
W ogóle jak to ustrojstwo puszczali to nos przy szybie non stop był.
Moderator: mod-Ogółem
Nie. Obejść się nie dało, bo stała koło okna. Zajmowała dwa okna po lewej stronie bezpośrednio obok drzwi wejściowych do części CSH najbliżej narożnika od Wspólnej.Paweł Basiński pisze:Makieta w skali TT była do obejrzenia od wewnątrz sklepu - chyba się ją dało obejść dookoła - całość pod szkłem.
Też zajmowała dwa okna wystawowe, ale w drugiej części sklepu.Makieta H0 była widoczna i można ją było oglądać również od strony ulicy na zewnątrz sklepu przez okienko wystawowe.
Nastawnia bramowa... Od strony okien były bodaj cztery, tory. Wspomniana nastawnia była nad dwoma wewnętrznymi. Przy jednym z torów od strony ulicy były też słupy do sieci trakcyjnej. Z lokomotyw pamiętam E499 i "krokodyla" w malowaniu DR.Co do układu to już niestety nie kojarzę - ale ósemki nie pamiętam - całość po okręgu była dwutorowa. Ale czy jakieś stacje były? Jaka infrastruktura?.....
Piszesz o drugiej w historii CSH makiecie w H0, która stała w części sklepu od strony Żurawiej. A wcześniej, do wczesnych lat 80. (1984 -?) była w oknie wystawowym w części od strony ul. Wspólnej makieta w TT.merry pisze:Oj chyba jednak H0. ... Na szczycie stała pomarańczowa koparka...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość