





Moderator: mod-Moja TT
Tak też mnie to męczy. Ale to za tydzień po pracyT_Domagalski pisze:Odnośnie ST43, to proponowałbym jeszcze spatynowanie żaluzji pod wentylatorem. One czasem są bardzo brudne, bo odfiltrowują całe wessane do chłodnicy powietrze:Maciej pisze:Reszta lokomotyw (BR 120 i ST 43) wyszła rewelacyjnie.
http://www.dzyszla.aplus.pl/galerie/pic547.html
A u Ciebie są czyste jak łza...
Added in 3 minutes 9 seconds:Maciej pisze:To różnie z tym bywa - zobacz tą drugą, ale masz rację jest wiele jeszcze do zrobieniaT_Domagalski pisze:Odnośnie ST43, to proponowałbym jeszcze spatynowanie żaluzji pod wentylatorem. One czasem są bardzo brudne, bo odfiltrowują całe wessane do chłodnicy powietrze:Maciej pisze:Reszta lokomotyw (BR 120 i ST 43) wyszła rewelacyjnie.
http://www.dzyszla.aplus.pl/galerie/pic547.html
A u Ciebie są czyste jak łza...
No to już temat dyskusyjny, zobacz tą drugą - ale masz rację że jest jeszcze wiele do zrobieniaT_Domagalski pisze:Odnośnie ST43, to proponowałbym jeszcze spatynowanie żaluzji pod wentylatorem. One czasem są bardzo brudne, bo odfiltrowują całe wessane do chłodnicy powietrze:Maciej pisze:Reszta lokomotyw (BR 120 i ST 43) wyszła rewelacyjnie.
http://www.dzyszla.aplus.pl/galerie/pic547.html
A u Ciebie są czyste jak łza...
No to już temat dyskusyjny, zobacz tą drugą - ale masz rację że jest jeszcze wiele do zrobieniaT_Domagalski pisze:Odnośnie ST43, to proponowałbym jeszcze spatynowanie żaluzji pod wentylatorem. One czasem są bardzo brudne, bo odfiltrowują całe wessane do chłodnicy powietrze:Maciej pisze:Reszta lokomotyw (BR 120 i ST 43) wyszła rewelacyjnie.
http://www.dzyszla.aplus.pl/galerie/pic547.html
A u Ciebie są czyste jak łza...
Odnośnie ST43, to proponowałbym jeszcze spatynowanie żaluzji pod wentylatorem. One czasem są bardzo brudne, bo odfiltrowują całe wessane do chłodnicy powietrze:Maciej pisze:Reszta lokomotyw (BR 120 i ST 43) wyszła rewelacyjnie.
DziękujęT_Domagalski pisze:Komentuję, bo wszelkie uwagi mają sens właśnie teraz, kiedy model jest jeszcze niedokończony. Można jeszcze coś poprawić, ewentualnie usunąć nadmiar patyny. A jak już pryśniesz fiksatywą, to będzie "po ptokach"...Maciej pisze:...właśnie oceniasz mój model po zdjęciach, które wrzucam na gorąco zaznaczając że to kolejny etap malowania/patyny, i sam za chwile dajesz link gdzie są okopcone lokomotywy![]()
![]()
Napisz, które wg Ciebie lokomotywy z podlinkowanych zdjęć są "okopcone"? Dachy - owszem, ale do linii dachu większość tych maszyn jest wyropowana, aż się Słońce w nich odbija...
Maciej pisze:DziękujęT_Domagalski pisze:Komentuję, bo wszelkie uwagi mają sens właśnie teraz, kiedy model jest jeszcze niedokończony. Można jeszcze coś poprawić, ewentualnie usunąć nadmiar patyny. A jak już pryśniesz fiksatywą, to będzie "po ptokach"...Maciej pisze:...właśnie oceniasz mój model po zdjęciach, które wrzucam na gorąco zaznaczając że to kolejny etap malowania/patyny, i sam za chwile dajesz link gdzie są okopcone lokomotywy![]()
![]()
Napisz, które wg Ciebie lokomotywy z podlinkowanych zdjęć są "okopcone"? Dachy - owszem, ale do linii dachu większość tych maszyn jest wyropowana, aż się Słońce w nich odbija...Domyślam się że jak większość oceniasz moje prace po ST 44. Tu faktycznie popełniłem błąd - "za bardzo chciałem". Dziś poszedł rozpuszczalnik akrylowy na ściany ST 44 i coś z niej wyciągnąłem. Co do błysków i słońca beż pod uwagę zdjęcia "na szybko". Reszta lokomotyw (BR 120 i ST 43) wyszła rewelacyjnie. Oberwało się ST 44 no ale była pierwsza
Jak będę miał dobre słonce i trochę czasu to wrzucę lepsze fotki.
Komentuję, bo wszelkie uwagi mają sens właśnie teraz, kiedy model jest jeszcze niedokończony. Można jeszcze coś poprawić, ewentualnie usunąć nadmiar patyny. A jak już pryśniesz fiksatywą, to będzie "po ptokach"...Maciej pisze:...właśnie oceniasz mój model po zdjęciach, które wrzucam na gorąco zaznaczając że to kolejny etap malowania/patyny, i sam za chwile dajesz link gdzie są okopcone lokomotywy![]()
Dla Diesli:Skała pisze:Jak możesz, to napisz jakich materiałów użyłeś. Producent i nr produktu.Na pewno przyda się innym. Czekam na ciąg dalszy.
viewtopic.php?f=140&t=11696&view=unread#unreadMaciej pisze:Dla Diesli:Skała pisze:Jak możesz, to napisz jakich materiałów użyłeś. Producent i nr produktu.Na pewno przyda się innym. Czekam na ciąg dalszy.
Farby Vallejo czarna, szare, rdza - ok 10 produktów
Akric Thinner
AK Withe spiryt
Wash- gama AK rdza, zacieki oleje itp
suche pastele
Engi Oil AK
AK pigmenty - rdza, korozja,
taśma maskująca
aeorgraf
pędzle artystyczne miękkie twarde długie krótkie cała gama wymiarów
waciki ręczniki papierowe patyki do uszu
Myślę że Tadeusz jest inteligentny i nie potrzebuje plenipotentów, sam potrafi się wypowiedzieć lub niewicy pisze:Nie sądzę, że Tadeusz chciał Ci do...ać. Wyraził się konstruktywnie.
Dlaczego mnie obrażasz ?wicy pisze: Chyba masz jakiś problem z ego po raz kolejny zarzucając focha na uargumentowane uwagi.
No własnie oceniasz mój model po zdjęciach, które wrzucam na gorąco zaznaczjąc że to kolejny etap malowania/patyny, i sam za chwile dajesz link gdzie są okopcone lokomotywyT_Domagalski pisze: W linku zdjęcia archiwalne z lat 1986-1988:
http://ostatniafabrykaparowozow.opolski ... usel-18537
Zdecydowana większość maszyn czysta i zadbana. Żadnych smolistych plam na ścianach - bo niby z czego miałyby się wziąć? Wyjątkiem na tych zdjęciach jest 123, który najprawdopodobniej jest w stanie tuż przed naprawą lub kasacją. Ale nawet na nim przeważają jasne zacieki (rdza, kurz). Czerń widać tylko na dachu, w okolicach wydechu.
To bardzo takie "polskie" do..ć komuś jak chce coś pokazać, zamiast pomócT_Domagalski pisze: P.S.
Co do podobania lub nie, to jest to forum DYSKUSYJNE, więc każdy ma prawo wyrazić swoją opinię, popartą argumentami.Inaczej mielibyśmy tu forum KLAKIERÓW...
W linku zdjęcia archiwalne z lat 1986-1988:Maciej pisze:...po za tym przypomnij sobie tamte czasy i "porządek" na PKP szczególnie w utrzymaniu Diesli![]()
Nie zapomnij że 002 spalił się, po za tym przypomnij sobie tamte czasy i "porządek" na PKP szczególnie w utrzymaniu DiesliT_Domagalski pisze:Za to z Gagarinem trochę przesadziłeś moim zdaniem...
Nie wiem, jaką ma on datę rewizji, ale małe reflektory i listwy pod oknami świadczą, że to raczej model z początkowych lat eksploatacji Gagarinów na PKP. A wtedy lokomotywy te były po prostu zadbane! Taki syf, jaki zrobiłeś, wymaga lat zaniedbań...
Rumunowi przydałoby się trochę więcej brudu w szparach żaluzji. Reszta jest OK.
T_Domagalski pisze:Za to z Gagarinem trochę przesadziłeś moim zdaniem...![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość