Zgadza się dlatego pisze że w książce "1000 lokomotyw" nie uniknięto błędów.oelka pisze:Ale który VT137, na który ET25. Bo to nie były jednolite serie.
Jakoś nie znajduję w literaturze potwierdzenia aż takiej przebudowy.

Moderator: mod-Kolej w skali 1:1
Zgadza się dlatego pisze że w książce "1000 lokomotyw" nie uniknięto błędów.oelka pisze:Ale który VT137, na który ET25. Bo to nie były jednolite serie.
Jakoś nie znajduję w literaturze potwierdzenia aż takiej przebudowy.
Trzeba pamiętać, że Niemcy posiadający system ~15kV nie mieli żadnych doświadczeń z budową taboru na =3kV. Zresztą dla przemysłu NRD był to ogólnie początek prac nad nowym taborem elektrycznym. Problemy stanowiła głownie aparatura, natomiast nie było większych zastrzeżeń do części mechanicznej, która z kolei była zmorą polskich EP02 z angielską aparaturą i analogicznie EW53.mradwan pisze:Choć trzeba podkreślić, że EU04 i ET20 do udanych lokomotyw nie należały...
Po prostu nie mieli doświadczenia w budowie taboru elektrycznego na 3 kV=mradwan pisze:Choć trzeba podkreślić, że EU04 i ET20 do udanych lokomotyw nie należały...
Ale który VT137, na który ET25. Bo to nie były jednolite serie.maciej_kolej pisze:J...przebudowa z BR185 na ET25/425/285...
Zawsze chciałem zapytać Was o zdanie. Otóż w Kolejach Małych i Dużych z Września 2001 nr 5(7) na stronie 43, na 2 zdjęciu od góry po prawej stronie stoi SN61-34, a po lewej... no właśnie co stoi lub/oraz dlaczego? Dla zaciekawienia Was jeszcze bardziej dodam, ze zdjęcie podobno wykonano w poznańskich ZNTK w początkach lat 60 tych.A to ciekawe Ale może o tym później
A to ciekawebrovarek pisze:i byc może PKP
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości