
BR 203 (DR V100)
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
A no to wszystko wyjaśnia... 

- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
Nie, u nas lokomotywy służą do jazdy, a nie do tworzenia muzykituchol pisze:...mam pytanko czy Wy też to zaobserwowaliście?

-
- Posty: 274
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
No dostałem nowy egzemplarz BR 203. Nasmarowałem ją i pojeździłem troszeczkę.
Jest lepiej niż w poprzedniej ale nie tak cicho jak w Ludmiłach.
Są jednak ciche modulacje (słychać je szczególnie jak lok jedzie po pudle makiety).
Sądzę że to problem złego wyważenia kół zamachowych. Ponieważ poprzedni lok też tak miał to mam pytanko czy Wy też to zaobserwowaliście?
Jest lepiej niż w poprzedniej ale nie tak cicho jak w Ludmiłach.
Są jednak ciche modulacje (słychać je szczególnie jak lok jedzie po pudle makiety).
Sądzę że to problem złego wyważenia kół zamachowych. Ponieważ poprzedni lok też tak miał to mam pytanko czy Wy też to zaobserwowaliście?
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
Tak, lok już zapakowany i czeka na wysyłkę.
- Karol
- Moderator
- Posty: 594
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Grybów / Limanowa
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
Wydaje się ze loka jest uszkodzona, radzę jej nie rozkręcać tylko toto reklamować.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
Jak to komutator - to trza joby u Maschimy składać
Myślałem, że ta firma dobra jest...

-
- Posty: 274
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
Nasmarowałem loka i troche jeździłem ale terkotanie nie jest cichsze ani trochę.
Jeśli to komutator, to czy można to samemu naprawić?
Jeśli to komutator, to czy można to samemu naprawić?
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
Terkotanie zalezy od tego czy osoba na montażu wytrzeźwiała do końca czy nie
Terkot jest spowodowany najczęściej niedokładnym złożeniem komutatora. W moich lokach zauważyłem to w BR 120.

- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
a moja nie terkocze... Za to V 180 jest kapkę głośniejsza w jedną stronę.
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 05 cze 2006, 09:19
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
I tak w jedna strone bedzie terkotac.Juz tak ona ma. 

- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
I dotrzyj ją. Godzinę w jedną i godzinę w drugą na pół gwizdka. Potempodpinaj składy i znów po godzinie w każdą na pół a potem zwiększaj prędkość. Loka to na luzach wytrzyma!
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
OKi, spróbuję.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
Tak. Trzeba wózki przesmarować. Troszkę ostatnio oszczędzają jakby na smarze...
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
No mam już moją BR203. Piękna jest nie ma co. Pewnym mankamentem (nie wiem czy tylko u mnie) są żółte światła - jak świecą, nie są 'okrągłe', lecz przesłonięte z jednej strony.
Poza tym lok przy jeździe w jedną stronę trochę terkocze. Zdjąłem pudło ale niczego podejrzanego nie znalazłem. Może spotkaliście się z czymś podobnym?
Poza tym lok przy jeździe w jedną stronę trochę terkocze. Zdjąłem pudło ale niczego podejrzanego nie znalazłem. Może spotkaliście się z czymś podobnym?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2007, 11:49 przez tuchol, łącznie zmieniany 1 raz.
- WojTTek
- Posty: 465
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:43
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: BR 203 (DR V100)
Witam, dziś moje zapytanie tyczy się całej armii barierek. Producent dołączył instrukcję jednak
są pewne elementy które inmstrukcja jakby pomija.
żeby tak na sucho nie opowiadać załączam obrazek z tymi elementami których znaczenia, przeznaczenia i miejsca lokalizacji nie rozumiem.

No to lecimy:
w instrukcji jest jako element dodatkowy DZWON albo cos w tym stylu. Nie ma go u mnie w elementach do samodzielnego montażu i nie wiem gdzie można by go zamontować gdyż instrukcja milczy na ten temat.
szara wypraska. Te dwa elementy chłodzące (
) to wiem gdzie zamontować ale jaką rolę pełniły w realu
4 elementy na górze. Nie wiem gdzie ich miejsce bo instrukcja nie pokazała tego miejsca. Jaką rolę takie coś pełni w realu
czerwona wypraska. są dwa rodzaje drabinek. Instr. podaje że trzeba zamontować krótką i ok. Ale co z dłuższą
Z resztą czerwona drabinka mi się nie widzi ale czerwona trąbka już tak.
Czarna wypraska. Wolę czarną drabinkę ale HORN i LUFTER wolę czerwone. Czy mam wybierać
czy może producent twardo powiedzial który kolor do czego 
Dodam tylko że moja lokomotywka to BR110 nr kat. 201312 (fur set 01407/01409)
Pozdrawiam i proszę o rady w sprawie tych detali.
są pewne elementy które inmstrukcja jakby pomija.
żeby tak na sucho nie opowiadać załączam obrazek z tymi elementami których znaczenia, przeznaczenia i miejsca lokalizacji nie rozumiem.

No to lecimy:










Dodam tylko że moja lokomotywka to BR110 nr kat. 201312 (fur set 01407/01409)

Pozdrawiam i proszę o rady w sprawie tych detali.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości