2011 - Zapowiedzi i Nowości

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

Zablokowany
Ołgierd
Posty: 575
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:31
Lokalizacja: Bydgoszcz Leśna
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Ołgierd »

Na przyszły tydzień Tilig zapowiada dostępność: Art. 16642: Reisezugwagen Typ Y/B 70, 2. Klasse, PKP, Ep. IV.
Wiem, że to się łapie jeszcze na nowości 2011, ale [tam] ten temat zamknął jakiś pesymista :P
Ostatnio zmieniony 22 gru 2011, 18:38 przez Ołgierd, łącznie zmieniany 1 raz.
kolmod
Posty: 176
Rejestracja: 05 maja 2006, 08:05
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: kolmod »

Najnowsze info od Tilliga (ze strony AMC):

Wg harmonogramu produkcji firmy Tillig przyjęte terminy wykonania modeli limitowanych TILLIG / AMC są następujące (zgodnie z informacją producenta z 30.11.2011):

modele TT:

501017 Parowóz Ty2-670 PKP ep.III - około 15.12.2011
501071 Wagon restauracyjny Jhx PKP ep.III – około 20.12.2011
501072 Wagon osobowy Bhxz 2 kl. PKP ep.III – około 20.12.2011
501073 Wagon osobowy 1 kl. Ahxz PKP ep.III - około 20.12.2011

Natomiast dla pozostałych nowości PKP są przewidywane następujące terminy ukazania się (wg informacji producenta z 30.11.2011):

16642 Wagon osobowy typ Y/B, 2.kl., PKP, ep.VI – około 7.12.2011
501024 Zestaw wagonów pasażerskich 2.kl., PKP, ep.IV – około 7.12.2011
Furia
Posty: 391
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:37
Lokalizacja: Dopiewo (E-20)
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Furia »

Spokojnie, o to chodzi w tym marketingu - najpierw wypuścić dziwaczną wersję,potem stopniowo coraz bardziej popularne. Pierwsze zawsze wychodzą unikaty, rynek je chłonie bo nowość. Później ludzie kupują, bo jak można nie mieć poczciwej wersji typowej. Bardzo wiele wersji Roco puścił serii Br 44, więc jakiegoś altbaua Br 38 możemy oczekiwać ze spokojem;)
kolmod
Posty: 176
Rejestracja: 05 maja 2006, 08:05
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: kolmod »

drlukasz pisze:O tym, że ma mieć komin systemu Giesle było wiadomo od dawna.
Wersja z kominem "normalnym" jest w drodze
Niestety ma wiatrownice raczej w PL nie spotykane. Pytanie co lepiej przerobić - komin czy wiatrownice. Oczywiście przeróbek na polską lokomotywę zapewne jeszcze byłoby więcej (armatura).
Ostatnio zmieniony 01 gru 2011, 22:03 przez kolmod, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
przemekw
Posty: 222
Rejestracja: 19 lis 2006, 13:26
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: przemekw »

279 Euro
czart
Posty: 132
Rejestracja: 09 paź 2009, 20:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: czart »

Ciekawe ile będzie kosztować.
Ten komin jakiś dziwny.
Awatar użytkownika
tydzial
Posty: 892
Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
Lokalizacja: Szczecin Pogodno
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: tydzial »

Tak cacko ciekawe ile kosztuje Mariusz?
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2544
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Mariusz »

Piękna maszyna. Ciekawe jak się sprawuje.
makieciarz
Posty: 627
Rejestracja: 14 kwie 2006, 09:52
Lokalizacja: Görlitz
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: makieciarz »

Jaki ma kretyński komin!
kolmod
Posty: 176
Rejestracja: 05 maja 2006, 08:05
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: kolmod »

Wracając do tematu nowego parowozu od Roco... tak to wygląda:
Załączniki
BR38_Roco_DCC_Sound_2.JPG
(23.42 KiB) Pobrany 8242 razy
BR38_Roco_DCC_Sound.JPG
(19.25 KiB) Pobrany 8242 razy
kolmod
Posty: 176
Rejestracja: 05 maja 2006, 08:05
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: kolmod »

Mnie też 'matu' poinformowało, że w ostatnich wykonaniach dach jest przykręcany, zarówno w modelach TT jak i N.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 20:59 przez kolmod, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Ranger
Posty: 3930
Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Ranger »

Rozmawiałem z Maćkiem i sprawa dachów jest już wyjaśniona z powodu zmian w technologii montażu. Teraz dachy sa przykręcane więc nie ma stałych połączeń wrażliwych na zmiany temp.
Awatar użytkownika
Sudovia
Posty: 330
Rejestracja: 11 lip 2008, 21:28
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Sudovia »

Jak kupować to tylko latem :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ranger
Posty: 3930
Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Ranger »

Problem nie jest wielki. W poprzednim roku Maciek wziąl swoje wagony na zlot w Radomiu (zimowe Fremo). Na dworze było -20min. Przy tych temp. żywica (dach) mocno sie skurczyły i odstrzeliły boczne balszane ściany. Dlatego mówiłem, żeby nie narażać wagonów na szok termiczny.
jakubgol
Posty: 202
Rejestracja: 09 kwie 2006, 14:45
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: jakubgol »

Ranger pisze:...Jedna uwaga, wagony są wrażliwe na gwałtowne zmiany temp. Nie nalezy trzymać ich w chłodzie a potem wnieść do ogrzanego pomieszczenia. Będa problemy.
Jakiej natury problemy mogą wystąpić??
Gdy kupowałem wagoniki, Maciej nie informował o ich wrażliwości.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 07:59 przez jakubgol, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości