Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 gru 2008, 19:38
- Lokalizacja: Brwinów
- Kontakt:
Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Musze złapac chęci do tych kabelków to dopiero będe kombinował i próbował to połączyć.
- Alteo
- Posty: 637
- Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
- Lokalizacja: Rawicz
- Kontakt:
Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Aby jednym klawiszem ustawiać jeden przebieg trzeba będzie użyć przekaźników z oddzielnymi stykami dla każdego napędu. Przy zwykłej klawiaturce będzie problem bez zastosowania przekaźników. Radzę najpierw rozrysować połączenia.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 gru 2008, 19:38
- Lokalizacja: Brwinów
- Kontakt:
Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Dzięki, myśle o tym za dnia na spokojnie.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2189
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Trzeba rozrysować schemat podłączeń elektrycznych dla czterech przypadków. I go wypróbować. Być może będzie to nieco więcej kabli niż normalnie.MAREK pisze:Dzięki
Krzysztof - o tym myslałem co napisałeś tylko muszę jeszcze pomyśleć jak to podłączyć.
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 23:26 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 gru 2008, 19:38
- Lokalizacja: Brwinów
- Kontakt:
Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Dzięki
Krzysztof - o tym myslałem co napisałeś tylko muszę jeszcze pomyśleć jak to podłączyć.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Krzysztof - o tym myslałem co napisałeś tylko muszę jeszcze pomyśleć jak to podłączyć.
Dzięki wszystkim za pomoc.
- tydzial
- Posty: 904
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Przeanalizujcie przebiegi po rozjeździe podwójnym krzyżowym a dojdziecie do wniosku że jeden koniec można powiązać ze sobą jak i drugi i po jednym klawiszu na każdy z końców .W skali 1:1 tak to działa czemu by nie miało działać w 1:120.
- Alteo
- Posty: 637
- Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
- Lokalizacja: Rawicz
- Kontakt:
Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Tylko wtedy bedzie mozna ułożyć dwa przebiegi a nie cztery. Sterując kazdym napedem tez potrzeba czterech miejsc na klawiaturze. Proste rozwiazanie.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 19:57 przez Alteo, łącznie zmieniany 2 razy.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2189
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Spiąć napędy można, ale pod kątem ułożenia konkretnych przebiegów.
Wówczas na klawiaturze potrzeba 4 przyciski, z których każdy uruchamia oba napędy naraz do konkretnego ułożenia przebiegu.
Krzysztof
Wówczas na klawiaturze potrzeba 4 przyciski, z których każdy uruchamia oba napędy naraz do konkretnego ułożenia przebiegu.
Krzysztof
- Alteo
- Posty: 637
- Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
- Lokalizacja: Rawicz
- Kontakt:
Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Każdy napęd musi być sterowany indywidualnie aby można było ustawić jeden z czterech przebiegów.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 19:41 przez Alteo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 gru 2008, 19:38
- Lokalizacja: Brwinów
- Kontakt:
Zwrotnica DKW Krzyżoaa
Witam,
mam pytanie czy połozenie jednego napędu musi się zgrywac z drugim bo w niektórych połozeniach wyskakuje loka i czy pod klawiature mozna to spiąc na 2 klawisze czy muszą byc 4
mam pytanie czy połozenie jednego napędu musi się zgrywac z drugim bo w niektórych połozeniach wyskakuje loka i czy pod klawiature mozna to spiąc na 2 klawisze czy muszą byc 4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości