GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Moderator: mod-Makieta Modułowa
- 
				Kilkujadek
 - Posty: 3295
 - Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
 - Lokalizacja: Ciechanów
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Trudno tu mówić o konstrukcji bo ten kozioł ma wymiar symboliczny. Jeżeli już to podpory powinny być od strony przeciwnej do bocznicy. To coś z 4 zdjęcia jest jakimś dziwnym wymysłem pana Miecia. Skuteczniejsze i stosowane na kolei jest umieszczenie podkładów z których jeden koniec jest podłożony pod szynę, a drugi leży na drugiej szynie na zakładkę w X.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 14 lut 2014, 21:39 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- Niejeden+
 - Posty: 312
 - Rejestracja: 06 mar 2010, 15:41
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Jarku, ale twój kozioł ma inną konstrukcję.
			
			
									
																
						- Scio
 - Posty: 754
 - Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Zajrzyj tutaj http://www.eu07.pl/~wojtazz/sn61/mazury2003.phpKilkujadek pisze:... ale takiego kozła oporowego jeszcze nie widziałem
- 
				Wicio
 - Posty: 209
 - Rejestracja: 03 sty 2010, 21:33
 - Lokalizacja: Józefów
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Wygląda jakby był obrócony o 180°.
			
			
									
																
						- 
				Kilkujadek
 - Posty: 3295
 - Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
 - Lokalizacja: Ciechanów
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Nowy to jasny ale takiego kozła oporowego jeszcze nie widziałem 
			
			
									
																
						- winner_xp
 - Posty: 394
 - Rejestracja: 06 sty 2009, 20:46
 - Lokalizacja: Miastko/Dzika północ
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Czy mi się zdaję czy faktycznie bardzo jasny ten szuter ?
			
			
									
																
						- Scio
 - Posty: 754
 - Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontakt:
 
- Scio
 - Posty: 754
 - Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Kurz z odkurzacza i popiół z kominka 
			
			
									
																
						- 
				whosho
 - Posty: 815
 - Rejestracja: 09 kwie 2006, 11:49
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Poszło do przodu 
 Jakim materiałem wypełnileś/pokryłeś środkowy peron? Ładnie to wyglada.
			
			
									
																
						- Scio
 - Posty: 754
 - Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontakt:
 
- winner_xp
 - Posty: 394
 - Rejestracja: 06 sty 2009, 20:46
 - Lokalizacja: Miastko/Dzika północ
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Jestem ciekawy następnego, cały smaczek stacji będzie zawierał się w tym łuku 
. Praca idzie powoli, ale sukcesywnie trzymam kciuki 
			
			
									
																
						- Scio
 - Posty: 754
 - Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Segment B przejezdny.
http://youtu.be/XjIY-HvXITw
			
			
									
																
						http://youtu.be/XjIY-HvXITw
- Scio
 - Posty: 754
 - Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Ruch na bocznicy nie będzie tak intensywny, aby trwale blokować stację i szlak. Przy wjeździe z prawej raczej zastosuję pełny trapez. Co do różnicy poziomów sprawa o tyle się skomplikowała, że przed sugestiami Tadeusza pokleiłem skrzynkę na stałe. 
			
							
			
									
																
						- 
				Kilkujadek
 - Posty: 3295
 - Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
 - Lokalizacja: Ciechanów
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Czyli zejście z toru 2 do toru 8 o 8mm na odcinku 25cm?T_Domagalski pisze:Problem spadków można było załatwić w ten sposób, że tor wyciągowy byłby na poziomie -8mm, a tory ładunkowe na -16mm.
Ostro zagrywasz
- T_Domagalski
 - Moderator
 - Posty: 2089
 - Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Ja na odmianę uważam, że pierwsza koncepcja z torem wyciągowym była najlepsza. Wszystkie kolejne to tylko kombinowanie... 
 
Problem spadków można było załatwić w ten sposób, że tor wyciągowy byłby na poziomie -8mm, a tory ładunkowe na -16mm.
			
			
													Problem spadków można było załatwić w ten sposób, że tor wyciągowy byłby na poziomie -8mm, a tory ładunkowe na -16mm.
					Ostatnio zmieniony 02 sty 2014, 17:02 przez T_Domagalski, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości