Panowie, na modelarstwie kolejowym jak na razie znam się średnio, na kolejnictwie zupełnie, nie licząc wiedzy na temat godzin odjazdów IC relacji Warszawa-Katowice, ale jednego akurat jestem pewien jeśli chodzi o marketing naszej skali - w PL jest na tyle niszowa, że samodzielna i niezależna jej promocja skutku raczej nie odniesie. Aby znaleźć fascynatów trzeba ją przedstawić jako alternatywę dla H0, która to budzi większe zainteresowanie ze względu na ceny i dostępność. Bo dla 70% osób kolejka=PIKO, a PIKO to H0. Tutaj najlepszym rozwiązaniem byłoby "doklejanie" się to wszelakich imprez H0 i tam promowanie naszej skali.
Jak już ktoś zainteresuje się modelarstwem kolejowym to na imprezę "kolejkową" wpadnie, a H0 jak każdy wie pozycje ma silniejsza, więc wiele może nam pomóc ...
Zwykły szary człowiek "modułu w sTTandardzie" oglądać nie pójdzie, bo nawet nie wie co to takiego, ale "kolejkę" zobaczy chętnie. A jak już zobaczy, to wybierze to co dla niego lepsze
Ale to tylko takie moje dywagacje ...