Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
landszaft
Posty: 12
Rejestracja: 10 maja 2006, 19:49
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!

Post autor: landszaft »

VT 133 - silnik 5 polowy bez kół zamachowych
Pamiętaj . nie kradnij. Nasz rząd nie lubi konkurencji !!
gekom
Posty: 102
Rejestracja: 14 kwie 2006, 01:58
Lokalizacja: Sydney
Kontakt:

Roco BR 80 TT

Post autor: gekom »

ROCO BR 80, jedno kolo zamachowe,silnik pieciopolowy(Art-Nr. 85129)
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1951
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!

Post autor: DBv »

Roco BR132:
dwa koła zamachowe, silnik pieciopolowy
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2215
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!

Post autor: oelka »

Charakterek pisze:Krzysiu i czy wszystkie mają po 2 koła zamachowe?
Tak. Praktycznie wszedzie jest taka sama przekladnia i ten sam mechanizm.

Krzysztof
Krzysztof Olszak
skalatt.info
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!

Post autor: Charakterek »

Krzysiu i czy wszystkie mają po 2 koła zamachowe?
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2215
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!

Post autor: oelka »

Charakterek pisze: Peresvet
Silniki pięciopolowe

BR 120 (2) Buhler

TE 10
TEP 10
2TE 10
TE 3
TE 7
Wszystkie lokomotywy Peresveta posiadaja ten sam model silnika Buhlera.

Krzysztof
Krzysztof Olszak
skalatt.info
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Silniki w lokach Tilliga i nie tylko!

Post autor: Charakterek »

Przejrzałem katalogi tilliga z lat 2001, 2002, 2004, 2005/2007 i tam można wyczytać w opisach modeli bardzo ciekawe rzeczy.

1. Silniki w modelach NIE ZMIENIAŁY SIĘ PODCZAS PRODULCJI MODELU. Z jakim motorkiem wyszedł model, taki motorek jest do dziś (przynajmniej taki był tam od 2001 roku)

2. Przy każdym z typów modeli o opisie silnik pięciopolowy jest wyszczególniony, natomiast silnik trójpolowy wyszczególniony był wcześniej, (2001) a potem to było napisane po prostu jako silnik z masami kinetycznymi. Są też tzw. silniki standardowe (bez kółek zamachowych)

Zatem lecimy:

1. Silniki bez kółek zamachowych (trójpolowe)

BR 01
BR 81
BR 92
V 36
T 334
E94

2. Silniki trójpolowe z kołami zamachowymi (w nawiasach ilość kół zamachowych)

V 60/BR 106/346 (1)
V 180/BR 118/228 (2)
BR 119 (2)
V 200/BR 120 (2)
V 200.1/BR 221 (2)
BR 215/218/225 (2)
NOHAB (2)
SVT 137 (2)
E 44 (2)
BR 212/243/112/143/114 (2)
BR 250 (2)
BR 101 (2)
ICE (2)

Silniki pięciopolowe (w nawiasie ilość kół zamachowych)

BR 50 (1)
BR 52 (1)
BR 52.80 (1)
BR 86 (nowe podwozie) (1)
V 100 BR 110/111/112/203/204 (2)
VT 137 (2)
BR 172 (2)
DESIRO (2)
E 11/42 BR 211/242 (2)
E 10.3 (2)
VT 2.09 (2)

Powyższe dane są danymi katalogowymi i nie podlegają dyskusji. Tak jest. Niezadowolonych z powyższych danych odsyłam do katalogów Tilliga, na strony z opisem lokomotyw TT oraz można kierować maile do Tilliga, ale dowiecie się tego samego.

Spis będzie aktualizowany przy wydaniu nowych loków!

Peresvet

Silniki pięciopolowe

BR 120 (2) Buhler
TE 10 (2) Buhler
TEP 10 (2) Buhler
2TE 10 (2) Buhler
TE 3 (2) Buhler
TE 7 (2) Buhler

Silniki nieznane Pana Roberta proszę o skorygowanie danych

VT 135
VT 133
AC 1A

Roco Właścicieli prosze o dane odnośnie silników

BR 80 silnik pięciopolowy (1)

BR 232 silnik pięciopolowy (1)
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2008, 17:20 przez Charakterek, łącznie zmieniany 5 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość