Eamnoss jest nowym wagonem, zbudowanym na zamówienie prywatnej firmy. Natomiast gro wagonów PKP Cargo to wagony nieraz kilkudziesięcioletnie, gdzie dokumentacja krążyła po różnych biurach i szafach PKP i ZNTK często w bałaganie związanym z permanentna reorganizacja.mechatronik pisze:Tzn liczę na to, że komuś może w ręce one wpadły. Sporo planów wagonów eksploatowanych przez PKP CARGO jest dostępnych w sieci. A szczerze powiedziawszy nie znam firmy, która bardziej strzegłaby "tajemnic taborowych" niż oni.
Korespondowanie ze spółkami o rodowodzie PKPowskim może być kłopotliwe. Tam się często unika podejmowania decyzji w niestandardowych sprawach. A tu jest prywatna firma. Dla przykładu: z tego co wiem, dogadanie sie z Rail Polska w sprawie malowania dla M62 nie było specjalnie trudne.Nie, jeszcze nie próbowałem. Może dlatego, że każde pismo jakie wyślę do zakładów kolejowych pozostaje bez odpowiedzi. Nawet nie napiszą, że 'nie i koniec". Po prostu absolutne 0 odzewu- a to jest najgorsze.
Krzysztof