E6ACT Dragon na testach w Węglewie

Dział poświęcony prawdziwej Kolei i wszystkiemu co z nią związane czyli tabor, newsy, ciekawostki, itd.

Moderator: mod-Kolej w skali 1:1

ODPOWIEDZ
eg_ptmkż
Posty: 1691
Rejestracja: 16 kwie 2006, 11:24
Lokalizacja: tt@ptmkz.pl
Kontakt:

Re: E6ACT Dragon na testach w Węglewie

Post autor: eg_ptmkż »

Moje gratulacje !!!
Awatar użytkownika
Alteo
Posty: 637
Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
Lokalizacja: Rawicz

Re: E6ACT Dragon na testach w Węglewie

Post autor: Alteo »

To nie cytat tylko od nowa przeredagowana notka a logo forum jest na moje życzenie. Trzeba promować forum. Jak uzgodnienia będą zrealizowana to będzie wersja papierowa reportażu nieco obszerniejsza.
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1951
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: E6ACT Dragon na testach w Węglewie

Post autor: DBv »

No i ForumTT dorobiło się cytowania :-)

http://www.rynek-kolejowy.pl/15520/Test ... glewie.htm
Awatar użytkownika
Alteo
Posty: 637
Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
Lokalizacja: Rawicz

Re: E6ACT Dragon na testach w Węglewie

Post autor: Alteo »

Dzwoniłem do ośrodka. Loko jest przygotowywana do jazd.Jak przygotowania pójdą sprawnie to jutro będą pierwsze jazdy. Tak więc jutro pierwsza wizyta o ile nic się nie zmieni.
Awatar użytkownika
Alteo
Posty: 637
Rejestracja: 19 gru 2007, 18:13
Lokalizacja: Rawicz

Re: E6ACT Dragon na testach w Węglewie

Post autor: Alteo »

Po świetach złożę wizytę w ośrodku i wkleję fotorelację. Ostatnio brakuje mi czasu na wszystko.
eg_ptmkż
Posty: 1691
Rejestracja: 16 kwie 2006, 11:24
Lokalizacja: tt@ptmkz.pl
Kontakt:

E6ACT Dragon na testach w Węglewie

Post autor: eg_ptmkż »

E6ACT Dragon na testach w Węglewie
źródło: Rynek Kolejowy, 2 kwietnia 2010
http://www.rynek-kolejowy.pl/15265/E6AC ... glewie.htm

Lokomotywa E6ACT Dragon wyprodukowana przez ZNLE Gliwice, jest aktualnie testowana na torze Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Węglewie koło Żmigrodu.


E6ACT jest sześcioosiową lokomotywą elektryczną, dedykowaną dla przewozów towarowych, zwłaszcza dla ciężkich składów towarowych.

Dragon został zaprojektowany z myślą o polskim rynku, gdzie nacisk pojedynczej osi na tor nie powinien przekraczać 20 t – stąd m.in. rozwiązanie lokomotywy jako sześcioosiowej. Dzięki temu lokomotywa będzie mogła być włączana do trakcji kolejowej bez ograniczeń w zakresie wymogów infrastruktury. Według producenta lokomotywa może pociągnąć skład ważący do 4 tys. ton.

Być może już wkrótce próbną eksploatację tej lokomotywy rozpocznie Lotos Kolej. - Rozważamy taką możliwość - poinformował nas niedawno Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupy Lotos.
[center]Obrazek Obrazek[/center]
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2010, 12:09 przez eg_ptmkż, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kolej w skali 1:1”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości