O ile mi wiadomo był to jedyny przejazd "wynalazku" i na szczęście uchwycił go kolega!Garinol pisze:... czy to w ogóle przewoziło jakichś pasażerów poza autorami tego niecodziennego projektu?

Moderator: mod-Kolej w skali 1:1
O ile mi wiadomo był to jedyny przejazd "wynalazku" i na szczęście uchwycił go kolega!Garinol pisze:... czy to w ogóle przewoziło jakichś pasażerów poza autorami tego niecodziennego projektu?
Też ma ciekawą genezę - jego protoplastą była Karoserija 11 Oktomvri ze Skopje. Na bazie tego autobusu powstała nasza H9kaoelka pisze:Choć trzeba przyznać, ze najbardziej chyba odpornym autobusem stał się następca SANa H100 - Autosan H9 w rożnych wersjach.
Jelcz M11 i L11 były konstrukcyjnie powiązane z Ikarusem i Berlietem. Jak by nie było pożeniono w tym pojeździe Ikrusa 260 (kratownica z całym podwoziem) z nadwoziem pochodzącym z PR110.Ichu pisze:Polska z kolei to ojczyzna Jelczy (skądinąd bardzo powiązanych konstrukcyjnie z Ikarusami - mowa tu o modelu M11) i Autosanów, ale nie wyobrażam sobie, by te pojazdy zobaczyć kiedykolwiek na szynach. Pomysł niby prosty, ale dostosowanie do polskich wymogów jest wręcz niemożliwe.
Polska z kolei to ojczyzna Jelczy (skądinąd bardzo powiązanych konstrukcyjnie z Ikarusami - mowa tu o modelu M11) i Autosanów, ale nie wyobrażam sobie, by te pojazdy zobaczyć kiedykolwiek na szynach. Pomysł niby prosty, ale dostosowanie do polskich wymogów jest wręcz niemożliwe.BarTTek pisze:System centralny robi swoje, a fotka pewnie z Węgier przecież to ojczyzna poczciwych Ikarusów.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości