Rob. Tylko jak ja zacznę robić poprawki do Twoich to mi może zycia nie starczyc.... Dobra dość tych żartów. Trzeba wrócić do tematu. Moze i zrobię druga wersje tego AKP-4E. Tylko wtedy zatrzask wypadnie w widocznym miejscu jak w tym MTB. Wygląda to średnio.AK pisze:Ciekawa koncepcja, tyle że jeżeli już to bardziej przydatne byłyby zestawy waloryzacyjne do ostatnich Twoich produktów (BTTB robił dokładniejsze)![]()
![]()
EP 05 MTB
Moderator: mod-Tabor
- Ranger
- Posty: 3958
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
-
piotrek092
- Posty: 946
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Panowie dajcie sobie luz,róbcie sobie wycieczki na pw, po co zaśmiecać wątek .Poprostu zróbcie te pantografy 
-
AK
- Posty: 371
- Rejestracja: 13 cze 2008, 18:47
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Ciekawa koncepcja, tyle że jeżeli już to bardziej przydatne byłyby zestawy waloryzacyjne do ostatnich Twoich produktów (BTTB robił dokładniejsze)

- Ranger
- Posty: 3958
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Dokładnie. Zrób lepiejAK pisze:Fakt przy Twojej dokładności odwzorowania to bez znaczenia![]()
![]()
-
piotrek092
- Posty: 946
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Najlepiej umówcie się i zróbcie pantograf w kooperacji 
-
AK
- Posty: 371
- Rejestracja: 13 cze 2008, 18:47
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Fakt przy Twojej dokładności odwzorowania to bez znaczenia

- Ranger
- Posty: 3958
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Tylko ja nie widzę różnic oprócz sprężyn w innym miejscu. ;/
-
AK
- Posty: 371
- Rejestracja: 13 cze 2008, 18:47
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Tak nie zupełnie powinien wyglądać tak bo to co jest na zdjęciu to połączenie 5ZL i AKP-4E (swoja droga ciekawa składanka)
Wyglądać to on powinien tak
http://www.transportszynowy.pl/odbieraknoz1.html
przy założeniu że ma to być AKP-4E z tym że to na lata od modernizacji na EP do początku lat 90-ych.
Wyglądać to on powinien tak
http://www.transportszynowy.pl/odbieraknoz1.html
przy założeniu że ma to być AKP-4E z tym że to na lata od modernizacji na EP do początku lat 90-ych.
- Ranger
- Posty: 3958
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Bo jest. Tylko nie pytasz tam gdzie trzeba. Nie ma co pokazywać. Weź lokomotywę do ręki i spróbuj jej zamknąć pantograf.
Porozkładaj go parę razy i pozamykaj. Rozpadnie się. Ja w swojej musiałem go poskładać po swojemu bo nie działał.
Czeski odpowiednik ma patyki wykonane lepiej, jednak są też zupełnie inne. Polskie AKP-4E po prostu MTB nie wyszły. Nie wspomniałem o tym wcześniej ale drut zygzakuje odwrotnie w stosunku do tego co powinno być.
Added in 19 minutes 40 seconds:
Powinien wyglądać tak: Wygląda niestety tak: Ale już niedługo się tym nie będziemy przejmować:
Porozkładaj go parę razy i pozamykaj. Rozpadnie się. Ja w swojej musiałem go poskładać po swojemu bo nie działał.
Czeski odpowiednik ma patyki wykonane lepiej, jednak są też zupełnie inne. Polskie AKP-4E po prostu MTB nie wyszły. Nie wspomniałem o tym wcześniej ale drut zygzakuje odwrotnie w stosunku do tego co powinno być.
Added in 19 minutes 40 seconds:
Powinien wyglądać tak: Wygląda niestety tak: Ale już niedługo się tym nie będziemy przejmować:
-
makieciarz
- Posty: 627
- Rejestracja: 14 kwie 2006, 09:52
- Lokalizacja: Görlitz
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Pokażcie mi te pantografy o co z nimi chodzi dokładnie - mam na myśli to ich strzelanie czy jakoś tak na giełdzie mi klienci mowili? Jakos te modele co szły na Niemcy nie są reklamowane. Nie wiem czy czasem na Niemcy nie była jakaś lepsza partia wykonana czy oni pantografów nie otwierają, jak ich znam to zaraz by był płacz i lament.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
O ile nie sprzedali ściany w ostatnich dniach (bo ta placówka bardzo lubi wymieniać lub zbywać eksponaty) to się nic nie zmieniło.piotrek092 pisze:Na ostatnich zdjęciach z muzeum komunikacji odcięta przednia ściana EP05-01 jeszcze ma reflektory./ wątek z forum HO/
Powinna być. Nic nie było słychać o transporcie do Suchej lub Chabówki.biker pisze:W Krakowie-Bieżanów stała EU05-22 ale ostatnio coś jej nie widziałem.
- biker
- Posty: 412
- Rejestracja: 18 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
W Krakowie-Bieżanów stała EU05-22 ale ostatnio coś jej nie widziałem.
-
piotrek092
- Posty: 946
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Na ostatnich zdjęciach z muzeum komunikacji odcięta przednia ściana EP 05-01 jeszcze ma reflektory./ wątek z forum HO/ 
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Wymiary, które podał AK są dla mnie zrozumiałe, gdyż reflektory w czeskich E499.0 i E499.1 i naszych EU/EP05 są umieszczone tych samych osiach co bufory.Ranger pisze:Mi tez sie to nie zgadza ze stanem faktycznym. Trzeba poprosić osobę ktora ma dostęp do oryginału. Moze pomierzy albo poda wymiary Krzysztof Oelka.
Rożnicą jest większa średnica naszych zgodnie z wymogami mającymi 400mm. Sama obudowa jeśli jest ściętym stożkiem to różnica między ścianą lokomotywy a oprawą szkieł jest minimalna i trudna do odtworzenia w TT. To nie to co w ST44, gdzie różnica jest widoczna i kojarzy się z kształtem wiadra.
Z pomiarami z natury nie jest łatwo. EP05-23 jest aktualnie chyba w Remtraku i jest odbudowywana dla IC na potrzeby okazjonalnych jazd. EP05-16 stoi schowana w hali PKP Cargo na Odolanach. A z EP05-01 ostała się cześć przedniej ściany w "Muzeum" Komunikacji przy Pożarowej.
-
piotrek092
- Posty: 946
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: EP 05 MTB
Proponuję nowy temat , JAK odbudować EP 05 Mtb na EP05 PKP 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ciora, eremiTTa i 1 gość