Artysta malarz dostaje od każdej sztuki 100 Eur, a 50 podatek
Nowości / zapowiedzi 2015
Moderator: mod-Tabor
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10997
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Analogicznie z BR 218 (501352) w Touristikzug-Lackierung €: 329,00 vs. €: 157,50 (02714) różnica 171,5 EUR - więcej niż loka
IMHO: to już przegięcie ....
Artysta malarz dostaje od każdej sztuki 100 Eur, a 50 podatek

Artysta malarz dostaje od każdej sztuki 100 Eur, a 50 podatek
Ostatnio zmieniony 24 sty 2015, 21:15 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 4 razy.
-
et22
- Posty: 558
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
marcin r
- Posty: 221
- Rejestracja: 05 mar 2011, 16:42
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Osobiscie wole E18 w klasycznych malowaniach DR i DB.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10997
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć dlaczego E18 w kamuflażu (wcale nie najładniejszym) jest prawie dwukrotnie droższa niż w zwykłym malowaniu
€: 329,00 (02456) vs. €: 169,90 (02457) (159 EUR różnicy).
Złotą farbą malują ten kamuflaż

Przykłady kamuflażu:
https://www.google.pl/search?q=e18+camo ... lackierung
https://www.google.pl/search?q=e18+camo ... camouflage
Takiego jak na 02456 nie widziałem. Spotkał się ktoś z takim malowaniem
€: 329,00 (02456) vs. €: 169,90 (02457) (159 EUR różnicy).
Złotą farbą malują ten kamuflaż
Przykłady kamuflażu:
https://www.google.pl/search?q=e18+camo ... lackierung
https://www.google.pl/search?q=e18+camo ... camouflage
Takiego jak na 02456 nie widziałem. Spotkał się ktoś z takim malowaniem
Ostatnio zmieniony 24 sty 2015, 20:40 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
cichonęk
- Posty: 521
- Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Na tej stronie T34/85 figuruje wśród maszyn zdobycznych jako PzKpfw 747(r) (oczywiście z późniejszego okresu), więc być może nie jest to aż taka fikcja.Gdyby T34 miał działo 76mm, byłby na swoim miejscu. Niemcy wcielili trochę zdobycznych T34 do swoich jednostek. Aczkolwiek raczej z działem 76mm. Model w TT posiada wieżę z działem 85mm, a to już znacznie późniejszy okres.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2015, 19:26 przez cichonęk, łącznie zmieniany 3 razy.
-
gemol
- Posty: 1055
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Cysternę być może kiedyś spolonizują. Gaspol takie używa.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2219
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Talboty OOtz to są wagony na które czekam od lat. Bułgarskie Eaos'y jako nowość pojawiły się już w ubiegłym roku. Znając tego producenta pewnie jeszcze trochę wizualizacje pooglądamy, zanim zostaną pokazane modele z krwi i kości. Niemniej to faktycznie bardzo ciekawe wagony. Możliwe, że będą szybciej jeśli znany specjalista od druku 3D rozrusza sprzedaż tego, co niedawno pokazał na zdjęciach.Tomasz Czapik pisze:Ma wyjść set wagonów samowyładowczych OOtz, ...
Dobrym pomysłem jest też tandemowa platforma Sdggnos/Sdggmrs 739/744.
Bardzo się mi podoba ES 64 F4 w czystym malowaniu MRCE bez dodatków!
Jest kilka wagonów, które w różnych okolicznościach pojawiały się w Polsce, chociaż nie są w rękach polskich przewoźników.
Przykład takiego EU45-846 jest potwierdzeniem tego, że polityka taborowa na współczesnych kolejach będzie żyłą złota dla producentów modeli i powodem do obgryzania palców do kości przez zbieraczy taboru w epoce V/VI.
Patrząc na nowości Tilliga coraz bardziej lubię doktora René Wilfera za jego 24 strony nowości w TT
Ostatnio zmieniony 24 sty 2015, 08:30 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Tomasz Czapik
- Posty: 81
- Rejestracja: 04 maja 2006, 20:48
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Moim zdaniem nie jest aż tak źle. Ma wyjść set wagonów samowyładowczych OOtz, cysterna do gazu i Eaos'y produkcji bułgarskiej, ale używane przez DB i inne koleje. Oferta jest rozłożona na rożne epoki i zarządy.ArturSchŁ pisze:Masakra
Odgrzewane kotlety,
W H0 muszę nawet Tilliga pochwalić. Ma wydać czeską powojenna cysternę. Także w malowaniu duńskim. I okazało się, że nie jest to kolejne SF Tilliga, ale faktyczne Czechosłowacja też je tam sprzedała.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2015, 08:29 przez Tomasz Czapik, łącznie zmieniany 2 razy.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2219
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Bo to będzie Ok1. Tyle, że według zapewnień producenta z reflektorami typowymi dla lokomotyw PKP od drugiej połowy lat 60. XX wieku.
- miano
- Posty: 660
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
To wiem jednak nie chce mi się wierzyć że Tillig zrobi nam Ok22 taką jak na zdjęciu, ewentualnie może być przemalowanka BR38 na Ok22 lub kolejna Ok1oelka pisze:Bo na zdjęciu jest Ok22...
Jednak sam dobór zdjęcia nie za dobrze świadczy o specjalistach z Tilliga.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2015, 08:28 przez miano, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10997
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
No nie uchodzi "Rudego" z krzyżami na pakę 
...no nie uchodzi

...no nie uchodzi
- krzysztof
- Posty: 1743
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
no jest też kilka rzeczy, które zostały spartolone gapą na boku...
signum temporis?
signum temporis?
Ostatnio zmieniony 23 sty 2015, 13:15 przez krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2219
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Bo na zdjęciu jest Ok22.miano pisze:Jest nowy model bo Ok1 ma na zdjęciu oznaczenie Ok22 jeśli nie mam przywidzeń![]()
Ok22 miał identyczne jak Ok1 podwozie, nieco przekonstruowany kocioł, typową dla polskich lokomotyw budkę maszynisty i typowy polski tender 22D23.
Raczej EU45 jeśli już.Eu45 jakaś nieświeża i o uproszczonym malowaniu
To malowanie było stosowane przez PKPC w początkowym okresie użytkowania lokomotywy E 189 846 (EU45-846), w latach 2011-12.
Gdyby T34 miał działo 76mm, byłby na swoim miejscu. Niemcy wcielili trochę zdobycznych T34 do swoich jednostek. Aczkolwiek raczej z działem 76mm. Model w TT posiada wieżę z działem 85mm, a to już znacznie późniejszy okres.ArturSchŁ pisze:Szczególnie mnie wzruszył T34 z krzyżamii () na platformie (15617) ...
Kilka ciekawostek Tillig zapowiada. Jednak o tym napiszę w innym miejscu w sieci.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2015, 17:48 przez oelka, łącznie zmieniany 2 razy.
-
marcin r
- Posty: 221
- Rejestracja: 05 mar 2011, 16:42
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Fajnie ze bedzie Br252 ostatni elok DR.
- miano
- Posty: 660
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Nowości / zapowiedzi 2015
Katalog do pobrania:
http://tillig.com/News_Produkte.html
Z nowościami PKP Tillig sam sobie strzela w nogę - ewentualnie można poczekać na wyprzedaże.
Do tego wg mnie inwazja cystern wszelakich
http://tillig.com/News_Produkte.html
Z nowościami PKP Tillig sam sobie strzela w nogę - ewentualnie można poczekać na wyprzedaże.
Do tego wg mnie inwazja cystern wszelakich
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości