Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Czyszczenie, konserwacja, naprawy, budowa itd

Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie

ODPOWIEDZ
MAREK
Posty: 79
Rejestracja: 09 gru 2008, 19:38
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: MAREK »

Musze złapac chęci do tych kabelków to dopiero będe kombinował i próbował to połączyć.
Awatar użytkownika
Alteo
Posty: 637
Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: Alteo »

Aby jednym klawiszem ustawiać jeden przebieg trzeba będzie użyć przekaźników z oddzielnymi stykami dla każdego napędu. Przy zwykłej klawiaturce będzie problem bez zastosowania przekaźników. Radzę najpierw rozrysować połączenia.
MAREK
Posty: 79
Rejestracja: 09 gru 2008, 19:38
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: MAREK »

Dzięki, myśle o tym za dnia na spokojnie.
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2189
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: oelka »

MAREK pisze:Dzięki
Krzysztof - o tym myslałem co napisałeś tylko muszę jeszcze pomyśleć jak to podłączyć.
Trzeba rozrysować schemat podłączeń elektrycznych dla czterech przypadków. I go wypróbować. Być może będzie to nieco więcej kabli niż normalnie.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 23:26 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
MAREK
Posty: 79
Rejestracja: 09 gru 2008, 19:38
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: MAREK »

Dzięki
Krzysztof - o tym myslałem co napisałeś tylko muszę jeszcze pomyśleć jak to podłączyć.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Awatar użytkownika
tydzial
Posty: 904
Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
Lokalizacja: Szczecin Pogodno
Kontakt:

Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: tydzial »

Przeanalizujcie przebiegi po rozjeździe podwójnym krzyżowym a dojdziecie do wniosku że jeden koniec można powiązać ze sobą jak i drugi i po jednym klawiszu na każdy z końców .W skali 1:1 tak to działa czemu by nie miało działać w 1:120.
Awatar użytkownika
Alteo
Posty: 637
Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: Alteo »

Tylko wtedy bedzie mozna ułożyć dwa przebiegi a nie cztery. Sterując kazdym napedem tez potrzeba czterech miejsc na klawiaturze. Proste rozwiazanie.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 19:57 przez Alteo, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2189
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: oelka »

Spiąć napędy można, ale pod kątem ułożenia konkretnych przebiegów.
Wówczas na klawiaturze potrzeba 4 przyciski, z których każdy uruchamia oba napędy naraz do konkretnego ułożenia przebiegu.

Krzysztof
Awatar użytkownika
Alteo
Posty: 637
Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Re: Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: Alteo »

Każdy napęd musi być sterowany indywidualnie aby można było ustawić jeden z czterech przebiegów.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 19:41 przez Alteo, łącznie zmieniany 1 raz.
MAREK
Posty: 79
Rejestracja: 09 gru 2008, 19:38
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Zwrotnica DKW Krzyżoaa

Post autor: MAREK »

Witam,
mam pytanie czy połozenie jednego napędu musi się zgrywac z drugim bo w niektórych połozeniach wyskakuje loka i czy pod klawiature mozna to spiąc na 2 klawisze czy muszą byc 4
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tory, rozjazdy, sieć trak., sygnalizacja itp”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości