W jednym miejscu, o chyba obecnie najpopularniejszych napędach rozjazdów.
MP1:

- Napęd MP1

- Schemat połączeń
Napęd podstawowy:
- zaciski silnika Com (wspólny), Poz1, Poz2,
- 1 komplet zacisków wyjściowych F1, F2 i wspólny.
Wysokość obudowy napędu to ok 17 mm.
--------------------------------------------------------------------------------
MP5:

- Napęd MP5

- Schemat połączeń
Napęd rozszerzony:
- 2 sposoby sterowania, pierwszy analogicznie jak MP1, drugi dwoma przewodami poprzez podanie napięcia o przeciwnych polaryzacjach,
- 2 komplety zacisków wyjściowych Aux1 i Aux2, każdy analogiczny jak w MP1.
Wysokość obudowy napędu to ok 20 mm.
--------------------------------------------------------------------------------
MP6:

- Napęd MP6

- Schemat połączeń
Napęd impulsowy, sterowany impulsami o długości min 40ms.
Elektronika napędu zapewnia osiągnięcie pozycji końcowej nawet po zaniku impulsu sterującego
Rozumiem, że wymaga cały czas zasilania, niezależnie od impulsów sterujących. W niższych modelach silnik jest zasilany impulsem sterującym, aż do momentu osiągnięcia żądanej pozycji gdy następuje przerwanie zasilania silnika (w tą stronę).
--------------------------------------------------------------------------------
MP10:

- Napęd MP10

- Schemat połączeń
Podłączenie napędu MP10 jest uniwersalne – trójprzewodowe (jak elektromagnesy) lub dwuprzewodowe (zasilanie napięciem o przeciwnych polaryzacjach), dzięki czemu oryginalne typy można łatwo wymienić bez zmiany instalacji elektrycznej toru.
--------------------------------------------------------------------------------
Strona MTB o napędach
Regulacja napędu MP1 od MTB