Dzięki, oczywiście przyszło dzisiaj prosto z T, na szczęście wymienią na to co zamawiałem. mają fantazję, trzeba im to przyznać.
Pozdrawiam, M
Potrzebna identyfikacja podwozia
Moderator: mod-Ogółem
- brovarek
- Posty: 883
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- tydzial
- Posty: 892
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: Potrzebna identyfikacja podwozia
Junior BR92 lub81 stara jak świat te ramy.
- DBv
- Administrator
- Posty: 1951
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Re: Potrzebna identyfikacja podwozia
Rewelacja! To chyba element z tak głęboko ukrywanych nowości na ten rok - wygląda na to, że będzie to polski TKb-1U ! Nareszcie typowo polski model lokomotywy ukaże się w ofercie seryjnego producenta ! Ekstra, bardzo się cieszę, szkoda tylko, że jak to Tillig ma w zwyczaju trochę namieszali - tym razem z tą imitacją węgla... No ale cóż, nie ma ideałów !

PS
Faktycznie - wygląda na uproszczoną startówkę...

PS
Faktycznie - wygląda na uproszczoną startówkę...
- brovarek
- Posty: 883
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Potrzebna identyfikacja podwozia
Mam do Was prośbe, wie ktoś moze co to za podwozie? Przyszło z Tilliga , ale nie bardzo wiem co to jest.
Uproszczone silniki parowe, malutka skrzynia na węgiel, 2 osie. czy to nie taka malutka startowa dwuosiówka? Niestety nie mam i nie miałem jej.

Uproszczone silniki parowe, malutka skrzynia na węgiel, 2 osie. czy to nie taka malutka startowa dwuosiówka? Niestety nie mam i nie miałem jej.



Ostatnio zmieniony 20 sty 2009, 17:17 przez brovarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość