Zatem i sobie i wszystkim tu obecnym życzę tylko takich amatorów!Shepard pisze:
P.S. Nie jestem MISTRZEM. Tylko - AMATOREM... za to: najwyższej klasy
BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
Moderator: mod-Tabor
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 22 sie 2006, 09:13
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
"... która ma więcej niezgodności, których jak na razie nikt nie zauważył, choćby kompresor z innej strony i kilka drobiazgów... "
Zauważył, zauważył...
tyle, że jakby napisał - byłoby, że się tylko czepia.... :- )))))))
S.
P.S. Nie jestem MISTRZEM. Tylko - AMATOREM... za to: najwyższej klasy
Zauważył, zauważył...

S.
P.S. Nie jestem MISTRZEM. Tylko - AMATOREM... za to: najwyższej klasy

- maxeus
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 maja 2006, 21:21
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
Nie zaprzeczam zarzutom w postach wyżej, to ten sam model, niestety nie do końca mogłem zrobić tak jak chciałem - ot specyfika sytuacji, za dużo też nie chcę pisać, szukam klientów, którzy chcą mieć starannie wykonany model niekoniecznie za 500zł, ale mniej no i na własciwym poziomie, bo Tkt3 to była próbka, która ma więcej niezgodności, których jak na razie nikt nie zauważył, choćby kompresor z innej strony i kilka drobiazgów.
Modelem Tkt-ki chciałem zwrócic na staranność wykonywanych przeróbek, a nie lepikowanie modelu farbą jak to często można spotkać, no i niestety nie ma co oczekiwać u mnie poziomu Shepa, bo ja nie jestem pierwszoligowcem
ale staram sie gonić Mistrza z Rzeszowa 
Modelem Tkt-ki chciałem zwrócic na staranność wykonywanych przeróbek, a nie lepikowanie modelu farbą jak to często można spotkać, no i niestety nie ma co oczekiwać u mnie poziomu Shepa, bo ja nie jestem pierwszoligowcem


-
- Posty: 43
- Rejestracja: 22 sie 2006, 09:13
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
A to przepraszam.
Jeśli istotnie podgrzewacz i dzwon to armatura - jest O.K.
Moje niedopatrzenie.

Jeśli istotnie podgrzewacz i dzwon to armatura - jest O.K.
Moje niedopatrzenie.

- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
Z tego co widze, to zmienilo to, ze zniknal podgrzewacz z dymnicy i dzwon parowy. Ale rury do podgrzewacza juz nie do konca. Sa takie co sie dziwnie urywaja kolo dymnicy. Pozostaje jeszcze kwestia co wedlug kogo jest armatura kotla.Shepard pisze:P.S. A tak na marginesie, w opisie aukcji stoi jak byk:
"... Zmieniona została część armatury kotła tak aby bardziej upodobnić 86-kę do Tkt... "
Jest to nieco naciągane, bo widać jak na dłoni, że fabryczne elementy wyposażnie kotła nie zostały ruszone - a tylko - pomalowane. Chyba, że mam inne pojęcie wyrażenia "armatura kotła" :-)))) Ciekawe - kto w to uwierzył...
Krzysztof
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
A jednak Shepciu, zmienili!
http://www.ttclub.pl/img/testy/parowe/86_86/01.jpg
http://www.ttclub.pl/img/testy/parowe/86_86/06.jpg
Zobacz tu normalna 86. Tam kilku rzeczy nie ma
http://www.ttclub.pl/img/testy/parowe/86_86/01.jpg
http://www.ttclub.pl/img/testy/parowe/86_86/06.jpg
Zobacz tu normalna 86. Tam kilku rzeczy nie ma

Ostatnio zmieniony 22 paź 2006, 23:17 przez Charakterek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 22 sie 2006, 09:13
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
Wygląda na ten sam model...
W każdym razie - na zdjęciach - identyczny.
"... osoba której przerabiałem ten model chciał mieć szybko efekty, więc tu i ówdzie, można dostrzec rzeczy, których być nie powinno, no ale jeśli szybko, to nie idealnie.... "
"... sama lokomotywa spokojnie warta jest 100zł- ale nie mam pojęcia ile warte jest 30 godzin pracy:)... "
:-))))))))))))))))))))))))
Bez komentarza.
Pozdrawiam,
S.
P.S. A tak na marginesie, w opisie aukcji stoi jak byk:
"... Zmieniona została część armatury kotła tak aby bardziej upodobnić 86-kę do Tkt... "
Jest to nieco naciągane, bo widać jak na dłoni, że fabryczne elementy wyposażnie kotła nie zostały ruszone - a tylko - pomalowane. Chyba, że mam inne pojęcie wyrażenia "armatura kotła" :-)))) Ciekawe - kto w to uwierzył...
W każdym razie - na zdjęciach - identyczny.
"... osoba której przerabiałem ten model chciał mieć szybko efekty, więc tu i ówdzie, można dostrzec rzeczy, których być nie powinno, no ale jeśli szybko, to nie idealnie.... "
"... sama lokomotywa spokojnie warta jest 100zł- ale nie mam pojęcia ile warte jest 30 godzin pracy:)... "
:-))))))))))))))))))))))))
Bez komentarza.
Pozdrawiam,
S.
P.S. A tak na marginesie, w opisie aukcji stoi jak byk:
"... Zmieniona została część armatury kotła tak aby bardziej upodobnić 86-kę do Tkt... "
Jest to nieco naciągane, bo widać jak na dłoni, że fabryczne elementy wyposażnie kotła nie zostały ruszone - a tylko - pomalowane. Chyba, że mam inne pojęcie wyrażenia "armatura kotła" :-)))) Ciekawe - kto w to uwierzył...
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- maxeus
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 maja 2006, 21:21
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
Hmm propozycja brzmi kuszącoShepard pisze:Panowie! Pozwólcie jeszcze raz:
Ująłbym to inaczej: jeśli zwróci się do mnie ktoś z propozycją - w miarę uczciwą i prawdopodobną do realizacji (cudów nie ma) na zasadzie: model "X" jest do zrobienia w liczbie "n", potrzeba takie i takie części, wy zróbcie surówkę a my będziemy montować i dystrybuować (albo nawet tylko: dystrybuować :-) to jest to powód dla którego warto spróbować...
O.K.?
:-)
O jakość... możecie być spokojni.
Pozdr,
S.


-
- Posty: 43
- Rejestracja: 22 sie 2006, 09:13
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
Panowie! Pozwólcie jeszcze raz:
"... mnie osobiście nie interesuje wielkość TT... "
To znaczy, że nie mam zamiaru budować w tej skali modeli dla siebie. Raz. A dwa:
Jeśli już miałbym się wykręcić z 1/87 to raczej... w drugim kierunku, tj. 1/43... :-)
A całkiem poważnie: nie chcę rozszerzać oferty APM w kierunku wielkości TT właśnie.
Natomiast wykonywanie części i zestawów dla ewentualnych zainteresowanych do budowy modeli w tej właśnie skali - to już inna historia.
(Skala - obiektywnie - fajna. Jakeśmy dostali tego... eeeee... "teigreżka" w łapy to bardzo się podobał nam przecież! )
Jednak - nie ukrywam - że w takiej sytuacji produkcja części do przebudowy dla innego podmiotu - interesuje nas najbardziej. Jeśli już. Bo i tak czasu nie mamy na budowanie modeli gotowych (starczy tego co jest:-), a jeśli ktoś ten właśnie czas ma - to się świetnie składa....
Teraz chyba jasne?
"... to wypuści dla TTkowiczów jakąś krótkę serię elementów konwersji "Special Editions" do konkretnej lokomotywy konkretnego producenta jak tylko pojawi się z 10 chętnych... "
Ująłbym to inaczej: jeśli zwróci się do mnie ktoś z propozycją - w miarę uczciwą i prawdopodobną do realizacji (cudów nie ma) na zasadzie: model "X" jest do zrobienia w liczbie "n", potrzeba takie i takie części, wy zróbcie surówkę a my będziemy montować i dystrybuować (albo nawet tylko: dystrybuować :-) to jest to powód dla którego warto spróbować...
O.K.?
:-)
O jakość... możecie być spokojni.
Pozdr,
S.
"... mnie osobiście nie interesuje wielkość TT... "
To znaczy, że nie mam zamiaru budować w tej skali modeli dla siebie. Raz. A dwa:
Jeśli już miałbym się wykręcić z 1/87 to raczej... w drugim kierunku, tj. 1/43... :-)
A całkiem poważnie: nie chcę rozszerzać oferty APM w kierunku wielkości TT właśnie.
Natomiast wykonywanie części i zestawów dla ewentualnych zainteresowanych do budowy modeli w tej właśnie skali - to już inna historia.

(Skala - obiektywnie - fajna. Jakeśmy dostali tego... eeeee... "teigreżka" w łapy to bardzo się podobał nam przecież! )
Jednak - nie ukrywam - że w takiej sytuacji produkcja części do przebudowy dla innego podmiotu - interesuje nas najbardziej. Jeśli już. Bo i tak czasu nie mamy na budowanie modeli gotowych (starczy tego co jest:-), a jeśli ktoś ten właśnie czas ma - to się świetnie składa....
Teraz chyba jasne?
"... to wypuści dla TTkowiczów jakąś krótkę serię elementów konwersji "Special Editions" do konkretnej lokomotywy konkretnego producenta jak tylko pojawi się z 10 chętnych... "
Ująłbym to inaczej: jeśli zwróci się do mnie ktoś z propozycją - w miarę uczciwą i prawdopodobną do realizacji (cudów nie ma) na zasadzie: model "X" jest do zrobienia w liczbie "n", potrzeba takie i takie części, wy zróbcie surówkę a my będziemy montować i dystrybuować (albo nawet tylko: dystrybuować :-) to jest to powód dla którego warto spróbować...
O.K.?
:-)
O jakość... możecie być spokojni.
Pozdr,
S.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
No przeca wiem, Shepa lubię i to bardzo, tylko zapamiętam, a to już insza inszość...
- maxeus
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 maja 2006, 21:21
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
Nie no Charakterek, nie bierz tego tak dosłownie, bo Shep pewnie jak tylko coś mu wpadnie, to wypuści dla TTkowiczów jakąś krótkę serię elementów konwersji "Special Editions" do konkretnej lokomotywy konkretnego producenta jak tylko pojawi się z 10 chętnych
tylko trzeba cierpliwości, jak to w modelarstwie 


- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
A ja sobie te słowa zapamiętam, by przytoczyć je kiedyśtam w przyszłości. PIKO też twierdziło, że w TT to nigdy nic nie wypuści, bo to skala umierająca...Shepard pisze:"... pisze tu o skali H0, bo w ofercie do TTki nic nie zauważyłem... "
Z prostej przyczyny: mnie osobiście nie interesuje wielkość TT, natomiast wszystko co wykonujemy w tej skali np. części do konwersji taboru - jest dostarczane odbiorcy, który takie rzeczy u nas zamawia. Z tego samego powodu nie ma i nie będzie na stronie APM nic dla skali 1/120... O.K.? :-)
- maxeus
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 maja 2006, 21:21
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
No cóż Shep, po części muszę Ci przyznać rację, ale niestety samam buda bez przeróbki podwozia nic nie da, bo konstrukcja BTTB pod skrzyniami wodnymi ma cieżarki, które w przypadku konstrukcji Tkt3 nie przeszkadzają, a już przy Tkt48 trzeba je skracać.
Nie wiem, jeszcze na ile ten fakt wpłynie na właściwości jezdne, ale ten etap jest nie do pominięcia przynajmniej w tej konstrukcji, bo w H0 to już jest dużo łatwiej
P.S. Shep, to jak już będę miał swoją upragnioną BR86 Fleischmanna, to zapukam z zapytaniem o części do konwersji
Nie wiem, jeszcze na ile ten fakt wpłynie na właściwości jezdne, ale ten etap jest nie do pominięcia przynajmniej w tej konstrukcji, bo w H0 to już jest dużo łatwiej

P.S. Shep, to jak już będę miał swoją upragnioną BR86 Fleischmanna, to zapukam z zapytaniem o części do konwersji

Ostatnio zmieniony 18 paź 2006, 19:44 przez maxeus, łącznie zmieniany 1 raz.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: BR86 BTTB na Tkt3? - a jednak!
Czasami wazniejsze niz trzymanie wymiarow co do czesci milimetra jest zachowanie odpowiednich proporcji. Wowczas moze sie okazac, ze model mimo pewnego rozejscia sie z wymiarami oryginalu wyglada bardzo dobrze i nie widac jest niescislosci.maxeus pisze:Co do dłubaniaNo Shepard jeśli chodzi o sama obudowę do BR86 BTTB to fajnie, ale niestety żeby pasowała konstrukcja Twojej klasy lub kogoś innego, to tak czy tak trzeba modyfikować podwozie, co też nie każdy potrafi zrobić, żeby nie zniszczyć lokomotywy.
Krzysztof
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości