BR 203 (DR V100)

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
tuchol
Posty: 274
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: tuchol »

A no to wszystko wyjaśnia... :mrgreen:
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: Charakterek »

tuchol pisze:...mam pytanko czy Wy też to zaobserwowaliście?
Nie, u nas lokomotywy służą do jazdy, a nie do tworzenia muzyki :)
tuchol
Posty: 274
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: tuchol »

No dostałem nowy egzemplarz BR 203. Nasmarowałem ją i pojeździłem troszeczkę.
Jest lepiej niż w poprzedniej ale nie tak cicho jak w Ludmiłach.
Są jednak ciche modulacje (słychać je szczególnie jak lok jedzie po pudle makiety).
Sądzę że to problem złego wyważenia kół zamachowych. Ponieważ poprzedni lok też tak miał to mam pytanko czy Wy też to zaobserwowaliście?
tuchol
Posty: 274
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: tuchol »

Tak, lok już zapakowany i czeka na wysyłkę.
Awatar użytkownika
Karol
Moderator
Posty: 594
Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
Lokalizacja: Grybów / Limanowa
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: Karol »

Wydaje się ze loka jest uszkodzona, radzę jej nie rozkręcać tylko toto reklamować.
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: Charakterek »

Jak to komutator - to trza joby u Maschimy składać :( Myślałem, że ta firma dobra jest...
tuchol
Posty: 274
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: tuchol »

Nasmarowałem loka i troche jeździłem ale terkotanie nie jest cichsze ani trochę.
Jeśli to komutator, to czy można to samemu naprawić?
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: Marcin »

Terkotanie zalezy od tego czy osoba na montażu wytrzeźwiała do końca czy nie :mrgreen: Terkot jest spowodowany najczęściej niedokładnym złożeniem komutatora. W moich lokach zauważyłem to w BR 120.
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: Charakterek »

a moja nie terkocze... Za to V 180 jest kapkę głośniejsza w jedną stronę.
romek tt
Posty: 137
Rejestracja: 05 cze 2006, 09:19
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: romek tt »

I tak w jedna strone bedzie terkotac.Juz tak ona ma. ;)
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: Charakterek »

I dotrzyj ją. Godzinę w jedną i godzinę w drugą na pół gwizdka. Potempodpinaj składy i znów po godzinie w każdą na pół a potem zwiększaj prędkość. Loka to na luzach wytrzyma!
tuchol
Posty: 274
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: tuchol »

OKi, spróbuję.
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: Charakterek »

Tak. Trzeba wózki przesmarować. Troszkę ostatnio oszczędzają jakby na smarze...
tuchol
Posty: 274
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: tuchol »

No mam już moją BR203. Piękna jest nie ma co. Pewnym mankamentem (nie wiem czy tylko u mnie) są żółte światła - jak świecą, nie są 'okrągłe', lecz przesłonięte z jednej strony.

Poza tym lok przy jeździe w jedną stronę trochę terkocze. Zdjąłem pudło ale niczego podejrzanego nie znalazłem. Może spotkaliście się z czymś podobnym?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2007, 11:49 przez tuchol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WojTTek
Posty: 465
Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: BR 203 (DR V100)

Post autor: WojTTek »

Witam, dziś moje zapytanie tyczy się całej armii barierek. Producent dołączył instrukcję jednak
są pewne elementy które inmstrukcja jakby pomija.
żeby tak na sucho nie opowiadać załączam obrazek z tymi elementami których znaczenia, przeznaczenia i miejsca lokalizacji nie rozumiem.
Obrazek
No to lecimy:
:arrow: w instrukcji jest jako element dodatkowy DZWON albo cos w tym stylu. Nie ma go u mnie w elementach do samodzielnego montażu i nie wiem gdzie można by go zamontować gdyż instrukcja milczy na ten temat.
:arrow: szara wypraska. Te dwa elementy chłodzące ( ?? ) to wiem gdzie zamontować ale jaką rolę pełniły w realu ?? 4 elementy na górze. Nie wiem gdzie ich miejsce bo instrukcja nie pokazała tego miejsca. Jaką rolę takie coś pełni w realu ??
:arrow: czerwona wypraska. są dwa rodzaje drabinek. Instr. podaje że trzeba zamontować krótką i ok. Ale co z dłuższą ?? Z resztą czerwona drabinka mi się nie widzi ale czerwona trąbka już tak.
:arrow: Czarna wypraska. Wolę czarną drabinkę ale HORN i LUFTER wolę czerwone. Czy mam wybierać ?? czy może producent twardo powiedzial który kolor do czego ??
Dodam tylko że moja lokomotywka to BR110 nr kat. 201312 (fur set 01407/01409) ;)
Pozdrawiam i proszę o rady w sprawie tych detali.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości