Tymczasem rama już z podpora i sama podpora.


Moderator: mod-Tabor
Zgoda, tylko 5 malowań nie oznacza 5 różnych numerów jednego typu. Jeżeli np. interesuje mnie set czerwonych DEC, to dalej nie wiem ile ich jest planowane. Wiąże się to z odkładaniem pieniążków.Ranger pisze:Wynika z tego, że 5Planujemy wypust na początek 500szt. w transzach po 100szt. w różnych malowaniach.![]()
Czytam, tylko dalej nie wiem, czy na gwiazdkę będzie jedna transza (100 szt.), czy 5 (500 szt.), czy też będą to transze wypuszczane w jakiś przedziałach czasowych. A może warto zastanowić się nad 10 transzami po 50 szt. z różnymi numerami, może marketingowo to lepiej wypadnie i lepiej się sprzeda...Ranger pisze:Warto czasem czytać uważnieProdukt wejdzie do produkcji po wakacjach, do sprzedaży może na gwiazdkę.
Wydaje mi się, że chyba lepiej na ramie. Chodzi o to, że kulisa umieszczona na wózku wychyla się mniej niż umieszczona na ramie, bo na łuku wózki sąsiednich wagonów są mniej odchylone względem siebie niż ich ramy i co za tym idzie wagony oddalają się od siebie na mniejszą odległość. Nie wiem, czy nie będzie w przypadku KKS na wózku problemu z haczeniem buforów o siebie. Trzeba by to sprawdzić i to nie tylko z twoimi cysternami, ale w różnych konfiguracjach, z cysterną przyłączoną do wagonu długiego, krótkiego, dwu-, czteroosiowego, do lokomotywy bez kinematyki sprzęgu, na łukach przeciwstawnych itd. Myślę, że jakiś powód jest, że większość seryjnie produkowanych modeli ma jednak system wychylania sprzęgu umieszczony na ramie. Tak mi się przynajmniej wydaje, ale trzeba by to przetestować.Ranger pisze:KKS w ramie lub wózku z gniazdem NEM. Jeszcze nie postanowiliśmy....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości