
TEP150-001
Moderator: mod-Kolej w skali 1:1
- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: TEP150-001
To tylko prototyp...Swoją drogą to ja już bym takim nie pogardził na PKP 

Ostatnio zmieniony 25 sty 2007, 16:33 przez Ranger, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: TEP150-001
Widzieliscie te gałki na przesuwnikach!!! To chyba tani tuning samochodowy, który można zakupic u nas w sklepach pseudomotoryzacyjnych. 

- Maciej
- Moderator
- Posty: 3239
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: TEP150-001
To na pewno podobnie jak w USA, liczy się moc, wytrzymałosć, a dopiero potem jest gdzieś estetyka. Szczera prawda "nie gniotsa nie łamiotsa" i dzięki temu funkcjonuje ten kraj.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10857
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: TEP150-001
Pamiętajmy także o specyfice tego kraju - chodzi mi o odległości.oelka pisze:Rosjanie inwestuja wielkie pieniadze w swoja kolej.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: TEP150-001
Rosjanie inwestuja wielkie pieniadze w swoja kolej. U nas dotacje do przewozow pasazerskich sa conajmniej kilkukrotnie nizsze niz w znacznie mniejszych od Polski Czechach.drlukasz pisze:Przynajmniej powstała nowa konstrukcja.
Jesli chodzi o zespoly trakcyjne to PESA zaproponowala jednak cos zupelnie nowego w postaci Akatusa, ktory jedyny wspolna ceche z zespolami 5B-6B-5B czyli EN57 ma te, ze tez jest EZT i moze miec trzy wagony.U nas za to podniecamy się niezdrowo kolejnymi modyfikacjami EN57, a szczytem modernizacji jest ET22-2000 (nie mówiąc o sprowadzaniu używanych maszyn).
Niedlugo w Siedlcach ma ruszyc zaklad Stadlera, aby zbudowac zamowione przez KM i Slask zespoly trakcyjne Flirt.
A jesli chodzi o szczyt nowoczesnosci wsrod lokomotyw to nie jest nim w zaden sposob modernizacja ET22, tylko 1822 z PTKiGK, ktora choc uzywana przez OBB bije na glowe wszystkie lokomotywy PKP Cargo ze wzgledu na zastosowana aprature i mozliwosc pracy w z roznymi systemami zasilania.
Nie pomstowalbym tez na sprowadzanie uzywanych lokomotyw przez prywatnych przewoznikow. Te firmy za kilka lat beda inwestowac w nowoczesne konstrukcje. W tej chwili jeszcze ich nie stac, a czyms prace przewozowa wykonywac trzeba. Niemieccy przewoznicy prywatni w latach 90. tez rozpoczynali w ten sposob, kupujac u nas gagariny i rumuny.
Krzysztof
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3239
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: TEP150-001
To fakt. Pomimo toporności konstrukcji nasi wschodni sąsiedzi mają spore osiągnięcia min w kolejnictwie. Ba, inwestują w ciekawe rozwiązania np. pociągi dużych prędkości, które nikogo w Rosji już od dawna nie dziwią. Pole rowiązań i inwesycji musimy im oddać.drlukasz pisze:Przynajmniej powstała nowa konstrukcja.
U nas za to podniecamy się niezdrowo kolejnymi modyfikacjami EN57, a szczytem modernizacji jest ET22-2000 (nie mówiąc o sprowadzaniu używanych maszyn).
Ostatnio zmieniony 24 sty 2007, 13:22 przez Maciej, łącznie zmieniany 2 razy.
- drlukasz
- Posty: 1040
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:03
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: TEP150-001
Przynajmniej powstała nowa konstrukcja.
U nas za to podniecamy się niezdrowo kolejnymi modyfikacjami EN57, a szczytem modernizacji jest ET22-2000 (nie mówiąc o sprowadzaniu używanych maszyn).
U nas za to podniecamy się niezdrowo kolejnymi modyfikacjami EN57, a szczytem modernizacji jest ET22-2000 (nie mówiąc o sprowadzaniu używanych maszyn).
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3239
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: TEP150-001
To typowe podejście do projektu chrakterystyczne dla Rosjan/Ukraińców itp. Na bazie "starego" zrobimy nowe, a wszystkie części musza być tak zaprojektowane, by można je było wykorzystać w innych konstrukcjach. Co my nie potrafimy?! No to macie nowoczesną lokomotywę. I zbudowali mutanta 

- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10857
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: TEP150-001
Ale pokraczna konstrukcja ...Gagarin z kabiną DesiroRanger pisze:BR 230-242 prototyp


- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
TEP150-001
BR 230-242 prototyp
http://www.contact-teplovoz.lugansk.ua/ ... tep150.htm
http://www.parovoz.com/gallery/20060610_35769.jpg
http://gortransport.kharkov.ua/railway/ ... 523_r5.jpg
http://gortransport.kharkov.ua/railway/ ... 523_r7.jpg
http://www.contact-teplovoz.lugansk.ua/ ... tep150.htm
http://www.parovoz.com/gallery/20060610_35769.jpg
http://gortransport.kharkov.ua/railway/ ... 523_r5.jpg
http://gortransport.kharkov.ua/railway/ ... 523_r7.jpg
Ostatnio zmieniony 23 sty 2007, 17:19 przez Ranger, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości