M 62 Rail Polska
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 15 maja 2007, 14:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
II kw 2008
-
- Posty: 825
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Czy wiadomo kiedy lok konkretnie ma się pojawić w sprzedaży 

-
- Posty: 74
- Rejestracja: 16 lip 2006, 20:19
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
w 100% popieram!!!! Na początek set 3 sztuk węglarek byłby IMHO w sam raz.Zatem tu i teraz proszę kolegów fotografów - polujmy na Rail Polska. Może uda mi się wycyganić skład węglarek RP do tego Gagarka?
Ostatnio zmieniony 07 lut 2008, 14:07 przez xdamian, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kolejka
- Posty: 574
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
-
- Posty: 261
- Rejestracja: 31 sty 2007, 18:29
- Lokalizacja: Olecko
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Witam.
Projekt jest o.k.
A jak się uda z wagonem to będzie Super.
A za zaangażowanie w sprawę to wielkie dzięki.
Projekt jest o.k.
A jak się uda z wagonem to będzie Super.

A za zaangażowanie w sprawę to wielkie dzięki.
-
- Posty: 294
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:57
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Widzę, iż głosów krytyki pod adresem nowego projektu jest niewiele, i słusznie. Osobiście cieszę się bardzo i inicjatywy gratuluję. Rail Polska to doskonały wybór - jeździ po całym kraju, a był też na DKR.
Słówko odnośnie przeróbki: zamiast oddawać gagara do konwersji zawsze można zrobić to samemu w domu... Jedyne co potrzeba: wykonanie projektów wszelkich trawionek i wiader, samo trawienie, wykonanie projektów kalek i druk, aerograf, malowanie, szpachlowanie. Do tego wszelkie poprawki, wykończenie itp itd.
Sądzę, że zejście poniżej 100godzin roboty byłoby sukcesem. Nie wspominając o czasie straconym na szukanie materiałów, naświetlarni, czekanie na druki itp. itd..
Słówko odnośnie przeróbki: zamiast oddawać gagara do konwersji zawsze można zrobić to samemu w domu... Jedyne co potrzeba: wykonanie projektów wszelkich trawionek i wiader, samo trawienie, wykonanie projektów kalek i druk, aerograf, malowanie, szpachlowanie. Do tego wszelkie poprawki, wykończenie itp itd.
Sądzę, że zejście poniżej 100godzin roboty byłoby sukcesem. Nie wspominając o czasie straconym na szukanie materiałów, naświetlarni, czekanie na druki itp. itd..
- Krasiu-Michałek
- Posty: 118
- Rejestracja: 18 lut 2007, 14:00
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Jest polska lokomotywa. Taką udało się załatwić przy czym żadne tam CBA nie zapuka o szóstej jak ktoś z nas nie kupi. Umówmy się, że jak ktoś załatwi u Tilliga jakieś cudowniejsze cudo rodem z PKP (załatwi na zasadzie - chcesz to działaj sam) to wtedy sobie pojeździmy po Charakterku i spółce, że gapy i chcieli nam Rail Polska oczy zamydlić. A na razie po prostu wypada tylko pogratulować.
A tak przy okazji: o co chodzi z tym wagonem izbą wytrzeźwień?
A tak przy okazji: o co chodzi z tym wagonem izbą wytrzeźwień?
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 13 paź 2006, 16:25
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Ja uważam że lepiej mieć gagara "prywatnego" ale swojskiego i żetelnego, niż gagara tylko podobnego do tych z PKP. A im więcej się sprzeda (niezależnie od tego czy u nas czy gdzie kolwiek indziej) tym lepiej, bo to podniesie szanse na kolejną lokomotywę w barwach z terenów RP. Ja sobie tego gagarka na pewno sprawię.
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Tylko tyle mam do powiedzenia w tej kwestii, jako klient nie musze kupować jak charakterek napisał. A dwa, jak ktoś chce to proponuję gagara w malowaniu cyrku z Julinka, bedzie jeszcze weselej, a niemcy beda sie o niego zabijać.
- Adamczewski
- Posty: 569
- Rejestracja: 23 lip 2007, 16:44
- Lokalizacja: Pomorskie/UK
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Czyli można już iść po popcorn i colę...Cała ta tajemnica z akcją gagar Rail Polska wydaje mi sie co najmniej dziwna.
Przepraszam. post do usunięcia.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 18:22 przez Adamczewski, łącznie zmieniany 1 raz.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Skoro model wykonany poprawnie, z zachowaniem malowania i detali, będący dokładną miniaturą modelu jeżdżącego jest dla Ciebie porażką - to przepraszam, więcej nie będę.
Skąd wiem ile by się ST 44 sprzedało? Mniej więcej z ilości sprzedawanych wagonów PKP.
Dlaczego Niemcy nie kupią ST 44? Bo oni takiej lokomotywy na oczy nie widzięli. Rail Polska jeszcze tam zagląda, więc ci ze wschodnich landów jeszcze pewnie się skuszą. Przemalowanek musi zejść 300 szt. Ile zejdzie w Polsce? Zobaczymy. Wtedy Tillig będzie miał rozeznanie jak chłonny jest nasz rynek. Bo oni takie notatki sobie robią ile w danym kraju czego złazi...
Jeszcze raz Ci powtarzam. Jeśli jesteś w stanie zagwarantować zbyt 1000 modeli, to oni taki model zrobią. Tylko musisz zagwarantować zbyt 1000 szt. Zatem zamiast się tu niepotrzebnie denerwować, i zamiast kupować festyniarskiego Rail Polska, który jednak jest zgodny z Tilligowską formą, zamiast kupować do dupy zestaw z SM 26 - kup najtańszą wersję BR 120, daj chłopakom z Mod Art 300 zł i będziesz miał ST 44. A jak nie chcesz dać - sam sobie zrób taką lokę. Problemów nie widzę.
Więcej dyskutował na ten temat nie będę. Bo jak widzę nie odrobiłeś pracy domowej i nie chciało Ci się zajrzeć do podanych przeze mnie linków, gdzie lokomotywa Rail Polska ciągnie nawet ryflaki, nie mówiąc nic o szarych talbotach PKP.
Zatem tu i teraz proszę kolegów fotografów - polujmy na Rail Polska. Może uda mi się wycyganić skład węglarek RP do tego Gagarka?
Skąd wiem ile by się ST 44 sprzedało? Mniej więcej z ilości sprzedawanych wagonów PKP.
Dlaczego Niemcy nie kupią ST 44? Bo oni takiej lokomotywy na oczy nie widzięli. Rail Polska jeszcze tam zagląda, więc ci ze wschodnich landów jeszcze pewnie się skuszą. Przemalowanek musi zejść 300 szt. Ile zejdzie w Polsce? Zobaczymy. Wtedy Tillig będzie miał rozeznanie jak chłonny jest nasz rynek. Bo oni takie notatki sobie robią ile w danym kraju czego złazi...
Jeszcze raz Ci powtarzam. Jeśli jesteś w stanie zagwarantować zbyt 1000 modeli, to oni taki model zrobią. Tylko musisz zagwarantować zbyt 1000 szt. Zatem zamiast się tu niepotrzebnie denerwować, i zamiast kupować festyniarskiego Rail Polska, który jednak jest zgodny z Tilligowską formą, zamiast kupować do dupy zestaw z SM 26 - kup najtańszą wersję BR 120, daj chłopakom z Mod Art 300 zł i będziesz miał ST 44. A jak nie chcesz dać - sam sobie zrób taką lokę. Problemów nie widzę.
Więcej dyskutował na ten temat nie będę. Bo jak widzę nie odrobiłeś pracy domowej i nie chciało Ci się zajrzeć do podanych przeze mnie linków, gdzie lokomotywa Rail Polska ciągnie nawet ryflaki, nie mówiąc nic o szarych talbotach PKP.
Zatem tu i teraz proszę kolegów fotografów - polujmy na Rail Polska. Może uda mi się wycyganić skład węglarek RP do tego Gagarka?
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 18:07 przez Charakterek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
A skąd to wiesz? A skąd możesz wiedzieć czy niemcy chcą lub nie gagara w PKP? Skąd wiesz że ten Rail zejdzie w takiej ilości jak planowaliście?Charakterek pisze:Zejdzie max 120 ST 44. I to wszystko! Więcej nie.
Z tego co wiem to zanim wypuści się kolejną porażke to wypadałoby najpierw zrobic rozeznanie na rynku, rozważenie potrzeb i oczekiwań, które to jest normalna praktyką marketingu. Ale Tillig musi dać nam kolejne porazki (silberlingi, wagon izba wytrzeźwień itp) żebyśmy mogli uważać sie docenieni?
Cała ta tajemnica z akcją gagar Rail Polska wydaje mi sie co najmniej dziwna.
To jest tylko moje prywatne zdanie.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 18:05 przez Marcin, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Rail to nie PKP
Ale chęc kupna jest, a jakże.
Moje gusta powoli zmieniają się na niekorzyśc przewoźników narodowych
Tradycyjnie już należne podziękowania dla Jacka z ekipą oczywiście, że się należą
Mamy też w kraju na naszych torach wiele ludmił

Ale chęc kupna jest, a jakże.
Moje gusta powoli zmieniają się na niekorzyśc przewoźników narodowych

Tradycyjnie już należne podziękowania dla Jacka z ekipą oczywiście, że się należą

Mamy też w kraju na naszych torach wiele ludmił

- Gdyniak
- Moderator
- Posty: 579
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 14:12
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
A ja się ciesze, że jest kolejny model PKP i chwalić wszystkich, którzy się przyłożyli do jego powstania. Przeciż są to tylko małe modele gdzie uproszczenia i tak są niezbędne. Jak się pokazał model Wittfelda z górnej półki to też były grymaszenia, że kolor nie taki, że cena za wysoka. Jak dla mnie jest OK i ciesze się, że powiekszy moją kolekcje modeli PKP.
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 15 maja 2007, 14:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M 62 Rail Polska
Dzięki Ci Charakterku za Twoją pracę i zaangażowanie. (Pozostałym wymienionym oczywiście też). Mnie lok się podoba. Przecież to pierwszy polski lok w TT. Oby tak dalej. Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości