rejestracja: 09 kwie 2006, 12:44
 - Lokalizacja: Tarnów
 - Kontakt:
 
MAZ 516 skrzynia z plandeką
Witam
Chciałbym zaprezentować kolejny model z Ukrainy, tzn. MAZ 516, długa skrzynia z plandeką. Pojazd wykonany w technice - odlew żywiczny, szybka kabiny wytłaczana. Produkcja krótkoseryjna, tzn. partie po +/- 30 szt. Modele są w dwóch wariantach kolorystycznych. Produkcję MAZ 516 rozpoczęto w 1968 r. Produkowano go w różnych wersjach i modyfikacjach. W odróżnieniu do swojego poprzednika MAZa 500, posiada on z tyłu dwie osie. Ponieważ MAZ 516 były często wykorzystywane na dalekich trasach, dlatego z boku po obu stronach ramy miały dwa zbiorniki z paliwem ( 2 x 500 litrów ). Z informacji, które posiadam od kolegi z Ukrainy to montowano w MAZ 516 nawet zbiorniki 1000 litrowe, chodziło o to, żeby kierowcy TIR wyjeżdżający z terytorium ZSRR nie tankowali poza granicami ( koszty paliwa ). Kolo zapasowe montowano z tyłu pojazdu pod ramą lub z boku nad bakiem. Przez wiele lat MAZy 516 można było spotkać na naszych drogach, często też przejeżdżały tranzytem przez Polskę, tzw. TIR – SOVTRANSAVTO.
			
							
			
									
																
						Chciałbym zaprezentować kolejny model z Ukrainy, tzn. MAZ 516, długa skrzynia z plandeką. Pojazd wykonany w technice - odlew żywiczny, szybka kabiny wytłaczana. Produkcja krótkoseryjna, tzn. partie po +/- 30 szt. Modele są w dwóch wariantach kolorystycznych. Produkcję MAZ 516 rozpoczęto w 1968 r. Produkowano go w różnych wersjach i modyfikacjach. W odróżnieniu do swojego poprzednika MAZa 500, posiada on z tyłu dwie osie. Ponieważ MAZ 516 były często wykorzystywane na dalekich trasach, dlatego z boku po obu stronach ramy miały dwa zbiorniki z paliwem ( 2 x 500 litrów ). Z informacji, które posiadam od kolegi z Ukrainy to montowano w MAZ 516 nawet zbiorniki 1000 litrowe, chodziło o to, żeby kierowcy TIR wyjeżdżający z terytorium ZSRR nie tankowali poza granicami ( koszty paliwa ). Kolo zapasowe montowano z tyłu pojazdu pod ramą lub z boku nad bakiem. Przez wiele lat MAZy 516 można było spotkać na naszych drogach, często też przejeżdżały tranzytem przez Polskę, tzw. TIR – SOVTRANSAVTO.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość