PKP epoka III
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 14 lut 2009, 19:24
- Lokalizacja: Krzyż Wlkp. - Poznań
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Jako autor wątku zwracam się do administratora z prośbą o jego usunięcie
Ostatnio zmieniony 04 sty 2010, 17:43 przez slawek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Nigdy nie uważałem się za specjalistę.
- brovarek
- Posty: 883
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Marcin nie pogrążaj się, to inne tendry... serio
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Patrze na konstrukcję skrzyni a nie na tabliczki. Na świni też mozna napisać Klacz Arabska.
- Ranger
- Posty: 3948
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Co ty za głupoty opowiadasz, wyraźnie widać, że to tender 34D44. Do tego widać jeszcze wręgi wzmacniające kosz na węgiel których tender 32D2 nie miał.
Może admin wydzieli posty o Pm2 do oddzielnego watku
Może admin wydzieli posty o Pm2 do oddzielnego watku

- brovarek
- Posty: 883
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Marcin, ale ma tez tabliczke charakterystyczną dla tendrów nowego typu 

- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10876
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Oprócz wyżej wymienionych:Marcin pisze:A jakich przekonstruowań kolega się spodziewa poza napędem i ogólnym liftingiem?
- wytwornicy dymu,
- miejsca na dekoder dźwiękowy i
- zainstalowanego BasReflex.

... bo taka loka dziś bez sound to żenada.
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Osobiście nie przypominam sobie Ty2 z pospiesznym, bo takich u mnie było jak na lekarstwo, ale osobowe z Vmax 80 to normalka.
A tak na marginesie, co z tego, że na czole Pm, czy Pt jak prędkość drogowa była 40, a w porywach 30
Takie tory były...i są teraz
Chodzi mi tylko o to, że Ty2 podczepimy do "wszystkiego".
To tak jak SM/SP42 kiedyś, od manewrów, przez towarowe i osobowe, po pospieszne i ekspresy
A tak na marginesie, co z tego, że na czole Pm, czy Pt jak prędkość drogowa była 40, a w porywach 30

Takie tory były...i są teraz

Chodzi mi tylko o to, że Ty2 podczepimy do "wszystkiego".
To tak jak SM/SP42 kiedyś, od manewrów, przez towarowe i osobowe, po pospieszne i ekspresy

- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Różne sytuacje się zdarzały, zresztą w warunkach powojennych jazda z prędkością 80km/h to już był niezły sukces. W późniejszych latach żeby było ciekawiej zdarzały się np. Pm2 lub Pm3 z lokalnym pociągiem złożonym ze starych prosaków. Niezła zabawa musiała być, jak pociąg był opóźniony i starano się nadrobić owo opóźnienie.slawek pisze:Jak tak bardzo drążymy temat parowozu pośpiesznego, to może spotkał się ktoś z pociągiem pośpiesznym prowadzonym Ty2 lub Ty5????prędkość konstrukcyjna 80 km/h ale może????
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 15 cze 2009, 10:19 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ranger
- Posty: 3948
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Tutaj można sobie przeczytać o uniwersalności tych parowozów. Ty postrzegasz prędkość pociągu pośpiesznego przez pryzmat dzisiejszych czasów. A kiedyś 80km/h to też było szybko 
"Maszyny Ty2 było można spotkać również z pociągami pospiesznymi, zwłaszcza na terenach górskich, gdzie zdarzało się, że zastępowały nawet Pt47."

"Maszyny Ty2 było można spotkać również z pociągami pospiesznymi, zwłaszcza na terenach górskich, gdzie zdarzało się, że zastępowały nawet Pt47."
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 14 lut 2009, 19:24
- Lokalizacja: Krzyż Wlkp. - Poznań
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Jak tak bardzo drążymy temat parowozu pośpiesznego, to może spotkal sie ktoś z pociągiem pośpiesznym prowadzonym Ty2 lub Ty5????
prędkoś konstrukcyjna 80 km/h ale może???? 


- Leszek tt
- Posty: 102
- Rejestracja: 10 paź 2007, 21:39
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Historia Pm1-1 na innym forum http://ds5.agh.edu.pl/~qziou/viewtopic.php?t=2143
Prawda jednak skłania się raczej w kierunku tego co napisał Brovarek. Zwracam Honory (i kista browaru).
Choć w "Polskich Parowozach" tak fajnie pisali o Pm1

Prawda jednak skłania się raczej w kierunku tego co napisał Brovarek. Zwracam Honory (i kista browaru).
Choć w "Polskich Parowozach" tak fajnie pisali o Pm1





Ostatnio zmieniony 15 cze 2009, 10:15 przez Leszek tt, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1271
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:56
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
To zawsze znajdzie się okaz, który się spyta, czy pasuje do jego komóryFuria pisze:A gdyby tak dałoby się kupić polskie ... prądnice ....

-
- Posty: 503
- Rejestracja: 14 lut 2009, 19:24
- Lokalizacja: Krzyż Wlkp. - Poznań
- Kontakt:
Re: PKP epoka III
Działam na forum od 6 miesięcy, przyglądałem sie, nadrabiałem zaległości i zabrałem się za konkrety. Temat Warszawek już rozpoczęty, kolej na tabor. Jestem pewien, że wszyscy chcieliby parowóz pośpieszny w polskich barwach. Ale nie mam zamiaru robić czegoś na siłę tak jak w przypadku wagonu 120A.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2009, 10:14 przez slawek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 1 gość