Nie wiem za bardzo po co chcesz wymieniać silnik w ST44 ? Ten, który dał Tillig jest co prawda 3 polowy, ale mocny i pracuje płynnie. Podejrzewam raczej problem z zasilaniem - zmostkowałbym cienkimi kabelkami ślizgi z wózków na płytkę.
Natomiast Ty2 nie posiadam (mam Ty5) i tu z kolei podejrzewam agonię silnika, który został zarżnięty wskutek niedostatecznej mocy. Wymieniać na taki sam raczej nie ma sensu. Poszedłem na całość i dałem silnik o prawie trzykrotnie większej mocy, ale wiązało się to z rzeżbieniem obudowy aby ten silnik zmieścić.
Gdybyś podał typ silnika z parowozu to można byłoby się zastanowić...
Wymiana silniczka
Moderator: mod-Elektryka i DCC
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 lut 2008, 20:58
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- Gwarek
- Posty: 35
- Rejestracja: 04 gru 2016, 10:45
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
Wymiana silniczka
Witam, czy wymieniał ktoś silnik w modelach Ty2 albo ST44 od Tillig’a z dwu polowego na np. 5 polowy ? Jest w ogóle taka możliwość? Żeby nie szarpało i płynnie chodziło. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość