Znalazłem ciekawy układ makiety:

Pytanie zwrotnice po prostej prawa/lewa jakie EW1, EW2 czy EW3?
Kolejne pytanie - czy jeśli makieta ma mieć max wymiar 1m x 2,5 -3 m jako dwudzielna do przechowywania to czy przy stacji zmieszczą sie tory o długości po prostej min. 120-160 cm? Chodzi o to, aby stanął tam skład loko+ 4,5 wagonów osobowych (np.Y lub halberstadt). Wydaje mi się, że jeśli na makiecie ma jeździć docelowo max. 3 składy w analogu- osobowy, pospieszny i towarowy to sensowne jest zastosowanie odcinków izolowanych: 1/ przy zjeździe na bocznicę przy fabryce, 2/ za zwrotnicą łukową przed wjazdem na tor stacyjny, 3/ za drugą zwrotnicą łukową przed wjazdem na drugi tor stacyjny,3/ między zwrotnicami po prostej lewymi. Te zwrotnice byłyby max przesunięte w lewo - inaczej między torami nie zmieści się peron, 5/ na początku bocznicy towarowej.
I sprawa ostatnia - rzeźba terenu - myślę o styropianie. Czy macie jakieś sugestie?
