
http://www.tillig.com/modellbahnshop/sh ... ager2=0,,0,
Moderator: mod-Tabor
Ciekawe jak precyzyjnie bedzie wykonany sam zespol systemu Culemeyer'a? Pasuje on do wszystkiego co sie miesci miedzy II a IV epoka. Szczegolnie gdy jest zaladowana cysterna. Poza tym jest to temat na rampe do zaladunku wagonow na zespol drogowy, rampy przenosne lub stale w miejscu gdzie prowadzono rozladunek wagonu.DBv pisze:Jedna z nich przedstawiać będzie ciągnik Tatra 813 z przyczepą systemu Culemeyer do przewozu wagonów i wagonem cysterną ex Jatt.
Jedna uwaga: ZT300 jest ciagnikiem rolniczym, a nie siodlowym. Produkowany byl przez VEB Traktorenwerk Schönebeck poczawszy do 1967 roku, a nie siodlowym.Drugi zestaw będzie zawierał dwuosiową platformę Tilliga z premierowymi ciągnikami siodłowymi ZT300. Będą to modele produkcji Busch-a a więc kolejnej po Herpie firmy, która najwyraźniej decyduje się na produkcję w wielkości TT. Model wagonu będzie opisany jako wagon Kgns PKP.
A na konstalowskie 450 i 451R za krotka: dlugosc calkowita modelu Lorenza wynosi 136,20mm, dlugosc zbiornika 119,20mm, a srednica 23mm. Z kolei na 452R jest znow za dluga i tak dalej...Witek M. pisze:Na 406 zdecydowanie zbyt długi ("na oko" mierząc)...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości