Dlatego obawiam się że wirtualnie możesz nie wybrać, choć ja tak kupiłem 118 -kębartekdj pisze:no tak , każdy z nas ma inny gust do modeli...miałem chrapke jednej nocy na niego ale mi przeszła , dlatego warto rozpocząc ten temat bo to nie tylko test ale wasze użytkowanie liczy się równieżA jednak ludziska kupują i Tilliga i Peresveta. Bo każdy ma swój plan, gusta się zminiają jak się patrzy na cennik itd, itd.
Nie milosierny Macieju, ja bym chciał mieć każdy model choć na godzinkę i by przejechał przez moje tory wtedy chętnie podejme decyzję i wyłoże pieniądze na stóła tak opieram się na tym co wy piszecie i testy przez charakterka
BR 120/V200 "Gagarin"
Moderator: mod-Tabor
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3252
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
- bartekdj
- Posty: 236
- Rejestracja: 08 kwie 2006, 23:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
no tak , każdy z nas ma inny gust do modeli...miałem chrapke jednej nocy na niego ale mi przeszła , dlatego warto rozpocząc ten temat bo to nie tylko test ale wasze użytkowanie liczy się równieżA jednak ludziska kupują i Tilliga i Peresveta. Bo każdy ma swój plan, gusta się zminiają jak się patrzy na cennik itd, itd.
Nie milosierny Macieju, ja bym chciał mieć każdy model choć na godzinkę i by przejechał przez moje tory wtedy chętnie podejme decyzję i wyłoże pieniądze na stół
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3252
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
Dlaczego? Tak nie mów jak nie zobaczysz modelu w realubartekdj pisze:po przeczytaniu tesktu (bo na tym się opieram) to dla mnie tak ;/ a szkoda
Ja też czepaiłem się Tilliga że ma zbiornik pusty (nie mylić z paliwem
Po za tym ten model który oglądałem miał lekkie bicie osi - zaznaczę że to był nowy model, a niektórzy twierdzili że to jest norma tego producenta i trzeba być przygotowanym na takie niespodzianki. A jednak ludziska kupują i Tilliga i Peresveta. Bo każdy ma swój plan, gusta się zminiają jak się patrzy na cennik itd, itd.

Zdjęcie ze strony http://www.k3nski.prv.pl/
Ostatnio zmieniony 02 lip 2006, 20:55 przez Maciej, łącznie zmieniany 2 razy.
- bartekdj
- Posty: 236
- Rejestracja: 08 kwie 2006, 23:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
po przeczytaniu tesktu (bo na tym się opieram) to dla mnie tak ;/ a szkoda
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3252
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
Co by nie było nasz "rusek" jest i ma w sobie to coś, być może dlatego że znamy ST44
z naszych szlaków i w duchu tęsknimy do przeróbek
.
Ze zdjęć prezentowanych na stronie TTClub'u i starego ForumTT wynika że faktycznie ma wady ale czy one go aż tak mocno dyskwalifikują?
z naszych szlaków i w duchu tęsknimy do przeróbek
Ze zdjęć prezentowanych na stronie TTClub'u i starego ForumTT wynika że faktycznie ma wady ale czy one go aż tak mocno dyskwalifikują?
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10999
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
Zastanawiam się nad tą "świętością PKP".Charakterek pisze:no, ale 218 i 101 nie przerobisz na PKP.
Jakbym chciał mieć rasowego PKP to bym sobie kupił SN61 za > 1K zł
nie jest obiektem marzeń. Za jego równowarość mogę mieć dwa Pikole w różnych malowaniach i jeszcze mi coś zostanie. A zza rogu juz wygląda Kuehn - też taniej. Z tego samego powodu (cena), jak Gagarina, nie kupię BR 120 Beckmann'a, choć mi się bestia straszliwie podoba.... wiekowy już model wyraźnie odstaje od swych nowoczesnych braci. Czas chyba zacząć opracowywać Gagarina od podstaw.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2006, 18:34 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 3 razy.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
no, ale 218 i 101 nie przerobisz na PKP. Zresztą 101 by można było przerobić na EU 43 001, gdyby wyszła z fazy testów. Ale ponieważ pracowałem w ADtranz wtedy, jak się cuda z EU 43 działy, to nie będę się na ten temat wypowiadał. Grunt, że na razie nie mamy nowoczesnej lokomotywy i trzeba będzie taką kupić na zachodzie, zamiast dać pracę w PaFaWag Wrocław, gdzoie te loki były robione
- Gdyniak
- Moderator
- Posty: 579
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 14:12
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
Pozwolę sobie polemizować. Za cene ponizej 400 zł dostaniesz nowoczesniejesze modele Tilliga choćby BR 101 czy sławną BR 218 oczywiście w wersjach sponsorowanych.Charakterek pisze:Jego największą zaletą jest cena. Za mniej jak 500 złoty dostajesz nawet dość przyzwoity model, mający wady wieku. lecz i tak o niebo lepszy od najlepszego BTTB.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2006, 18:01 przez Gdyniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
Jego największą zaletą jest cena. Za mniej jak 500 złoty dostajesz nawet dość przyzwoity model, mający wady wieku. lecz i tak o niebo lepszy od najlepszego BTTB. Z niektórymo wadami trzeba się pogodzić (wysokość, szyby) a niektóre można szybko wyeliminować (przekazywanie prądu z wózków, oświetlenie. No ale przede wszystkim jest to w tej chwili jeden z dwóch modeli lokomotyw Tilliga możliwy do przeróbki na PKP...
-
BarTTek
- Posty: 828
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
To chyba mówi wszystko- z resztą wiele loków powinno iść do muzeumTT-Club pisze:Niestety, wiekowy już model wyraźnie odstaje od swych nowoczesnych braci. Czas chyba zacząć opracowywać Gagarina od podstaw.
- bartekdj
- Posty: 236
- Rejestracja: 08 kwie 2006, 23:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BR 120/V200 "Gagarin"
Czyżby byśmy zapomnieli o tym modelu
Bardzo bym prosił o uwagi na temat "Gagarina" 
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
BR 120/V200 "Gagarin"
Podziel się nimi z Nami. Napisz co myślisz o modelu.
Test modelu wraz ze zdjęciami znajdziesz klikając tutaj
Test modelu wraz ze zdjęciami znajdziesz klikając tutaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości