Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 maja 2006, 19:49
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!
VT 133 - silnik 5 polowy bez kół zamachowych
Pamiętaj . nie kradnij. Nasz rząd nie lubi konkurencji 

-
- Posty: 102
- Rejestracja: 14 kwie 2006, 01:58
- Lokalizacja: Sydney
- Kontakt:
Roco BR 80 TT
ROCO BR 80, jedno kolo zamachowe,silnik pieciopolowy(Art-Nr. 85129)
- DBv
- Administrator
- Posty: 1951
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!
Roco BR132:
dwa koła zamachowe, silnik pieciopolowy
dwa koła zamachowe, silnik pieciopolowy
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!
Tak. Praktycznie wszedzie jest taka sama przekladnia i ten sam mechanizm.Charakterek pisze:Krzysiu i czy wszystkie mają po 2 koła zamachowe?
Krzysztof
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!
Krzysiu i czy wszystkie mają po 2 koła zamachowe?
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!
Wszystkie lokomotywy Peresveta posiadaja ten sam model silnika Buhlera.Charakterek pisze: Peresvet
Silniki pięciopolowe
BR 120 (2) Buhler
TE 10
TEP 10
2TE 10
TE 3
TE 7
Krzysztof
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!
Przejrzałem katalogi tilliga z lat 2001, 2002, 2004, 2005/2007 i tam można wyczytać w opisach modeli bardzo ciekawe rzeczy.
1. Silniki w modelach NIE ZMIENIAŁY SIĘ PODCZAS PRODULCJI MODELU. Z jakim motorkiem wyszedł model, taki motorek jest do dziś (przynajmniej taki był tam od 2001 roku)
2. Przy każdym z typów modeli o opisie silnik pięciopolowy jest wyszczególniony, natomiast silnik trójpolowy wyszczególniony był wcześniej, (2001) a potem to było napisane po prostu jako silnik z masami kinetycznymi. Są też tzw. silniki standardowe (bez kółek zamachowych)
Zatem lecimy:
1. Silniki bez kółek zamachowych (trójpolowe)
BR 01
BR 81
BR 92
V 36
T 334
E94
2. Silniki trójpolowe z kołami zamachowymi (w nawiasach ilość kół zamachowych)
V 60/BR 106/346 (1)
V 180/BR 118/228 (2)
BR 119 (2)
V 200/BR 120 (2)
V 200.1/BR 221 (2)
BR 215/218/225 (2)
NOHAB (2)
SVT 137 (2)
E 44 (2)
BR 212/243/112/143/114 (2)
BR 250 (2)
BR 101 (2)
ICE (2)
Silniki pięciopolowe (w nawiasie ilość kół zamachowych)
BR 50 (1)
BR 52 (1)
BR 52.80 (1)
BR 86 (nowe podwozie) (1)
V 100 BR 110/111/112/203/204 (2)
VT 137 (2)
BR 172 (2)
DESIRO (2)
E 11/42 BR 211/242 (2)
E 10.3 (2)
VT 2.09 (2)
Powyższe dane są danymi katalogowymi i nie podlegają dyskusji. Tak jest. Niezadowolonych z powyższych danych odsyłam do katalogów Tilliga, na strony z opisem lokomotyw TT oraz można kierować maile do Tilliga, ale dowiecie się tego samego.
Spis będzie aktualizowany przy wydaniu nowych loków!
Peresvet
Silniki pięciopolowe
BR 120 (2) Buhler
TE 10 (2) Buhler
TEP 10 (2) Buhler
2TE 10 (2) Buhler
TE 3 (2) Buhler
TE 7 (2) Buhler
Silniki nieznane Pana Roberta proszę o skorygowanie danych
VT 135
VT 133
AC 1A
Roco Właścicieli prosze o dane odnośnie silników
BR 80 silnik pięciopolowy (1)
BR 232 silnik pięciopolowy (1)
1. Silniki w modelach NIE ZMIENIAŁY SIĘ PODCZAS PRODULCJI MODELU. Z jakim motorkiem wyszedł model, taki motorek jest do dziś (przynajmniej taki był tam od 2001 roku)
2. Przy każdym z typów modeli o opisie silnik pięciopolowy jest wyszczególniony, natomiast silnik trójpolowy wyszczególniony był wcześniej, (2001) a potem to było napisane po prostu jako silnik z masami kinetycznymi. Są też tzw. silniki standardowe (bez kółek zamachowych)
Zatem lecimy:
1. Silniki bez kółek zamachowych (trójpolowe)
BR 01
BR 81
BR 92
V 36
T 334
E94
2. Silniki trójpolowe z kołami zamachowymi (w nawiasach ilość kół zamachowych)
V 60/BR 106/346 (1)
V 180/BR 118/228 (2)
BR 119 (2)
V 200/BR 120 (2)
V 200.1/BR 221 (2)
BR 215/218/225 (2)
NOHAB (2)
SVT 137 (2)
E 44 (2)
BR 212/243/112/143/114 (2)
BR 250 (2)
BR 101 (2)
ICE (2)
Silniki pięciopolowe (w nawiasie ilość kół zamachowych)
BR 50 (1)
BR 52 (1)
BR 52.80 (1)
BR 86 (nowe podwozie) (1)
V 100 BR 110/111/112/203/204 (2)
VT 137 (2)
BR 172 (2)
DESIRO (2)
E 11/42 BR 211/242 (2)
E 10.3 (2)
VT 2.09 (2)
Powyższe dane są danymi katalogowymi i nie podlegają dyskusji. Tak jest. Niezadowolonych z powyższych danych odsyłam do katalogów Tilliga, na strony z opisem lokomotyw TT oraz można kierować maile do Tilliga, ale dowiecie się tego samego.
Spis będzie aktualizowany przy wydaniu nowych loków!
Peresvet
Silniki pięciopolowe
BR 120 (2) Buhler
TE 10 (2) Buhler
TEP 10 (2) Buhler
2TE 10 (2) Buhler
TE 3 (2) Buhler
TE 7 (2) Buhler
Silniki nieznane Pana Roberta proszę o skorygowanie danych
VT 135
VT 133
AC 1A
Roco Właścicieli prosze o dane odnośnie silników
BR 80 silnik pięciopolowy (1)
BR 232 silnik pięciopolowy (1)
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2008, 17:20 przez Charakterek, łącznie zmieniany 5 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość