BR 120/V200 "Gagarin"

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: Maciej »

bartekdj pisze:
A jednak ludziska kupują i Tilliga i Peresveta. Bo każdy ma swój plan, gusta się zminiają jak się patrzy na cennik itd, itd.
no tak , każdy z nas ma inny gust do modeli...miałem chrapke jednej nocy na niego ale mi przeszła , dlatego warto rozpocząc ten temat bo to nie tylko test ale wasze użytkowanie liczy się również

Nie milosierny Macieju, ja bym chciał mieć każdy model choć na godzinkę i by przejechał przez moje tory wtedy chętnie podejme decyzję i wyłoże pieniądze na stół :) a tak opieram się na tym co wy piszecie i testy przez charakterka
Dlatego obawiam się że wirtualnie możesz nie wybrać, choć ja tak kupiłem 118 -kę !! I jestem bardzo zadowolony, też napalnony byłem na nią strasznie. Kilkadziesiąt wątków, sprawozdań wreszcze filmy Charakterka i kupiłem. Może trzeba bedzie pokazać Ci w ruchu oba modele? Wiem że kilku kolegów z ForumTT ma BR120/V200, poproś ich o uwagi. :D
Awatar użytkownika
bartekdj
Posty: 236
Rejestracja: 08 kwie 2006, 23:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: bartekdj »

A jednak ludziska kupują i Tilliga i Peresveta. Bo każdy ma swój plan, gusta się zminiają jak się patrzy na cennik itd, itd.
no tak , każdy z nas ma inny gust do modeli...miałem chrapke jednej nocy na niego ale mi przeszła , dlatego warto rozpocząc ten temat bo to nie tylko test ale wasze użytkowanie liczy się również

Nie milosierny Macieju, ja bym chciał mieć każdy model choć na godzinkę i by przejechał przez moje tory wtedy chętnie podejme decyzję i wyłoże pieniądze na stół :) a tak opieram się na tym co wy piszecie i testy przez charakterka
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: Maciej »

bartekdj pisze:po przeczytaniu tesktu (bo na tym się opieram) to dla mnie tak ;/ a szkoda
Dlaczego? Tak nie mów jak nie zobaczysz modelu w realu ;)
Ja też czepaiłem się Tilliga że ma zbiornik pusty (nie mylić z paliwem :D ), że pudło jakby za wysoko wzgledem wózków...a tymczasem jego konkurent choć o wiele tańszy też ma wpadki. To wersja kolei Rosji i oględziny zewnetrzne już coś nam mówią : zamontowane bufory (zderzaki), a tymczasem tam koleje mają sprzęg centralny. ??
Po za tym ten model który oglądałem miał lekkie bicie osi - zaznaczę że to był nowy model, a niektórzy twierdzili że to jest norma tego producenta i trzeba być przygotowanym na takie niespodzianki. A jednak ludziska kupują i Tilliga i Peresveta. Bo każdy ma swój plan, gusta się zminiają jak się patrzy na cennik itd, itd.
Obrazek
Zdjęcie ze strony http://www.k3nski.prv.pl/
Ostatnio zmieniony 02 lip 2006, 20:55 przez Maciej, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
bartekdj
Posty: 236
Rejestracja: 08 kwie 2006, 23:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: bartekdj »

po przeczytaniu tesktu (bo na tym się opieram) to dla mnie tak ;/ a szkoda
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: Maciej »

Co by nie było nasz "rusek" jest i ma w sobie to coś, być może dlatego że znamy ST44
z naszych szlaków i w duchu tęsknimy do przeróbek :D .
Ze zdjęć prezentowanych na stronie TTClub'u i starego ForumTT wynika że faktycznie ma wady ale czy one go aż tak mocno dyskwalifikują?
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10876
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: ArturSchŁ »

Charakterek pisze:no, ale 218 i 101 nie przerobisz na PKP.
Zastanawiam się nad tą "świętością PKP".
Jakbym chciał mieć rasowego PKP to bym sobie kupił SN61 za > 1K zł !! Wątek dotyczy Gagarina, a nie Gagarina przerobionego na PKP. I jako taki, jak sam powiedziłeś :
... wiekowy już model wyraźnie odstaje od swych nowoczesnych braci. Czas chyba zacząć opracowywać Gagarina od podstaw.
nie jest obiektem marzeń. Za jego równowarość mogę mieć dwa Pikole w różnych malowaniach i jeszcze mi coś zostanie. A zza rogu juz wygląda Kuehn - też taniej. Z tego samego powodu (cena), jak Gagarina, nie kupię BR 120 Beckmann'a, choć mi się bestia straszliwie podoba.
:roll:
Ostatnio zmieniony 02 lip 2006, 18:34 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: Charakterek »

no, ale 218 i 101 nie przerobisz na PKP. Zresztą 101 by można było przerobić na EU 43 001, gdyby wyszła z fazy testów. Ale ponieważ pracowałem w ADtranz wtedy, jak się cuda z EU 43 działy, to nie będę się na ten temat wypowiadał. Grunt, że na razie nie mamy nowoczesnej lokomotywy i trzeba będzie taką kupić na zachodzie, zamiast dać pracę w PaFaWag Wrocław, gdzoie te loki były robione
Awatar użytkownika
Gdyniak
Moderator
Posty: 579
Rejestracja: 09 kwie 2006, 14:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: Gdyniak »

Charakterek pisze:Jego największą zaletą jest cena. Za mniej jak 500 złoty dostajesz nawet dość przyzwoity model, mający wady wieku. lecz i tak o niebo lepszy od najlepszego BTTB.
Pozwolę sobie polemizować. Za cene ponizej 400 zł dostaniesz nowoczesniejesze modele Tilliga choćby BR 101 czy sławną BR 218 oczywiście w wersjach sponsorowanych.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2006, 18:01 przez Gdyniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: Charakterek »

Jego największą zaletą jest cena. Za mniej jak 500 złoty dostajesz nawet dość przyzwoity model, mający wady wieku. lecz i tak o niebo lepszy od najlepszego BTTB. Z niektórymo wadami trzeba się pogodzić (wysokość, szyby) a niektóre można szybko wyeliminować (przekazywanie prądu z wózków, oświetlenie. No ale przede wszystkim jest to w tej chwili jeden z dwóch modeli lokomotyw Tilliga możliwy do przeróbki na PKP...
BarTTek
Posty: 825
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: BarTTek »

TT-Club pisze:Niestety, wiekowy już model wyraźnie odstaje od swych nowoczesnych braci. Czas chyba zacząć opracowywać Gagarina od podstaw.
To chyba mówi wszystko- z resztą wiele loków powinno iść do muzeum
Awatar użytkownika
bartekdj
Posty: 236
Rejestracja: 08 kwie 2006, 23:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: bartekdj »

Czyżby byśmy zapomnieli o tym modelu ?? Bardzo bym prosił o uwagi na temat "Gagarina" :D
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

BR 120/V200 "Gagarin"

Post autor: Charakterek »

Podziel się nimi z Nami. Napisz co myślisz o modelu.

Test modelu wraz ze zdjęciami znajdziesz klikając tutaj
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości