Istnieje również czterokanałowa wersja tego urządzenia - MZT4x
- pozdrawiam



Moderator: mod-Elektryka i DCC
Oczywiście pozostaje jeszcze klasyka: kontaktron + magnesik neodymowy pod wagonemmerry pisze:Ale kto wie ...
Tory kontaktowe mam a bramek optycznych nie. Dlatego też szukam rozwiązania z zastosowaniem torów kontaktowych. Zanim zepnę zasilacze chcę się dowiedzieć czy nie spalę jakiegoś elementu układu.ArturSchŁ pisze: zamiast klasycznego toru kontaktowego (...), który zresztą i tu powinien się sprawdzić, (IRed).
Przekażnik w podanym linku zarządza kierunkiem przepływu prądu na pętli w analogu. W DCC sprawą tą zajmuje się specjalny moduł (np. MP02). Co do zarządzania pracą zwrotnicy w pętli to po o namyśle stwierdzam, że Twój przypadek lepiej opisze Rysunek 2. Tory impulsowe K7 i K9 są podpięte pod rozjazd W3. Każdy w nich zmienia położenie rozjazdu w jedną ze stron. WArto pamiętać o tym, że warunkiem działania toru impulsowego jest spięcie ze sobą źródeł zasilania akcesoriów i taboru jak pokazano RYSUNEK 2cichonek pisze:Z rysunku nr 5 wywnioskowałem, że najpierw muszę nastawić zwrotnicę w początkowe położenie, a dopiero przy zjeżdżaniu z pętli pociąg ponownie przełoży zwrotnicę samodzielnie. Dodatkowo do torów impulsowych będę potrzebował przekaźnik , który nie wiem jak się zachowa po podaniu napięcia z trafo DCC. Mnie zależy na pełnej automatyzacji i w DCC - nie chciałbym się zajmować dodatkowo, podczas zabawy makietą, dwiema (bo tak planuję) pętlami nawrotnymi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości