Wagony z 1932 roku eksploatowane w składach Karwendelexpress, były jeszcze konstrukcją nitowaną , nie spawaną. Co do harmonii to od poczatku wagony te były w nie wyposażone (tak jak piszesz).oelka pisze:Jednak tak naprawde Tillig produkuje model wagonu C4i30, ktory wizualnie roznil sie troche od wspomnianego wczesniej C4i32 tym, ze nie mial zamontowanych listw na scianach bocznych pudla wagonu pod i nad oknami, oraz tym, co rowniez widac, ze wagon C4i30 mial nitowane pudlo i pokrycie pudla, a C4i32 byl calkowicie spawany. Mozna tez przyczepic sie do imitacji harmonii dolaczanych przez Tilliga do modelu wagonu C4i30, oraz BC4i31, jako przejscie miedzywagonowe. Wagony te nie posiadaly oryginalnie harmonii. Mialy otwarte przejcia wagonowe zabezpieczane rozkladanymi barierkami nozycowymi.
Co do harmonii dołączanych do modeli Tilliga to niebyłbym z resztą taki krytyczny. wszak z tego co się orientuję stosunkowo szybko zostały w wagonach zamontowane. Eilzugwagen Tilliga w wersji DRG z harmoniami wcale chyba taki daleki od oryginału nie jest.