Roboty osiągnęły już taki etap że można by co nieco zaprezentować. Oto niemal oryginalny plan.
Niemal, bo w oryginale:
1.we wschodniej głowicy w głównym torze leży anglik, a u mnie jest pełny trapez..
2.na zachodzie nie ma żeberka-toru ładunkowego, plac znajduje się w innym miejscu..
3.a w środku stacji nie ma anglika i rozjazdu dzielącego tor numer 4 na części a i b....
4.tor odchodzący na północ od co najmniej epoki IIIa tak na prawdę kończy się w budzie, gdzie drogowcy trzymają swoją WM. Na planie brakuje rozjazdu do budy, sam tor pomknie dalej, może się coś tam w przyszłości zrobi

....
5.to chyba tyle. Rozkład nastawni, peronów i innych budowli, semaforów, przebiegu pędni i takich tam różnych sobie odpuściłem bo zaciemniałby obraz....
Wschodnia głowica na obecnym etapie prac...
Zachodnia...
Wzdłuż....w środku leżą pary profili które w najbliższych dniach przetransformują sie w skrzynie, ochrona obiektu też się załapała
szczegóły konstrukcji dla ciekawych...
