BR86/TKt3 28, Tillig
Moderator: mod-Tabor
- Fantomas
- Posty: 705
- Rejestracja: 21 kwie 2006, 15:54
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Może dzięki temu osie mają większy luz w pionie, co zapewnia pewniejsze pokonywanie pionowych nierówności
Mieliśmy uwagi do napędu, to go poprawiono 
-
ModelarzeTT
- Posty: 172
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 00:48
- Lokalizacja: Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Wie ktoś może dlaczego obecnie produkowana TKt3 ma napęd tylko na 2 osie?
Z czego to wynika i kiedy ta zmiana została wprowadzona?
Czy jest gdzieś może oficjalna informacja na ten temat (na stronie Tilliga i w katalogu na 2010 nic takiego nie znalazłem)?
Pozdrawiam
ModelarzeTT - Krzysiek
Z czego to wynika i kiedy ta zmiana została wprowadzona?
Czy jest gdzieś może oficjalna informacja na ten temat (na stronie Tilliga i w katalogu na 2010 nic takiego nie znalazłem)?
Pozdrawiam
ModelarzeTT - Krzysiek
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 11052
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Tabor to tylko mechanizm/maszyna.michalg pisze:Z mojego doświadczenia ....
Jak każda inna, wymaga przeglądów, czyszczenia i konserwacji, w tym i "zerowego".
Jeśli będziemy dbać o nasze skarby to będą nam one służyły latami.
Jeśli natomiast założymy, że fabryka powinna za nas zrobić wszystko, to możemy się wielce zdziwić
-
michalg
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lis 2009, 15:21
- Lokalizacja: Poznań/Łódź
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Z mojego doświadczenia z elektrowozem BR211 (Tillig) kupionym w sklepie internetowym wynika, że trzeba zajrzeć do wnętrza modelu. Elektrowóz, mimo, że fabrycznie nowy, nie miał ani grama smaru/oleju w mechanizmach przeniesienia napędu. Po kilku kroplach oleju przeznaczonego do smarowania przekładni i elementów ruchomych, model jeździ doskonale.golab pisze:... "niektórzy jak wszystko wygląda ok, biorą lupę i szukają dalej"Ja aż tak drobiazgowy nie jestem i mnie sie podoba
Jeździ też ok.
Kupiłem tez TKt3 i muszę powiedzieć, że nie zawiodłem się na tym egzemplarzu. Jeździ cicho i spokojnie. Przetestowałem go na starej makiecie z szynami rurkowymi. Wszystkie rozjazdy, w tym anglika, pokonał bez kłopotu. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2009, 17:29 przez michalg, łącznie zmieniany 1 raz.
- Scio
- Posty: 757
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Czy masz na myśli jakiś konkretny sklep?Brovarek pisze:ale w pewnym sklepie
- brovarek
- Posty: 885
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Osobiście z mojej Tkt-ki jestem zadowolony. Po zakupie przetestowałem ją na makiecie ModelarzyTT. Jeździła bez żadnych zacięć i problemów. Nie pamiętam tylko czy miała już dekoder czy nie. U mnie jeździ w cyfrze bez kłopotów. Miała trochę za dużo smaru.
Ogólnie można kupić, ale w pewnym sklepie, tak żebyś po testach mógł w razie czego wymienić, a nie naprawiać.
Ogólnie można kupić, ale w pewnym sklepie, tak żebyś po testach mógł w razie czego wymienić, a nie naprawiać.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2009, 17:24 przez brovarek, łącznie zmieniany 1 raz.
- golab
- Posty: 1359
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Ja bym kupił. Sam odkupiłem od kolegi z forum jedna z pierwszych wypuszczonych pod szyldem Tilliga i jestem zadowolony.
Pamiętaj, że na forum aż roi sie od osób, które przyczepią sie do wszystkiego, nie wiadomo z jakiego powodu. Dla mnie kolejka ma być przedmiotem hobby i zabawy, ma cieszyć oko, a nie być po to żeby szukać dziury w całym.
Jak kiedyś przeczytałem "niektórzy jak wszystko wygląda ok, biorą lupę i szukają dalej"
Ja aż tak drobiazgowy nie jestem i mnie sie podoba
Jeździ też ok.
Pamiętaj, że na forum aż roi sie od osób, które przyczepią sie do wszystkiego, nie wiadomo z jakiego powodu. Dla mnie kolejka ma być przedmiotem hobby i zabawy, ma cieszyć oko, a nie być po to żeby szukać dziury w całym.
Jak kiedyś przeczytałem "niektórzy jak wszystko wygląda ok, biorą lupę i szukają dalej"
-
tete
- Posty: 805
- Rejestracja: 04 lis 2007, 20:08
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Oj tak, są...czart pisze:Widzę, że zdania kolegów są podzielone.
Zastanawiam się czy "zainwestować" w ten parowóz.
Jeżeli w podsumowaniu (pierwszy post) czytam, że:
Przepiękny tendrzak, godny naśladowca wcześniejszych wersji BTTB. Po całkowitym przekonstruowaniu modelu oraz po poprawieniu napędu (względem pierwszej serii) model prawidłowo zachowuje się podczas jazdy. Silnik MASHIMA pozwala ruszać od najmniejszych prędkości, dobrze wyskalowana prędkość maksymalna. Ładne oświetlenie (w obie strony), idealne malowanie - czynią z tendrzaka model godzien pożądania.
a na TT-Club (testy):
Jednym zdaniem: Jeśli jesteś twardzielem, osobą nie liczącą się z kasą, lubiącą ryzyko, masz zapędy masochistyczne i... fanem Cher kupisz ten model.
i nie wiem w końcu jak jest z tym BR86 (Tkt3)...
Gdyby opinie były zbieżne, to było by jasne, a tak...
-
cichonęk
- Posty: 527
- Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
U mnie w analogu jeździła nawet na bettungs, nie zawieszała się ani nie zatrzymywała. Cyfra genialnie zmieniła charakterystykę silnika i skompensowała nierównomierność jazdy spowodowaną niezbyt precyzyjnym montażem. Zaobserwowałem również, że każdy kolejny "kilometr" przejechany przez moją lokomotywę poprawiał jej kulturę jazdy, tak więc zgodnie z instrukcją wymaga dosyć gruntownego dotarcia i nasmarowania.
- womo
- Posty: 2504
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Jeśli masz dobre torowisko to tak, jeśli budujesz torowisko to też tak, jest super na testy od razu staje jak coś jest nie tak
Jeśli masz analog to sobie daruj, całkiem inna kultura jazdy i pracy w cyfrze. Sam miałem podobny dylemat kiedyś i najpierw kupiłem BTTB, porównując obie, staruszka nie myśli tylko jedzie. Nowa zmiana na plus po dołożeniu deka, ale czasami nadal jak panna, i chciałaby i się boi 
-
czart
- Posty: 132
- Rejestracja: 09 paź 2009, 20:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Widzę, że zdania kolegów są podzielone.
Zastanawiam się czy "zainwestować" w ten parowóz.
Zastanawiam się czy "zainwestować" w ten parowóz.
-
cichonęk
- Posty: 527
- Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Właśnie zaczęła jazdę w DCC i ... różnica jest ogromna. Kiedy jestem przekonany, że stoi to po kilku sekundach zauważam, że się porusza ale tak powoli jak minutowa wskazówka zegaraArturSch pisze:A w DCC nie jeździ płynnie
Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 20:13 przez cichonęk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Karol
- Moderator
- Posty: 594
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Grybów / Limanowa
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Właśnie moja dostała małego UPSa i blaszki dociskowe na kola środkowe. Najbardziej skopana wersja BR86 w końcu jeździ jak powinna
-
remiszewski
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Koła do BR86
Witam
Proszę o podanie mi dokładnej średnicy kół napędowych w nowym modelu Tilliga.
Proszę o podanie mi dokładnej średnicy kół napędowych w nowym modelu Tilliga.
-
JANTARSA
- Posty: 212
- Rejestracja: 27 kwie 2006, 19:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Będzie wymieniona na nową - w poniedziałek wysyłam
Pozdrawiam
Artur
Pozdrawiam
Artur
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości