
Pozdrawiam - Jacek
Moderator: mod-Tabor
A to widziałeś: http://www.peho-kkk.de/pdf/Anleitung_7.pdfPS. Ja w swoim Taurusie kombinuję już od dłuższego czasu jak wydłużyć ramię sprzęgu o te brakujące 2-3mm, zobaczymy co z tego będzie.
Przemku, mam dla Ciebie radę, kup sobie oba tak jak ja (mam juz odłożone pieniążki na oba) i zrób tandem. Za 500 zł będziesz miał Piko i Kuehn'a. Mnie najbardziej ciekawi kiedy będą dostepne to nowe malowania Herkulersa Piko. Żółto-srebrny pasowałby do mojego Taurusa, ta sama stajnia, ale mnie interesuje "LTE European Bulls" lub "Pressnitztalbahn". Z tego co wiem to Kuehn nie planuje w najbliższym czasie malowań innych niż "Siemens Dispolok".Przemek pisze:Czytając Wasze posty strwierdzam, że kuhn jest lepszy, bo chyba teraz same KK i oświetlenie biało czerwone to standard no ale cóż Piko tylko za 200 zł wole dołożyć i mieć lepszy
A kto mówi o łączeniu krótkim sztywnym nierozłącznym sprzęgiem? Jakoś ze 3 miesiące temu Tillig wypuścił krótkie, które są rozłączne jak najbardziejWrzoSS pisze:Piko nie jest zły.
- Oswietlenie można sobie przerobić na SMD we własnym zakresie, jeśli ktoś potrafi. (ja potrafie wiec dla mnie to czysta frajda)
- Jeśli masz zamiar łączyć wagony najnowszym typem sprzęgów, to faktycznie lepiej kupić Kuehn. Jeśli łączysz tj. ja starym typem to nie ma tematu, odpinasz skład od lokomotywy i tyleŁaczenie sztywnym sprzęgiem lokomotywy z pierwszym wagonem to dla mnie pomyłka - niepraktyczne to i niefunkcjonalne
Bo w oryginale, to w normalnej eksploatacji sa złożone. Tak samo w Taurusie, też w modelu, tak jak w oryginale sa złożone. W praktyce, z tego co zaobserwowałem to rozkłada się je tylko w miare potrzeby, np przy odjeździe pociągu ze stacji (ale i to nie zawsze).romek tt pisze:Lusterka-czemu są wszystkie złożone.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość