BR103, BeckmannTT/Tillig
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 697
- Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
OKI Dzięki serdeczne
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Ingerencja w tak zaawansowaną elektronikę może źle się skończyć.
-
- Posty: 697
- Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Tego właśnie chciałem uniknąć 

-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Oczywiście
Reklamować 


-
- Posty: 697
- Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Witam
Zakupilem niedawno model 103 Beckmann/Tillig . I mam mały dylemat. Z elektroniki nie jestem zbyt mocny, stąd moja gorąca prośba do koleżeństwa o radę. Chodzi mianowicie o oświetlenie. Jedna strona zapala się, gdy na zasilaczu jest już 50% napięcia. Druga pięknie działa od najmniejszych . Czy można na to coś zaradzić?
Pozdrawiam
Zakupilem niedawno model 103 Beckmann/Tillig . I mam mały dylemat. Z elektroniki nie jestem zbyt mocny, stąd moja gorąca prośba do koleżeństwa o radę. Chodzi mianowicie o oświetlenie. Jedna strona zapala się, gdy na zasilaczu jest już 50% napięcia. Druga pięknie działa od najmniejszych . Czy można na to coś zaradzić?
Pozdrawiam
- carman
- Posty: 356
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Jakby tego było mało, Kuehn ma w ofercie dwie BR103:
BR 103 103-8 (32502)
BR 103 161-6 (32500)
No jak tu ich nie kupić
BR 103 103-8 (32502)
BR 103 161-6 (32500)
No jak tu ich nie kupić

- Jacula
- Posty: 541
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 22:02
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Ja też mam własnie w planie na wakacje - stąd moje pytanie 
Piękna lokomotywa...
A że mój torcik w klimatach DB się robi...


Piękna lokomotywa...
A że mój torcik w klimatach DB się robi...

- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Zaczynaj
Ja też sobie obiecałem na jednej nie przestać 


- Maciej
- Moderator
- Posty: 3239
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
No to pojechałeś po emocjach - nawet ja zagorzały zwolennik DR wymiękłem - czyżbym zaczął na nią zbieraćGrzegorz TT pisze:Smaczek

-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Lokomotywy są podobne. Różną się detalami i ja nie jestem w stanie rozsądzić która lepsza.
Kuehna jest cichsza, Tillig-Beckmann lepsza do jazdy w analogu. Ot i tyle. Trzeba kupić dwie
Kuehna jest cichsza, Tillig-Beckmann lepsza do jazdy w analogu. Ot i tyle. Trzeba kupić dwie

- Jacula
- Posty: 541
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 22:02
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Czy ktoś ma już 103 Kuehna i mógłby sie podzielić wrażeniami? 
Ewentualnie może test porównawczy z Tilligiem-Beckmanem?

Ewentualnie może test porównawczy z Tilligiem-Beckmanem?
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Legenda. Pierwsza maszyna, która zaczęła kursować z pedkością 200km/h. Czekam na nią.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
- brovarek
- Posty: 883
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Fabrycznie były suche przekładnie, niestety smar nie pomógł. Rzeczywiscie cicha nie jest ale bez tragedii. Dobry uciąg, oświetlenie rzeczywiscie działa i wyglada bardzo fajnie - ciekawy kolor diody, ni to "ksenon", ni to żółta ,po prostu do tej loki w sam raz.
Natomist jesli juz chcielibyscie sie zdecydowac na 103 od tilliga to własnie na to malowanie. Łączenie obudowy z podwoziem jest zrealizowane na wysokosci paska łaczącego kolory.
Akurat w przypadku TEE wypada to w miejscu paska, ale juz w malowaniu Lufthansa mamy mało elegancką szczelinę.
Osobiście polecam
Natomist jesli juz chcielibyscie sie zdecydowac na 103 od tilliga to własnie na to malowanie. Łączenie obudowy z podwoziem jest zrealizowane na wysokosci paska łaczącego kolory.
Akurat w przypadku TEE wypada to w miejscu paska, ale juz w malowaniu Lufthansa mamy mało elegancką szczelinę.
Osobiście polecam
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR103, BeckmannTT/Tillig
Lokomotywa ładnie wykonana. Niesamowicie rozbudowana elektronika wykonana przez firmę Kres dzięki której lokomotywa może stać na światłach i to w analogu
Gorzej z napędem. W Lipsku można było zobaczyć BR E103 kręcącą prawie bezszelestnie kółka wokół gabloty Pana Beckmann'a. W lokomotywie kooperacyjnej Tillig/Beckmann napęd jest wyjątkowo głośny. Za kilka miesięcy pojawi się Kuehna więc chyba lepiej poczekać...

Gorzej z napędem. W Lipsku można było zobaczyć BR E103 kręcącą prawie bezszelestnie kółka wokół gabloty Pana Beckmann'a. W lokomotywie kooperacyjnej Tillig/Beckmann napęd jest wyjątkowo głośny. Za kilka miesięcy pojawi się Kuehna więc chyba lepiej poczekać...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość