Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
Moderator: mod-Kolej w skali 1:1
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
- WojTTek
- Posty: 465
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:43
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 paź 2006, 18:04
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
Być może literki MS oznaczają skrót multi system ( wielosystemowa ). Ta z oznaczeniem AC wyraźnie wskazuje na przeznaczenie zasilania przemiennym prądem i jak podał poprzednik jest lokomotywą 2-systemową. Jeżeli się mylę to proszę o skorygowanie mnie.
Frankowski Krzysztof
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3239
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
Chodzi o E186, bo takie oznaczenie serii w Angel Trans posiada lokomotywa typu Traxx F140 MS. Poza tym wlasnie ta lokomotywa byla na probach w Polsce i powinna juz miec dopuszczenie UTK do ruchu po sieci PLK.Ichu pisze:Dzięki za rzeczowe i szczegółowe infoCo prawda Angel Trans na Trako wystawiło BR186, więc to może właśnie o ten model chodzi? Nie jestem zorientowany jeśli chodzi o takie dokładne dane (AC/MS)
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 26 lis 2007, 13:42 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamczewski
- Posty: 569
- Rejestracja: 23 lip 2007, 16:44
- Lokalizacja: Pomorskie/UK
- Kontakt:
Re: Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
Dzięki za rzeczowe i szczegółowe infooelka pisze:Gwoli scislosci Angel Trans posiada nieco inne lokomotywy Traxx F140 MS, a BR185 to Traxx F140 AC. Roznice sa przynajmniej w ilosci i typie zastosowanych obierakow. Traxx F140 MS jest przeznaczony do pracy z napieciami: 15kV / 25kV AC, 1.5kV / 3kV DC, a Traxx F140 AC tylko z 15kV / 25kV AC. Krzysztof


Ostatnio zmieniony 26 lis 2007, 08:55 przez Adamczewski, łącznie zmieniany 1 raz.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
Gwoli scislosci Angel Trans posiada nieco inne lokomotywy Traxx F140 MS, a BR185 to Traxx F140 AC. Roznice sa przynajmniej w ilosci i typie zastosowanych obierakow.Ichu pisze:A jeśli już na polskich torach pojawią się br185, można by namawiać Kuehna (jeśli już ukończy model), żeby popełnił odmianę biało czerwono niebieską z dumnym logiem PKP Cargo ;]
Traxx F140 MS jest przeznaczony do pracy z napieciami: 15kV / 25kV AC, 1.5kV / 3kV DC, a Traxx F140 AC tylko z 15kV / 25kV AC.
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 26 lis 2007, 07:52 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gdyniak
- Moderator
- Posty: 579
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 14:12
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
Poczekamy jak się pojawią duże lokomotywy zrobimy zdjęcia i faktycznie dokumentację może podesłać do Kuhena aby coś nam wymalował.Ichu pisze:A jeśli już na polskich torach pojawią się br185, można by namawiać Kuehna (jeśli już ukończy model), żeby popełnił odmianę biało czerwono niebieską z dumnym logiem PKP Cargo ;]
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 16 sie 2006, 19:38
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
Miałem okzaję usłyszeć osobiście tę informację podczas Trako. Więc nie sądzę aby znów nic z tego nie wyszło. 6, to kropla w morzu....
- Adamczewski
- Posty: 569
- Rejestracja: 23 lip 2007, 16:44
- Lokalizacja: Pomorskie/UK
- Kontakt:
Re: Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
"Na pytanie czy musiało do tego dojść jest jedna logiczna odpowiedź: widocznie musiało, skoro doszło."
A jeśli już na polskich torach pojawią się br185, można by namawiać Kuehna (jeśli już ukończy model), żeby popełnił odmianę biało czerwono niebieską z dumnym logiem PKP Cargo ;]
A jeśli już na polskich torach pojawią się br185, można by namawiać Kuehna (jeśli już ukończy model), żeby popełnił odmianę biało czerwono niebieską z dumnym logiem PKP Cargo ;]
-
- Posty: 488
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
- Kontakt:
Re: Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
Z PaFaWagiem też kiedyś podpisali umowę...ernie_gdynia pisze:PKP CARGO S.A. podpisało z Angel Trains umowę...

Ostatnio zmieniony 25 lis 2007, 14:32 przez ArJu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1691
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 11:24
- Lokalizacja: tt@ptmkz.pl
- Kontakt:
Lokomotywy w leasingu dla PKP CARGO
PKP CARGO S.A. podpisało z Angel Trains umowę leasingu na sześć elektrycznych lokomotyw wielosystemowych. Lokomotywy TRAXX F140 MS produkowane są przez Bombardier Transportation w niemieckim Kassel, a w ich produkcji znaczny udział ma również fabryka we Wrocławiu. Lokomotywy będą miały homologację na wykorzystanie w sieci kolejowej Polski, Austrii i Niemiec. Lokomotywy te zostaną dostarczone do końca roku i następnie oddane w leasing do PKP CARGO S.A. na trzy lata. Dysponują one mocą 5,6 MW i są wyposażone w różne systemy trakcyjne i systemy sygnalizacji kolejowej, co umożliwi PKP CARGO S.A. płynne prowadzenie pociągów towarowych pomiędzy Polską i Niemcami bez konieczności zmiany lokomotywy lub przewoźnika na granicy.
Dysponowanie lokomotywami wielosystemowymi typu TRAXX wzmocni obecność PKP CARGO na konkurencyjnym europejskim rynku przewozów towarowych oraz umożliwi poszerzenie naszej oferty usług w ramach współpracy międzynarodowej - powiedział Władysław Szczepkowski, prezes PKP CARGO S.A.
za: http://inforail.pl/text.php?from=mail&id=14312
Dysponowanie lokomotywami wielosystemowymi typu TRAXX wzmocni obecność PKP CARGO na konkurencyjnym europejskim rynku przewozów towarowych oraz umożliwi poszerzenie naszej oferty usług w ramach współpracy międzynarodowej - powiedział Władysław Szczepkowski, prezes PKP CARGO S.A.
za: http://inforail.pl/text.php?from=mail&id=14312
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość