M 62 Rail Polska

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

PiasTT
Posty: 397
Rejestracja: 15 maja 2007, 14:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: PiasTT »

II kw 2008
BarTTek
Posty: 825
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: BarTTek »

Czy wiadomo kiedy lok konkretnie ma się pojawić w sprzedaży ??
xdamian
Posty: 74
Rejestracja: 16 lip 2006, 20:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: xdamian »

Zatem tu i teraz proszę kolegów fotografów - polujmy na Rail Polska. Może uda mi się wycyganić skład węglarek RP do tego Gagarka?
w 100% popieram!!!! Na początek set 3 sztuk węglarek byłby IMHO w sam raz.
Ostatnio zmieniony 07 lut 2008, 14:07 przez xdamian, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kolejka
Posty: 574
Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Kolejka »

Ja kiedyś widziałem skład (bez loka) wagonów Eas, Eacs i Eamos tego przewoźnika. Zrobiłem tylko jedno zdjęcie Eas, które jest tutaj. A BCi mam w fotoraportach z dwóch imprez. Może gdzieś jeszcze mam, ale nie umiem znaleźć. Jak chciałbyś większe to mogę podesłać lub wstawić tutaj.
Arek
Posty: 261
Rejestracja: 31 sty 2007, 18:29
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Arek »

Witam.

Projekt jest o.k.
A jak się uda z wagonem to będzie Super. :)
A za zaangażowanie w sprawę to wielkie dzięki.
BarTT
Posty: 294
Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:57
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: BarTT »

Widzę, iż głosów krytyki pod adresem nowego projektu jest niewiele, i słusznie. Osobiście cieszę się bardzo i inicjatywy gratuluję. Rail Polska to doskonały wybór - jeździ po całym kraju, a był też na DKR.


Słówko odnośnie przeróbki: zamiast oddawać gagara do konwersji zawsze można zrobić to samemu w domu... Jedyne co potrzeba: wykonanie projektów wszelkich trawionek i wiader, samo trawienie, wykonanie projektów kalek i druk, aerograf, malowanie, szpachlowanie. Do tego wszelkie poprawki, wykończenie itp itd.

Sądzę, że zejście poniżej 100godzin roboty byłoby sukcesem. Nie wspominając o czasie straconym na szukanie materiałów, naświetlarni, czekanie na druki itp. itd..
Awatar użytkownika
Krasiu-Michałek
Posty: 118
Rejestracja: 18 lut 2007, 14:00
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Krasiu-Michałek »

Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Jest polska lokomotywa. Taką udało się załatwić przy czym żadne tam CBA nie zapuka o szóstej jak ktoś z nas nie kupi. Umówmy się, że jak ktoś załatwi u Tilliga jakieś cudowniejsze cudo rodem z PKP (załatwi na zasadzie - chcesz to działaj sam) to wtedy sobie pojeździmy po Charakterku i spółce, że gapy i chcieli nam Rail Polska oczy zamydlić. A na razie po prostu wypada tylko pogratulować.

A tak przy okazji: o co chodzi z tym wagonem izbą wytrzeźwień?
Gloow
Posty: 279
Rejestracja: 13 paź 2006, 16:25
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Gloow »

Ja uważam że lepiej mieć gagara "prywatnego" ale swojskiego i żetelnego, niż gagara tylko podobnego do tych z PKP. A im więcej się sprzeda (niezależnie od tego czy u nas czy gdzie kolwiek indziej) tym lepiej, bo to podniesie szanse na kolejną lokomotywę w barwach z terenów RP. Ja sobie tego gagarka na pewno sprawię.
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Marcin »

Tylko tyle mam do powiedzenia w tej kwestii, jako klient nie musze kupować jak charakterek napisał. A dwa, jak ktoś chce to proponuję gagara w malowaniu cyrku z Julinka, bedzie jeszcze weselej, a niemcy beda sie o niego zabijać.
Awatar użytkownika
Adamczewski
Posty: 569
Rejestracja: 23 lip 2007, 16:44
Lokalizacja: Pomorskie/UK
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Adamczewski »

Cała ta tajemnica z akcją gagar Rail Polska wydaje mi sie co najmniej dziwna.
Czyli można już iść po popcorn i colę...
Przepraszam. post do usunięcia.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 18:22 przez Adamczewski, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Charakterek »

Skoro model wykonany poprawnie, z zachowaniem malowania i detali, będący dokładną miniaturą modelu jeżdżącego jest dla Ciebie porażką - to przepraszam, więcej nie będę.

Skąd wiem ile by się ST 44 sprzedało? Mniej więcej z ilości sprzedawanych wagonów PKP.

Dlaczego Niemcy nie kupią ST 44? Bo oni takiej lokomotywy na oczy nie widzięli. Rail Polska jeszcze tam zagląda, więc ci ze wschodnich landów jeszcze pewnie się skuszą. Przemalowanek musi zejść 300 szt. Ile zejdzie w Polsce? Zobaczymy. Wtedy Tillig będzie miał rozeznanie jak chłonny jest nasz rynek. Bo oni takie notatki sobie robią ile w danym kraju czego złazi...

Jeszcze raz Ci powtarzam. Jeśli jesteś w stanie zagwarantować zbyt 1000 modeli, to oni taki model zrobią. Tylko musisz zagwarantować zbyt 1000 szt. Zatem zamiast się tu niepotrzebnie denerwować, i zamiast kupować festyniarskiego Rail Polska, który jednak jest zgodny z Tilligowską formą, zamiast kupować do dupy zestaw z SM 26 - kup najtańszą wersję BR 120, daj chłopakom z Mod Art 300 zł i będziesz miał ST 44. A jak nie chcesz dać - sam sobie zrób taką lokę. Problemów nie widzę.

Więcej dyskutował na ten temat nie będę. Bo jak widzę nie odrobiłeś pracy domowej i nie chciało Ci się zajrzeć do podanych przeze mnie linków, gdzie lokomotywa Rail Polska ciągnie nawet ryflaki, nie mówiąc nic o szarych talbotach PKP.

Zatem tu i teraz proszę kolegów fotografów - polujmy na Rail Polska. Może uda mi się wycyganić skład węglarek RP do tego Gagarka?
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 18:07 przez Charakterek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Marcin »

Charakterek pisze:Zejdzie max 120 ST 44. I to wszystko! Więcej nie.
A skąd to wiesz? A skąd możesz wiedzieć czy niemcy chcą lub nie gagara w PKP? Skąd wiesz że ten Rail zejdzie w takiej ilości jak planowaliście?

Z tego co wiem to zanim wypuści się kolejną porażke to wypadałoby najpierw zrobic rozeznanie na rynku, rozważenie potrzeb i oczekiwań, które to jest normalna praktyką marketingu. Ale Tillig musi dać nam kolejne porazki (silberlingi, wagon izba wytrzeźwień itp) żebyśmy mogli uważać sie docenieni?

Cała ta tajemnica z akcją gagar Rail Polska wydaje mi sie co najmniej dziwna.
To jest tylko moje prywatne zdanie.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 18:05 przez Marcin, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2544
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Mariusz »

Rail to nie PKP !!
Ale chęc kupna jest, a jakże.
Moje gusta powoli zmieniają się na niekorzyśc przewoźników narodowych :P
Tradycyjnie już należne podziękowania dla Jacka z ekipą oczywiście, że się należą !!
Mamy też w kraju na naszych torach wiele ludmił 8)
Awatar użytkownika
Gdyniak
Moderator
Posty: 579
Rejestracja: 09 kwie 2006, 14:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: Gdyniak »

A ja się ciesze, że jest kolejny model PKP i chwalić wszystkich, którzy się przyłożyli do jego powstania. Przeciż są to tylko małe modele gdzie uproszczenia i tak są niezbędne. Jak się pokazał model Wittfelda z górnej półki to też były grymaszenia, że kolor nie taki, że cena za wysoka. Jak dla mnie jest OK i ciesze się, że powiekszy moją kolekcje modeli PKP.
PiasTT
Posty: 397
Rejestracja: 15 maja 2007, 14:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M 62 Rail Polska

Post autor: PiasTT »

Dzięki Ci Charakterku za Twoją pracę i zaangażowanie. (Pozostałym wymienionym oczywiście też). Mnie lok się podoba. Przecież to pierwszy polski lok w TT. Oby tak dalej. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości