Automatyczne sprzęgi (Pięść Breżniewa)
Moderator: mod-Kolej w skali 1:1
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Automatyczne sprzęgi (Pięść Breżniewa)
Nie tylko SA-3 można spotkać w Polsce. Na przykład na kolejach piaskowych PMP PW używało sprzęgów Janneya.
- kaine
- Posty: 447
- Rejestracja: 02 lut 2008, 22:54
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Ok1-359, BR 38, ROCO
Ciężkie zakłady miały też sprzęgi samoczynne w wagonach i pewnie lokomotywy też miały
Takie wagony miały sprzęgi "Pięść Breżniewa"
Takie wagony miały sprzęgi "Pięść Breżniewa"
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Ok1-359, BR 38, ROCO
Wyjątkiem była i jest obsługa stacji i rejonów przeładunkowych na styku torów 1435/1520mm. Na szerokim torze używa się sprzęgów SA3.
SA3 posiada zachowana przez PSMK w Skierniewicach Ty23, obsługująca rejony przeładunkowe na torze szerokim.
SA3 posiada zachowana przez PSMK w Skierniewicach Ty23, obsługująca rejony przeładunkowe na torze szerokim.
- tydzial
- Posty: 892
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: Ok1-359, BR 38, ROCO
Polskie lokomotywy bez wyjątku nie miały automatycznych sprzęgów (samoszczepy),jedyne sprzęgi automatyczne miały wahadła zestawione z węglarek 6-cio osiowych .
- golab
- Posty: 1359
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Automatyczne sprzęgi (Pięść Breżniewa)
Ja się tam na prawdziwej kolei nie znam, ale parowozy chyba automatycznych sprzęgów nie miały
Taka luźna uwaga, dla kolejowych purystów dążących do pełnej zgodności z oryginałem
Tak więc zgodność zostanie zachowana 
Jeśli się mylę - nie bijcie
dałbym [destruct on] ale nie wiem czy na nowym forum się da
Traktujcie wpis jako żarcik



Jeśli się mylę - nie bijcie

dałbym [destruct on] ale nie wiem czy na nowym forum się da

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość