Jelcz PR100

Dział, o warsztacie modelarskim, czyli jak, czym i w jaki sposób...

Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kaine
Kontakt:

Re: Jelcz PR100

Post autor: kaine »

Też miałem taki wrażenie że to podobne co było w Nce bo nawet miałem go ,,,
Ale nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem ,,,
Awatar użytkownika
Misiek
Kontakt:

Post autor: Misiek »

Odnoszę wrażenie, że N-asz, przeskalowany od gemola, nawet kiepsko zlutowany, jakiś bardziej filigranowy wydaję się.
Awatar użytkownika
J.R.
Kontakt:

Post autor: J.R. »

No u mnie modelarstwo leżało od 4 czy 5 lat odłogiem ale powoli zbieram się właśnie do pewnych inwestycji które może umożliwią wykonanie modeli w innej technologii.

Jak się uda to do wakacji tego roku coś się pojawi - jak nie no to nie :/ Ale na razie naprawdę wszystko jest na dobrej drodze.
whosho
Kontakt:

Post autor: whosho »

Hej,

Wiem że odgrzewam kotleta ale myslę, że warto. Kuba, na czym staneło z tym projektem? Jest szansa na jakis egzemplarz?
Awatar użytkownika
J.R.
Kontakt:

Nie wiem kiedy pójdzie do trawienia ale licze że w ciągu 2 tyg :mrgreen: Ale to tylko prototyp. Na seryjną produkcje to nie wiem - się zobaczy.
Apex
Kontakt:

Post autor: Apex »

J.R. pisze:A to moje dzieło - niestety ten egzemplarz jest w skali H0 a na dodatek z powodu błędu do lustra :( Ale nie długo trawię kolejną blachę i będzie w TT.

[url=http://img228.imageshack.us/img228/2521/pr1107xx.th.jpg]Obrazek[/URL]
Wow, to jest super. Jak ty to zrobiłeś ?! Jesteś cudotwórcą. ;) :>
Niech żyje H0 !
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Kontakt:

Post autor: DBv »

Będzie i do TT! No proszę! A czy to co jest na zdjęciu to cały zestaw? Bo jeśli tak to ciekawe czy pasowałyby zestawy kołowe od IFY z s.e.s.-u. Byłoby dobrze, bo tego dużo jest, i nie ma problemu z zakupem. Obawiam sie jednak, że mogłyby być trochę za małe.
Awatar użytkownika
J.R.
Kontakt: