Dzięki!Kilkujadek pisze:bardzo duży postęp z zielenią.
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderator: mod-Makieta Modułowa
Dzięki!Kilkujadek pisze:bardzo duży postęp z zielenią.
ArturSchŁ pisze:Podoba mi się. Poproszę o udostępnienie oryginału
Trzeba będzie wtedy stosować dodatkową lokomotywę - popychającą na podjeździe lub lokomotywa zamiast ciągnąć będzie pchać skład. W przypadku towarowego składu można zastosować takie rozwiązanie ale przy pasażerskich się nie spotkałem z takim czymś. Kolejne rozwiązanie sztywne sprzęgi.PiotrZ pisze:...Jedno stwierdziłem z całą pewnością - rozerwanie składu pociągu podczas podjazdu skutkuje dość szybką ucieczką wagonówco będzie wymagać natychmiastowej reakcji maszynisty.
Do tego nie potrzeba podjazdów.KamilW pisze:Ale zwrócę uwagę na coś innego, na łukach, przy długich składach i długich zjazdach może występować zjawisko wypychania dyszli (czy jakkolwiek tego nie nazwać) KKS-ów...
A jakie sprzęgi stosujesz?KamilW pisze:... może występować zjawisko wypychania dyszli (...) KKS-ów na zewnątrz łuku, co po wyprostowaniu toru jazdy prowadzi do wykolejeń.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość