Wiem, że to się łapie jeszcze na nowości 2011, ale [tam] ten temat zamknął jakiś pesymista
2011 - Zapowiedzi i Nowości
Moderator: mod-Tabor
-
Ołgierd
- Posty: 575
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:31
- Lokalizacja: Bydgoszcz Leśna
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Na przyszły tydzień Tilig zapowiada dostępność: Art. 16642: Reisezugwagen Typ Y/B 70, 2. Klasse, PKP, Ep. IV.
Wiem, że to się łapie jeszcze na nowości 2011, ale [tam] ten temat zamknął jakiś pesymista
Wiem, że to się łapie jeszcze na nowości 2011, ale [tam] ten temat zamknął jakiś pesymista
Ostatnio zmieniony 22 gru 2011, 18:38 przez Ołgierd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
kolmod
- Posty: 176
- Rejestracja: 05 maja 2006, 08:05
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Najnowsze info od Tilliga (ze strony AMC):
Wg harmonogramu produkcji firmy Tillig przyjęte terminy wykonania modeli limitowanych TILLIG / AMC są następujące (zgodnie z informacją producenta z 30.11.2011):
modele TT:
501017 Parowóz Ty2-670 PKP ep.III - około 15.12.2011
501071 Wagon restauracyjny Jhx PKP ep.III – około 20.12.2011
501072 Wagon osobowy Bhxz 2 kl. PKP ep.III – około 20.12.2011
501073 Wagon osobowy 1 kl. Ahxz PKP ep.III - około 20.12.2011
Natomiast dla pozostałych nowości PKP są przewidywane następujące terminy ukazania się (wg informacji producenta z 30.11.2011):
16642 Wagon osobowy typ Y/B, 2.kl., PKP, ep.VI – około 7.12.2011
501024 Zestaw wagonów pasażerskich 2.kl., PKP, ep.IV – około 7.12.2011
Wg harmonogramu produkcji firmy Tillig przyjęte terminy wykonania modeli limitowanych TILLIG / AMC są następujące (zgodnie z informacją producenta z 30.11.2011):
modele TT:
501017 Parowóz Ty2-670 PKP ep.III - około 15.12.2011
501071 Wagon restauracyjny Jhx PKP ep.III – około 20.12.2011
501072 Wagon osobowy Bhxz 2 kl. PKP ep.III – około 20.12.2011
501073 Wagon osobowy 1 kl. Ahxz PKP ep.III - około 20.12.2011
Natomiast dla pozostałych nowości PKP są przewidywane następujące terminy ukazania się (wg informacji producenta z 30.11.2011):
16642 Wagon osobowy typ Y/B, 2.kl., PKP, ep.VI – około 7.12.2011
501024 Zestaw wagonów pasażerskich 2.kl., PKP, ep.IV – około 7.12.2011
-
Furia
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2008, 16:37
- Lokalizacja: Dopiewo (E-20)
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Spokojnie, o to chodzi w tym marketingu - najpierw wypuścić dziwaczną wersję,potem stopniowo coraz bardziej popularne. Pierwsze zawsze wychodzą unikaty, rynek je chłonie bo nowość. Później ludzie kupują, bo jak można nie mieć poczciwej wersji typowej. Bardzo wiele wersji Roco puścił serii Br 44, więc jakiegoś altbaua Br 38 możemy oczekiwać ze spokojem;)
-
kolmod
- Posty: 176
- Rejestracja: 05 maja 2006, 08:05
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Niestety ma wiatrownice raczej w PL nie spotykane. Pytanie co lepiej przerobić - komin czy wiatrownice. Oczywiście przeróbek na polską lokomotywę zapewne jeszcze byłoby więcej (armatura).drlukasz pisze:O tym, że ma mieć komin systemu Giesle było wiadomo od dawna.
Wersja z kominem "normalnym" jest w drodze
Ostatnio zmieniony 01 gru 2011, 22:03 przez kolmod, łącznie zmieniany 1 raz.
- przemekw
- Posty: 223
- Rejestracja: 19 lis 2006, 13:26
- Lokalizacja: śląsk
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
279 Euro
-
czart
- Posty: 132
- Rejestracja: 09 paź 2009, 20:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Ciekawe ile będzie kosztować.
Ten komin jakiś dziwny.
Ten komin jakiś dziwny.
- tydzial
- Posty: 892
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Tak cacko ciekawe ile kosztuje Mariusz?
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Piękna maszyna. Ciekawe jak się sprawuje.
-
makieciarz
- Posty: 627
- Rejestracja: 14 kwie 2006, 09:52
- Lokalizacja: Görlitz
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Jaki ma kretyński komin!
-
kolmod
- Posty: 176
- Rejestracja: 05 maja 2006, 08:05
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Wracając do tematu nowego parowozu od Roco... tak to wygląda:
- Załączniki
-
BR38_Roco_DCC_Sound_2.JPG- (23.42 KiB) Pobrany 8242 razy
-
BR38_Roco_DCC_Sound.JPG- (19.25 KiB) Pobrany 8242 razy
-
kolmod
- Posty: 176
- Rejestracja: 05 maja 2006, 08:05
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Mnie też 'matu' poinformowało, że w ostatnich wykonaniach dach jest przykręcany, zarówno w modelach TT jak i N.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 20:59 przez kolmod, łącznie zmieniany 4 razy.
- Ranger
- Posty: 3958
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Rozmawiałem z Maćkiem i sprawa dachów jest już wyjaśniona z powodu zmian w technologii montażu. Teraz dachy sa przykręcane więc nie ma stałych połączeń wrażliwych na zmiany temp.
- Sudovia
- Posty: 330
- Rejestracja: 11 lip 2008, 21:28
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Jak kupować to tylko latem 
- Ranger
- Posty: 3958
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Problem nie jest wielki. W poprzednim roku Maciek wziąl swoje wagony na zlot w Radomiu (zimowe Fremo). Na dworze było -20min. Przy tych temp. żywica (dach) mocno sie skurczyły i odstrzeliły boczne balszane ściany. Dlatego mówiłem, żeby nie narażać wagonów na szok termiczny.
-
jakubgol
- Posty: 203
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 14:45
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości
Jakiej natury problemy mogą wystąpić??Ranger pisze:...Jedna uwaga, wagony są wrażliwe na gwałtowne zmiany temp. Nie nalezy trzymać ich w chłodzie a potem wnieść do ogrzanego pomieszczenia. Będa problemy.
Gdy kupowałem wagoniki, Maciej nie informował o ich wrażliwości.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 07:59 przez jakubgol, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość