chodziło mi o to zryte tłumaczenie translatorem a nie o układ osi
Qualitätsbeobachtung BR38 in TT Test
Wir haben im Zuge der laufenden Qualitätsbeobachtung nach Auslieferung unseres neuen TT-Modells, der BR 38 mit Artikelnummer 36040, leider feststellen müssen, dass bei einer gewissen Charge die Laufeigenschaften nicht optimal sind.
Aus diesem Grund haben wir uns zu einer Rückholaktion der kompletten Serie entschlossen, um den Antrieb nachbessern zu können.
Der Tender wurde zugunsten der Laufeigenschaften von vier angetriebenen Achsen mit 2-0-0-2 Haftreifen auf drei angetriebene Achsen mit 2-2-2-0 Haftreifen umgebaut.
Dadurch konnten wir sicherstellen, dass unsere BR38 unter allen möglichen Konstellationen sehr gute Fahreigenschaften aufweist! Die Zugkraft und Stromaufnahme wurden durch den Umbau nicht relevant beeinflusst.
Der beigelegte Radsatz ist „optional“ und kann verwendet werden, um bei gewissen Gleiskonstellationen die Stromaufnahme zu erhöhen; dies geschieht jedoch zu Lasten der Zugkraft.
Wir entschuldigen uns aufrichtig für diese erforderliche Maßnahme und die Ihnen daraus entstehenden Unannehmlichkeiten.
Selbstverständlich stehen wir Ihnen bei Fragen jederzeit gerne zur Verfügung!
Piszą że w jednej z partii produkcyjnych artykułu 36040 wykryto złe własciwoscie jezdne, i z tego powodu muszą cała partię ściagnąc i przejrzec napęd. Ogólnie: w tendrze maja dołozyć gumek tak aby ogumowany był układ osi 2-2-2-0 czyli prawie wszystkie prawdopodobnie zmienią oś na taką z zębatka,, chodzi o powiększenie uciagu.
Jedna z dwóch osi bez gumki jest "opcjonalna" - takie tam tłumaczenie. Pozdrawiają, przepraszają i mówią że będzie dobrze.
BR 38
Moderator: mod-Tabor
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
-
- Posty: 710
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:35
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BR 38
kolmod pisze:Na razie jest tak: (...)
Czy ktoś mógłby zinterpretować ten tekst bardziej po polsku? Domyślam się, że wycofali całą serię z produkcji celem przerobienia napędu z 2-0-0-2 na 2-2-2-0.Google translator pisze:Mamy w bieżącym monitorowaniu jakości po dostarczeniu nasz nowy model TT, BR 38 z pozycji nr 36 040 do zrealizowania, niestety, że w niektórych opłat, charakterystyki działania nie są optymalne. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na pełną serię akcji wycofywania do naprawy dysku.
Przetarg został przebudowany na rzecz charakterystyki pracy cztery napędzane osie z oponami trakcję 2-0-0-2 na trzech napędzane osie z oponami trakcję 2-2-2-0.
Pozwoliło to nam pewność, że nasze BR38 ma we wszystkich możliwych konstelacji bardzo dobrej strony! Zużycie przyczepność i moc nie wpływa na odbudowę znaczenia.
Zamknięte koło "opcjonalne" i mogą być wykorzystywane do śledzenia wzrost w pewnych sytuacjach, zużycie prądu, ale odbywa się to kosztem trakcji.
Serdecznie przepraszamy za ten niezbędnych działań i wynikających z niedogodności dla Ciebie.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2012, 20:10 przez PiotrZ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 05 maja 2006, 08:05
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: BR 38
Na razie jest tak:
http://www.roco.cc/service/faq/info-tt-br-38.html
Na you tube znajdziesz jakieś testy z jazd - trzeba wpisać BR 38 Roco TT.
http://www.roco.cc/service/faq/info-tt-br-38.html
Na you tube znajdziesz jakieś testy z jazd - trzeba wpisać BR 38 Roco TT.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2012, 06:45 przez kolmod, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości