Mój TT-tabor - Jacekk

Nasz tabor TT i galeria jego zdjęć

Moderator: mod-Moja TT

Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: Kilkujadek »

Karol pisze:Piękna to ona jest ale tylko tyle, po zaistalowaniu dekodera toto niestety prawie jedzie. Jak się ją popycha palcem to jest wszystko OK :mrgreen:
Sprawdziłem na ustawieniach fabrycznych z dekoderem Gold Mini - jedzie płynnie od 4 (Lenz, 0-28). Co ciekawe V200(Tillig) jedzie płynnie od 3. Na 1 jadą płynnie jedynie wszystkie posiadane przeze mnie lokomotywy Kuehna, BR 203, VT137, BR 52 po przeróbkach (Tillig) i RN 232 (Roco).
Ostatnio zmieniony 31 maja 2007, 07:51 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Karol
Moderator
Posty: 594
Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
Lokalizacja: Grybów / Limanowa
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: Karol »

Profilowania do GBBkolejki nawet nie ma sensu robić, szkoda bo loka bardzo ładna.
Awatar użytkownika
Karol
Moderator
Posty: 594
Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
Lokalizacja: Grybów / Limanowa
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: Karol »

Piękna to ona jest ale tylko tyle, po zaistalowaniu dekodera toto niestety prawie jedzie.

Jak się ją popycha palcem to jest wszystko OK :mrgreen:
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: Maciej »

DBv pisze:Się o tej BR80 naczytałe, ale ze te pieniądze to i tak mi się podoba. Jak wypuszcza wersję w epoce IV to kupię.
Jest piękna, prawda?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 08:39 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1951
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: DBv »

Się o tej BR80 naczytałe, ale ze te pieniądze to i tak mi się podoba. Jak wypuszcza wersję w epoce IV to kupię.
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: Maciej »

Grzegorz TT pisze: Problem leży w braku precyzji jego wykonania i materiałach. Napęd "układa" się do kierunku jazdy. Jeżeli lokomotywa na początku będzie jeździła do przodu to tak jej zostanie. Do tyłu będzie rzęziła .Pomimo tej dość poważnej wady ja nie mogłem oprzeć się jej urokowi :P .
To zdaje się wspólna cecha w Roco. Mialem dwie loki H0e i tak samo zachowywał się napęd jak Grzegorz opisał (gabarytowo napęd taki sam jak BR80). Co do niemożności oparcia się urokowi :roll: hmmm :P nakusiłeś mnie na tyle dość że przy moich 4 liniowych lokomotywach, czas na manewrowe :mrgreen: wykonanie wiązarów powala ;) z drugiej strony jest krótka, co zapewne świadczy o braku tolerancji na nierówności, ma też pewnie przyspieszenia bolida F1 :>
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 08:39 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: Kilkujadek »

Jacekk pisze:Z tego co czytałem BR80 nie jest najlepszym modelem, dlatego zostawię ją komuś innemu.
Dziękuję - już nabyłem :mrgreen:

A teraz poważnie - lokomotywa jest piękna ale posiada dość niechlujnie wykonany napęd. To że jest na jedna oś ma raczej niewielkie znaczenie. Problem leży w braku precyzji jego wykonania i materiałach. Napęd "układa" się do kierunku jazdy. Jeżeli lokomotywa na początku będzie jeździła do przodu to tak jej zostanie. Do tyłu będzie rzęziła .Pomimo tej dość poważnej wady ja nie mogłem oprzeć się jej urokowi :P .
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 08:39 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
pepsigo2pl
Posty: 548
Rejestracja: 31 lip 2006, 18:06
Lokalizacja: ur. Gdansk, zam. Londyn
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: pepsigo2pl »

DBv pisze:Różnice pomiędzy modelami to:
:arrow: wersje w epoce II mają inny tender niż wszystkie pozostałe, odzwierciedlający wczesniejszą konstrukcję;
:arrow: wersja epoki III zarządu DB ma inne wiatrownice (Wittego) i inaczej umieszczoną sprężarkę (pod podestem)
Masz racje nie zauwazylem roznic podanych przez Ciebie :oops: DBv jak zwykle z wyczerpujaca odpowiedzia :D
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1951
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: DBv »

Linkując do strony Tilliga, prosze najlepiej podawać bezpośrednio adres obrazka. Nie jest to tak wygodne jak adres strony z modelem, ale niestety po czasie "sesja wygasa" i znaleźć to co trzeba później nie sposób. Bezpośredni adres obrazka zazwyczaj zawiera w nazwie numer modelu, więc jest to informacja wystarczająca. Podane przez charakterka adresy dotyczyły eilzugów w malowaniu "Karwendellexpress".

Różnice pomiędzy modelami to:
:arrow: wersje w epoce II mają inny tender niż wszystkie pozostałe, odzwierciedlający wczesniejszą konstrukcję
:arrow: wersja epoki III zarządu DB ma inne wiatrownice (Wittego) i inaczej umieszczoną sprężarkę (pod podestem)
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 08:40 przez DBv, łącznie zmieniany 2 razy.
pepsigo2pl
Posty: 548
Rejestracja: 31 lip 2006, 18:06
Lokalizacja: ur. Gdansk, zam. Londyn
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: pepsigo2pl »

WojTTek pisze:To już chyba któryś raz jak Charakterek podaje linki do stron o dziwnej treści
Wczoraj jeszcze dzialalo :|
Jacek pisze:A jeżeli chodzi o parowóz BR01 czy wersja 02125 różni się od 02121 czymś więcej niż tylko malowaniem
Przede wszystkim epokami!! Zielona to DRG IIep. a 02121 to DR IIIep. To wplynie na pozniejszy wybor skladu osobowego do lokomotywy. Pod warunkiem, ze chcesz w miare trzymac sie epok.

W zwiazku z roznymi epokami, roznia sie oznaczeniami, innych roznic raczej nie ma. Ta sama matryca.

DOPISANE:
Jest jeszcze BR01 w DR IVep.. Numer katalogowy to 02124. Wiec jak widzisz masz w czym wybierac. Musisz sie tylko zdecydowac na epoke :P
Awatar użytkownika
Jacekk
Posty: 520
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:22
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: Jacekk »

WojTTek pisze:To już chyba któryś raz jak Charakterek podaje linki do stron o treści:

Kod: Zaznacz cały

Upps...
Aus Sicherheitsgründen ist die Dauer einer inaktiven Sitzung auf 30 Minuten beschränkt. Dies bedeutet, sollte innerhalb dieser Zeitspanne keine Aktivitäten Ihrerseits erfolgen, wird die Sitzung automatisch geschlossen.

Neue Sitzung beginnen...
Charakterek wcześniej napisał
Charakterek pisze:Oj nie tylko:
02121 - DR ep III - to Cię powinno najbardziej zainteresować...
Wcześniej ta strona działała, teraz nie, więc jest to tylko błąd tymczasowy.

A jeżeli chodzi o parowóz BR01 czy wersja 02125 różni się od 02121 czymś więcej niż tylko malowaniem ??
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 08:38 przez Jacekk, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
WojTTek
Posty: 465
Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: WojTTek »

To już chyba któryś raz jak Charakterek podaje linki do stron o treści:

Kod: Zaznacz cały

Upps...
Aus Sicherheitsgründen ist die Dauer einer inaktiven Sitzung auf 30 Minuten beschränkt. Dies bedeutet, sollte innerhalb dieser Zeitspanne keine Aktivitäten Ihrerseits erfolgen, wird die Sitzung automatisch geschlossen.

Neue Sitzung beginnen...
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: Charakterek »

A ja mu do żabki proponuję to:

1, 2, 3, 4

I pozamiatane :)
pepsigo2pl
Posty: 548
Rejestracja: 31 lip 2006, 18:06
Lokalizacja: ur. Gdansk, zam. Londyn
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: pepsigo2pl »

BR101 112-1 masz racje, moglem podac jako przyklad Elekryczna Pospieszna 05, 07, 08 lu 09 wtedy bys sie nie przyczepil :oops: Ja takiego obrazka jeszcze nie widzialem stad moj post, mea culpa.
Jacekk pisze:Dopiero niedawno zdecydowałem się jaki tabor chcę zbierać. Ten towarowy z ładunkiem drewna kupowałem z myślą o IIIep.
et22 - Jezeli dobrze czytam posty, to kolega Jacekk chce zielona, ale zbiera IIIep. W zwiazku z tym napisalem sklady pasujace do propozycji Charakterka. Masz racje, boczniaki raczej pasuja do ruchu lokalnego. I tak jak
et22 pisze:właściwie wyboru nie masz - tylko Eilzugwaweny
pasuja do BR01.

Kazdy zbiera to co lubi i co mu sie podoba (i tak zeby sie w budzecie zmiescil).
et22
Posty: 552
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mój TT-tabor - Jacekk

Post autor: et22 »

Co nie zmienia faktu, że BR01 to rasowy lok pośpieszny (...)
I biorąc to pod uwagę, oraz to, że chcesz wersję zieloną - DRG - to właściwie wyboru nie masz - tylko Eilzugwaweny i to najlepiej zielone DRG, a nie zielone DR proponowane przez pepsigo2pl. Boczniaki do tego parowozu to chyba mimo wszystko w ogóle nie pasują - te produkowane przez Tilliga, to raczej do pociągów osobowych, lokalnych. Jeśli nie chcesz mieć zgodności epok, to masz już większy wybór.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 08:37 przez et22, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moja TT”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość