Pozwolę sobie wtrącić, że:elvis pisze:Po zainstalowaniu dekodera dźwiękowego otrzymujemy następujące funkcje:
...
F3 - gwizdawka niskotonowa
F4 - jazda pod obciążeniem (nawet na postoju wysokie obroty silnika)
...
F8 - zał./wył. dźwięk



Moderator: mod-Tabor
Pozwolę sobie wtrącić, że:elvis pisze:Po zainstalowaniu dekodera dźwiękowego otrzymujemy następujące funkcje:
...
F3 - gwizdawka niskotonowa
F4 - jazda pod obciążeniem (nawet na postoju wysokie obroty silnika)
...
F8 - zał./wył. dźwięk
Kończąc lanie wodyCiora pisze:2 - jest tak jak pisał jafrap o lokomotywach przemysłowych. Tylko, że na fotkach są one opisane jako PKP-owskie i takie jest oznaczenie na tablicach.
Pozwolę sobie dodać info, że przeważnie właśnie tak było jeśli chodzi o PKP, jednak z małymi wyjątkami. Jeśli chodzi o typowe jasnozielone malowania jak i wcześniejsze - oliwkowe - to np. oliwkowa SP42-111 i chyba kilka innych egzemplarzy z tamtej dyrekcji miały po którejś naprawie we wczesnych latach 90-tych namalowany trójkąt na czołach. W sieci można znaleźć fotkę. Przemysłowe jasnozielone SM42, których multum zdjęć wykonanych po roku 2000 jest w sieci, przeważnie miały i mają 1 pas (jak PKP-owskie SP42). Mam nadzieję, że za dużo wody nie nalałemjakubgol pisze:SM42 - dwa pasy "V";
SP42 (kociołek) - jeden pas "V";
SM42 - dwa pasy "V";Ciora pisze:Czy była jakaś zasada malowania na SM42 i SP 42 pomarańczowych "V" ? Chodzi o to dlaczego niektóre loki mają pojedyncze "V" inne podwójne. Maciej
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość