Nie wiem za bardzo jak w rzeczywistości wyglądają "w terenie" te elementy - ich usytuowanie przy rozjeździe i sposób prowadzenia pędni do nich...
Ta skrzynka rygla (nieco mniejsza od skrzynki napędu na który składają się 2 skrzynki) występuje przy rozjazdach w torach głównych przejeżdżanych na ostrze przez pociągi pasażerskie z max dozwoloną prędkością. Wtedy są 3 skrzynki przy rozjeździe (dwie napędu - większa i mniejsza, oraz trzecia - ryglowa)...
A szukam fotek z rozwiązaniami mechanicznymi bp obecnie znikają na poczet elektrycznych... Bardzo by mi się przydały. W necie są fotki skrzynek napędu mechanicznego ale nie mogę znaleźć fotek pokazujących dodatkową skrzynkę - tego rygla...
Gdyby ktoś miał

W necie znalazłem fotkę skrzynki rygla (bez pokrywy) ale nigdzie nie mogę znaleźć fotek pokazujących "szerszą perspektywę" - jej usytuowanie przy rozjeździe z widocznymi także skrzynkami napędu.

źródło: http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/kol ... otnice.php